Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111060 keer)

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #320 Gepost op: 3-11-2004, 13:12:57 »
Waar kan ik uitleg vinden hoe All Stars gaat werken, hoe er kan worden gestemd, op wie en wanneer en het blijkt dat de produktie dus ook nog mensen kan uitkiezen??? ???

Wanneer wordt het uitgezonden?????

HELP!!!!!! Ben erg benieuwd naar de antwoorden, alvast bedankt!! ::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 3-11-2004, 16:10:41 »
Waar kan ik uitleg vinden hoe All Stars gaat werken, hoe er kan worden gestemd, op wie en wanneer en het blijkt dat de produktie dus ook nog mensen kan uitkiezen??? ???

Wanneer wordt het uitgezonden?????

HELP!!!!!! Ben erg benieuwd naar de antwoorden, alvast bedankt!! ::bravo::

Elke zondagavond kun je op net5 in een aflevering van the day after stemmen op vier kandidaten (allemaal ex-kandidaten van de afgelopen seizoenen), waarvan er uiteindelijk één per stemronde, doorgaat naar de all star expeditie, die volgend jaar plaats zal vinden.
Kijkers van VT4 kunnen helaas niet meestemmen omdat the day after daar niet wordt uitgezonden.
Stemmen geschied via sms :-\\
Uiteindelijk zal de productiemaatschappij ook nog een aantal kandidaten uitkiezen die mee mogen doen aan de allstars expeditie.
The day after komt na het prgramma Het Blok op net5 dus later op de avond...

Hoop je hier enigzins mee geholpen te hebben!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 3-11-2004, 18:30:26 »
Ontzettend bedankt ::bravo:: ik ben nu veel wijzer geworden!!!!!

Is er al bekend welke ex expeditieleden al wel meegaan????

Ik kan dus nog hoop houden dat Pieter en Ryan toch meegaan????

WOEPIE!!!!!! ::ok::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #323 Gepost op: 3-11-2004, 21:12:07 »
Ernestine,

Nog 4 nachten slapen en dan weten we dat je gewonnen bent en dat je mee mag doen..
Ik blijf voor je duimen hoor !!!

Je sympathisante uit België,
Daino
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #324 Gepost op: 4-11-2004, 16:33:57 »
Is er al bekend welke ex expeditieleden al wel meegaan????

The Day After 1: Fatima (ER4), Richard (ER2), Nele (ER1) & Judge (ER4).
The Day After 2: Jennifer (ER2), Mark (ER3), Loes (ER3) & Harry (ER1).
The Day After 3: Pascale (ER2), Christien (ER2), Giovani (ER4) & Ryan (ER4).
The Day After 4: Franca (ER4), Kris (ER1), Raymond (ER3) & Lydia (ER3).
The Day After 5: Keo (ER3), Jacobien (ER3), Karen (ER4) & Ron (ER1).
The Day After 6: Pieter (ER2), Carine (ER1), Walter (ER3) & Ilona (ER4).
The Day After 7: Jan (ER1), Sarah (ER5), Muriël (ER1) & Robin (ER4).
The Day After 8: Danny (ER3), Marlieke (ER4), Ernestine (ER5) & Gerrit (ER2).

Diegene die zo geschreven zijn, zijn door. :)
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #325 Gepost op: 4-11-2004, 20:53:44 »
Ik hoop dat Pieter   ::bravo::,Richard   ::bravo:: en Ryan  ::bravo:: nog aan het lijstje worden toegevoegd....

Offline herman

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 5-11-2004, 14:59:15 »
koenraad

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 5-11-2004, 15:49:20 »
Hallo Mensen,

Hier ben ik weer met mijn wekelijkse update! De kogel is door de kerk, ERNESTINE is door naar de allstars expeditie!!!!

Net5 heeft het nieuws weer een paar dagen te vroeg gepubliceert op de website. Hierbij ook maar gelijk de kandidaten voor volgende week.

Dit zijn de voormalige Expeditie Robinson-kandidaten om wie het deze week gaat:

Frouke: Frouke neemt deel aan de expeditie van dit jaar. In het Nederlandse kamp wordt er flink op los vergaderd, zodat iedereen zijn zegje kan doen. Frouke houdt zich als minder uitgesproken type, op de achtergrond.

Geert:Geert neemt deel in 2003. Een expeditie op een onbewoond eiland is voor de survival-expert een droom die uitkomt. Na het vertrek van Fatima, wordt Geert leider van zijn groep. Een rol waar hij van geniet.

Lobke: Bij de expeditie in 2001 is Lobke de allerjongste. Tussen al die oudere, door en door ambitieuze deelnemers is het moeilijk voor haar om te laten zien wie ze is en wat ze kan.

Gwann:Gwann doet mee aan expeditie Robinson 2001. Voor de oud-marinier is de expeditie een kolfje naar zijn hand. Hij profileert zich als iemand die keihard kan strijden en goed kan improviseren. Kwaliteiten waar hij tijdens zijn expeditie bescheiden over is.

Geen spectaculaire kandidaten deze week. Mijn keuze gaat uit naar iedereen behalve GEERT! Wat was dat een loser zeg.

de groeten,

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 6-11-2004, 11:47:55 »
Doe dan maar Gwann. Die was toch Nederlands kampioen taekwondo of zoiets? En is toen om tactische redenen door Richard, Jan en Melanie weggestemd, volgens mij. Die mag dan wel een tweede kans.

