Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111059 keer)

Offline Nikki23

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #260 Gepost op: 26-10-2004, 11:52:53 »
Ik blijf erbij dat het publiek deze personen gekozen heeft en dat de productie dus geen plan heeft als een belgisch mannenkamp tegen een nederlands vrouwenkamp oid....

Ben wel errrrg benieuwd wie de productie erbij gaat zetten..

Als 't inderdaad zo is dat er al teveel kandidaten uit 't vorig seizoen meedoen, vrees ik dat Ryan niet meer mee mag  ::zwaai::

Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 26-10-2004, 12:10:29 »
Denk dat Jan dit keer doorgaat naar de expeditie omdat er uit zijn jaar nog niemand is verkozen...al zal geen enkele uitslag mij meer verbazen...er wordt toch een gemeen spelletje gespeeld bij dat sms gedoe ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 26-10-2004, 15:59:08 »
Ik geloof dat er in totaal vier per seizoen mee gaan, dan zijn er twintig deelnemers, maar dat moet geen beletsel zijn.
Waarbij er van vorig jaar dus al twee dames en een heer door zijn.
Ik blijf dus in de kansen van Ryan geloven.
De verdeling Nl en B zal misschien ook wel in de gaten gehouden gaan worden.
M.a.w. het zal wel volledig vantevoren aangestuurd worden.
Ik hoop overigens dat jan meegaat, en dat er dus nog een aantal van 2000 meegaan.
Liefst Eva, Melvin, Jan en Veronique misschien, weet niet of die allemaal meedoen?

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #263 Gepost op: 26-10-2004, 16:11:29 »
5?
Ilona, Gio, Fatima, en wie is de 4de dan?

Verkeerd geteld, had om de één of andere reden Raymond ook bij ER4 staan.  ::schaam::
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #264 Gepost op: 26-10-2004, 21:25:29 »
Ik heb dit ook al gepost onder een andere topic maar ik vind het wel belangrijk voor haar :
 ::love::
Ernestine doet in haar gastenboek op het forum een oproep om op haar te stemmen voor de All Stars.
Zij komt mee aan bod op de uitzending van 30 oktober (zondag voor de NL, bij ons België niet !)...
Dus ik hoop echt voor haar dat ze terug mee kan doen, want zij was wel een heel sterke dame... En ik denk Ernestine in andere omstandigheden (gn mangrove) tussen Fatima,Jennifer,Gio enz... Ze zeker haar plan zal kunnen trekken..
Succes Ernestine ! 

Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 27-10-2004, 09:29:24 »
JEEEEEEEEEEEEEEEH ILONA IS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VEROLIJKKKKKKKKKKKKKKKKKK.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 27-10-2004, 09:29:46 »
Ik geloof dat er in totaal vier per seizoen mee gaan, dan zijn er twintig deelnemers, maar dat moet geen beletsel zijn.
Waarbij er van vorig jaar dus al twee dames en een heer door zijn.
Ik blijf dus in de kansen van Ryan geloven.
De verdeling Nl en B zal misschien ook wel in de gaten gehouden gaan worden.
M.a.w. het zal wel volledig vantevoren aangestuurd worden.
Ik hoop overigens dat jan meegaat, en dat er dus nog een aantal van 2000 meegaan.
Liefst Eva, Melvin, Jan en Veronique misschien, weet niet of die allemaal meedoen?

Maar hoogstwaarschijnlijk gaat deze week Robin door... Dus dan heb je al 2 mannen...

