Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111057 keer)

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: All Stars
« Reactie #280 Gepost op: 28-10-2004, 13:36:00 »
Maar wat is er nou eigenlijk voor lol aan, als je alleen maar Robinsons op een eiland zet? Je moet ook een paar spelbrekers a la Nolleke, Deborah en Esther hebben. Dat maakt het wel weer leuker om naar te kijken ::rofl::

en Klaar !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #281 Gepost op: 28-10-2004, 14:17:36 »
Esther, was dat niet die chagrijnige meid met Björnallergie? Da's niet echt een kadootje op een eiland, zo'n griet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #282 Gepost op: 28-10-2004, 14:52:37 »
haha nee precies Esther was die om het zo maar te noemen Tha BitcH

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #283 Gepost op: 28-10-2004, 14:53:41 »
Ik vind het heel erg spijtig dat Jacobien niet mee mag doen aan de Allstars ze was uitgekozen maar toen won die stomme  ::ohno::

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #284 Gepost op: 28-10-2004, 21:13:23 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Iedereen moet op ROBIN stemmen!!  ::love::

Ik heb zondagavond een half uur lang smsjes lopen sturen en hier ik veel stemmen want:

Robin moet zeker weer terug komen!! ::love::

Hij is geweldig,leuk, grappig en slim!!  ::love::

Ik ben grote fan van hem!! ::love::

I Love him !!!  ::love::

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 29-10-2004, 07:32:44 »
Ik zal niet op hem stemmen want ik vind het absoluut geen robinsonwaardig persoon...maar ja smaken verschillen hé?

Zal sowieso niet stemmen want dat hele sms gedoe is één grote afzetterij van Net5 >:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #286 Gepost op: 29-10-2004, 07:42:59 »
Ja dat is waar!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ik vind hem gewoon zo grappig helemaal dat hij vorig jaar als zorro over het eiland ging rennen en zo raar deed.

Zo´n persoon hoort toch ook in robinson ook al is het maar voor gezelligheid!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #287 Gepost op: 29-10-2004, 10:37:59 »
juist dat vind ik ook, juist zoals Nolleke ook geen robinson maar wel terug moeten komen voor het vuurwerk.En Klaar en Nolleke samen wat zou dat geven ?

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 29-10-2004, 11:06:15 »
Ik zou het juist wel beter vinden als er alleen robinsonwaardige personen mee gaan. Je moet maar zo denken in elke serie ontwikkelen mensen zich wel tot Bitch of Klootzak.

Als je zo'n figuur al van het begin af aan meestuurt is toch al de spanning eraf. Het is nu juist de vraag wie zich tot de grote etter van allstars zal ontwikkelen, want ze lijken vooraf allemaal zo aardig en perfect. Dus het is toch geweldig om te zien dat een vooraf zo geliefd persoon achteraf onuitstaanbaar blijkt te zijn.

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 29-10-2004, 13:19:37 »
Hallo Mensen,

Hierbij weer even een ALL STARS update hieronder de kandidaten waar het volgende week om gaat:

Danny: Danny deed mee aan Expeditie Robinson 2002. Hij is de jongste in het mannenkamp en wil graag ver komen. De ouderen mannen in het kamp denken daar anders over en stemmen hem weg. Danny wil dolgraag terug om zijn expeditie af te maken.

Ernestine: Onlangs zagen we Ernestine nog ploeteren in de Mangrove. Die overleefde ze wel, maar het leven met Klaar en Mick en de fysieke uitputting vallen haar zwaar. Ernestine heeft de Mangrove overleefd, maar voor haar is de expeditie nog niet klaar.

Marlieke: Marlieke deed mee aan Expeditie Robinson 2003 en heeft te lijden onder het leiderschap van Björn. Ze krijgt last van enorme heimwee. Reden genoeg om de expeditie nog een keer over te doen.