Oh, en gefeliciteerd Ernestine! Kan niet wachten om je weer te zien (en dat rijmt ;)).
Nog even niks.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #329 Gepost op: 6-11-2004, 11:55:25 »
Frouke en Geert en Lobke niet!! doe maar Gwann dan haha inderdaad geen spectaculaire kandidaten deze week helaas, ik denk dat Peter of Mohamed ook wel word geselecteerd voor de Allstars

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #330 Gepost op: 6-11-2004, 14:29:44 »
JOEPIE ERNESTINE IS DOOR! Mijn campagne heeft dan toch geholpen hoewel ik zelf niet kon stemmen....
Nu ben ik wel voor Gwann...Vond hem ne toffe en ook knap !!!
Froukje niet voor dezelfde reden als Sarah voor enkele weken...Te zwak..
Lobke ook te zwak.
Geert eventueel wel want die had wel de survival mentaliteit maar toen op het Duivelseiland is hij vrijwillig vertrokken hoewel hij daar wel had kunnen dueleren tegen de volgende (was het niet Björn ?)

Dus GWANN

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 6-11-2004, 16:11:40 »
Ik hoop dat Pieter   ::bravo::,Richard   ::bravo:: en Ryan  ::bravo:: nog aan het lijstje worden toegevoegd....

Het hadden mijn eigen woorden kunnen wezen!!!!!! Vooral Pieter ::ok:: en Ryan  ::ok:: moeten zeker nog uitgekozen worden!!!!

Ik snap zelf Ilona nog steeds niet, waardeloos!!!

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 6-11-2004, 18:03:18 »
Gelukkig dat Ernestine door is! Ga zondag stemmen op Gwann, de anderen vind ik niet boeiend genoeg! Frouke was gewoon saaaaai, aan Geert vond ik ook weinig aan en mensen die als eerste worden weggestemd, zoals Lobke, kun je geen All Star noemen.

En eerlijk gezegd hoop ik ook zoals zovelen hier dat Richard en Pieter er nog bij komen. Dat die Ilona is uitgekozen is me een raadsel! IK merk ook dat een hoop mensen uit ER3 en ER4 worden uitgekozen. Expeditie Robinson is pas in 2002 qua kijkcijfers gestegen en de mensen die naar seizoen 1 en 2 keken, kunnen zich de deelnemers niet goed meer herinneren. Ik vind dat het stemmen zo niet eerlijk gaat.
« Laatst bewerkt op: 6-11-2004, 18:16:01 door koekiemonster »

Offline bravehaert

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 6-11-2004, 19:40:08 »
Ik ben het er volledig mee eens dat het stemmen niet eerlijk is , ten eerste kunnen de Belgen hun faforieten niet steunen daar er alleen vanuit Nederland gestemd kan worden.Ten tweede is duidelijk dat een heel deel van de voters niet gekeken heeft naar expeditie 2000 en 2001 en of al reeds lang vergeten zijn wie deze persoonlijkeden waren.En dan worden er nog kandidaten die nog maar enkele weken van het scherm zijn verdwenen opnieuw "voorgesteld" Dit lijkt mij heel unfair .
Ik begrijp ook niet goed dat de Nederlandse voters blijkbaar een Robinson allstar willen met kandidaten die bijna allemaal hun eiland verlaten hebben om medische , fisieke en of psychologische redenen.
Blijkbaar heeft men meer respect voor de losers dan voor degene die op hun tanden Gebeten hebben en doorgegaan zijn.
Zie Pieter, Richard , Gerrit .Aleen Robin is van de verkozenen naar mijn mening een Robinsonallstarwaardige persoonlijkheid .

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 6-11-2004, 19:50:55 »
Precies: kijk maar naar het rijtje van de mensen die tot nu toe zijn geselecteerd zijn, alleen Jennifer is niet van de afgelopen 2 Robinson's. Daarom hoop ik echt dat Gwann gekozen wordt! En Pieter MOET er gewoon in!!! Maar omdat Ilona uit ER4 komt kreeg zij meer stemmen dat Pieter, het is gewoon niet eerlijk!

Enne, nu maar wachten tot Koenraad komt dan ga ik me helemaal gek sms-en  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 6-11-2004, 19:52:55 door koekiemonster »

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 7-11-2004, 10:32:42 »
Voor mij is het geen raadsel dat ilona weer meedoet!!! door haar wordt expeditie robinson weer leuk!!! en goe weten jullie dat ernestine door is??? ik had liever danny eigenlijk...want die kreeg niet echt een kans...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #336 Gepost op: 7-11-2004, 23:51:07 »
Gadver Ilona  ::ohno::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 8-11-2004, 09:46:32 »
Ernestine!  ::bravo:: Errrrg goed.

En deze week... tja... Geert liever niet. Lobke en Gwann ken ik niet. En Frouke. Tja, ik snap niet dat je als je door lichamelijke en geestelijk uitputting hebt opgegeven nu kan verkondigen dat je veel sterker bent en weer terug wil. Hallo, je bent net 3 weken terug?  :o  ???

Maar goed, dan ga ik toch voor Gwann. Zag er wel survival uit ja  ::ok::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 8-11-2004, 13:19:31 »
Die Lobke en Frouke hoeven voor mij niet, maar ik heb al vaker gezegd dat ze van dit jaar van mij eigenlijk geen All stars zijn, die zijn net terug.
Dus ik twijfel tussen Gwann en Geert, zal wel Geert worden, dat slangefilmpje is wel twintig keer langsgekomen, is wel duidelijk dat de productie het lekker bijstuurt.

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 8-11-2004, 14:02:42 »
Nee dan alsjeblieft Gwann, Geert was zo'n watje, zat het een beetje tegen en dan liep hij al te zeuren. Geen survivor, al denkt hij zelf van wel!!!! ::rofl::

Maar jullie hebben gelijk dat er geen echt Robinson's bij zitten, de echte worden hopelijk nog door de redaktie gekozen: Pieter(MOET!!!), Richard en Ryan. Dan wordt All Stars pas leuk!!!! ::bravo::