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 27-10-2004, 09:31:58 »
Ik vind het niet zo veel toevoegen dat de deelnemers van dit jaar weer op expeditie gaan.
All stars is toch een kwestie van terugkijken en de karakters nogmaals leren kennen en kijken of ze wat hebben bijgeleerd waardoor ze nog betere Robinsons kunnen zijn.
Wat mij betreft geen van dit jaar erbij, temeer omdat er dus erg veel zijn die gewoon opgeven.
vorig jaar was Gual ook zwaar (helemaal alleen op een eiland), maar toen waren het toch meer doorzetters. Dit jaar zijn er al zeven die vrijwillig zijn gegaan. En twee daarvan gaan toch mee met all stars (misschien wel nog meer?)
Mensen die afvielen door slechte algehele lichamelijk conditie(henk, harry, eric) heimwee (raymond, kelly) of gewoon opgegeven hebben(jeroen, walter, geert eigenlijk ook) horen er niet tussen.
Mensen die echt ziek zijn geworden verdienen een herkansing (fatima, erik, jennifer)

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 27-10-2004, 09:34:34 »
Je vergeet keo bij ziek geworden ;)

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 27-10-2004, 09:40:41 »
Essie ik ben het deels met je eens. Mensen die vrijwillig opgeven moeten eigenlijk niet mee mogen doen aan All Stars. Al vind ik wel dat er gekeken moet worden naar de omstandigheden. Zoals je al zegt is bijvoorbeeld ziekte een goede reden om naar huis te gaan. Toch vind ik ook in het geval van Raymond en Walter dat zij eventueel wel mee mogen doen aan een All Stars. Die vrouwen toen deden NIETS op het eiland, zij moesten alles doen terwijl ze wisten dat ze in de mindeheid waren en dus uiteindelijk 1 voor 1 eruit gestemd zouden worden... Zelfde geldt voor Ernestine (ik vind toch echt dat je Gual niet kunt vergelijken met de Mangrove hoor).

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 27-10-2004, 20:45:05 »
Misschien oud nieuws, maar Nolleke heeft zich ook opgegeven voor All-Stars. Ernst-Paul heeft dat bij PaPaul gezegd.  ::tandpastasmiley::
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #271 Gepost op: 27-10-2004, 21:06:45 »
Een omstreden figuur, maar ik denk dat Nolleke zeker verkozen gaat worden...  ;D

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 27-10-2004, 21:10:13 »
Ik ken Nolleke niet eens ::schaam::. Volgens mij is dat echt een gebrek; er wordt hier zoveel over haar gezegd ::rofl::.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #273 Gepost op: 27-10-2004, 21:39:27 »
Hier is ons Nolleke ! Voor wie haar niet moest kennen ???
 ::tandpastasmiley::

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 28-10-2004, 09:37:14 »
Misschien oud nieuws, maar Nolleke heeft zich ook opgegeven voor All-Stars. Ernst-Paul heeft dat bij PaPaul gezegd.  ::tandpastasmiley::

:o Nou, dat is voor mij alles behalve oud nieuws!! :o Wel dapper van haar! ::ok:: En vermakelijk voor ons als ze opnieuw in de expeditie zal zitten ;D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 28-10-2004, 11:22:14 »
Ik snap niet zo goed dat mensen hier voor Robin stemmen. Wat deed ie nou helemaal op dat eiland. Sociaal wenselijk zijn, zijn foute vriendjes beschermen en dat was het wel. Volgens mij stemmen mensen hem alleen omdat hij er nogal 'guitig' uitziet.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #276 Gepost op: 28-10-2004, 12:34:05 »
Idd en hij was ook totaal niet gemotiveerd om voor de winst te strijden. Hij vond dat hij zichzelf al bewezen had en hij wou het gewoon nog een keer meemaken. Afvoeren die hap! Ik wil vechtlust zien  >:D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 28-10-2004, 12:36:18 »
Ik wil vechtlust zien  >:D

Jij wilt Nolleke dus :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 28-10-2004, 12:48:09 »
Ach.. Nolleke was toch ook weer niet zo bijzonder. Die is gewoon gehypt. Liever Meintje. Als iemand van die vrouwenclub een nieuwe kans verdient is die het wel.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #279 Gepost op: 28-10-2004, 13:09:39 »
Maar wat is er nou eigenlijk voor lol aan, als je alleen maar Robinsons op een eiland zet? Je moet ook een paar spelbrekers a la Nolleke, Deborah en Esther hebben. Dat maakt het wel weer leuker om naar te kijken ::rofl::
Who’s got the sweetest disposition?