Gerrit: Gerrit deed mee aan Expeditie Robinson 2001. Hij is een van de favorieten, maar raakt toch vertrikt in allerlei ruzies. Tijdens de eilandraad wordt hij dan ook weggestemd.

Helaas is de redactie deze keer niet zo dom geweest om alvast te veraden wie er van de kandidaten van vorige week door is.

Mijn voorkeur gaat deze keer naar GERRIT, was een van de sterkere figuren in ER2001, zou hem daarom nog graag een kans willen geven.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 29-10-2004, 14:13:11 »
Denk dat Ernestine het een stuk slechter had kunnen treffen dan deze andere drie..ik moet eerlijk zeggen dat ik me geen van hen nog erg goed kan herinneren, dus ik zou zeggen dat met Ernestine nog vers bij iedereen in het geheugen, zij een grote kans maakt.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #291 Gepost op: 29-10-2004, 14:30:11 »
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Iedereen moet op ROBIN stemmen!!  ::love::

Ik heb zondagavond een half uur lang smsjes lopen sturen en hier ik veel stemmen want:

Robin moet zeker weer terug komen!! ::love::

Hij is geweldig,leuk, grappig en slim!!  ::love::

Ik ben grote fan van hem!! ::love::

I Love him !!!  ::love::

Ik vind ook wel dat Robin in de All Stars mag komen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #292 Gepost op: 29-10-2004, 15:50:49 »
Ernestine

Danny viel al na de 1ste afl af.
Marlieke, lief kind, tof voor de jonge mannen maar geen robinson
Gerrit, misschien wel Robinson maar uit die editie had ik veel veel liever Pieter of Richard gehad...
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ernestine moet gaan !!!!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline herman

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 29-10-2004, 16:24:47 »
waar blijft Coenraad, de held van 2002!!! hij moet er echt bijzitten

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #294 Gepost op: 29-10-2004, 16:29:35 »
Niet boos zijn het is wel Koenraad met K.
1. Ik weet niet dat Koenraad zich opgegeven heeft, dat moet nog een verrassing zijn.
2. Er zijn nog 3 of 4 afleveringen te gaan dus het kan zijn dat Koenraad nog opduikt.
Trouwens Nolleke heeft zich ook kandidaat gesteld en die moet ook nog ten tonele verschijnen.
By the way , Herman, waarom was Koenraad je favoriet en niet Richard of Pieter....
Richard vond ik echt een survivalmens en Pieter, ja , die zit wel op mijn golflengte denk ik...

Offline herman

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 29-10-2004, 17:58:31 »
Richard had er ook bij moeten zitten!!
Nolleke is een van de mensen die al geselecteerd is en rechtstreeks meedoed, maar koen is gewoon mijn held, hopelijk zit koenraad ook bij die zes die meedoen

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 29-10-2004, 18:34:43 »
Dit moet toch wel te doen zijn voor Ernestine? Danny werd als eerste weggestemd en heeft niet echt veel (kunnen) laten zien. Marlieke heeft met Björn een kip geslacht en is daarna naar huis gegaan en Gerrit die was constant vaag aan het praten. Dus mijn stem gaat naar Ernestine.  ::bravo::
Nog even niks.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 29-10-2004, 19:34:33 »
Zondag toch... Bij de volgende day after

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 29-10-2004, 22:46:09 »
Nolleke is een van de mensen die al geselecteerd is en rechtstreeks meedoet...
He, is dat werkelijk zo? Dat levert in ieder geval weer spannende beelden op.
Maar hoe weet je dat, heb je inside information? En wie zijn dan de andere rechtstreeks geselecteerden??
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #299 Gepost op: 30-10-2004, 09:47:46 »
Ik weet ook niet waarom ze nu zeggen dat Nolleke rechtstreeks geplaatst zou zijn... Ik denk dat Nolleke ook moet kampen juist zoals Ernestine volgende zondag (voor jullie dan  :\'(   )