Ik vind het gewoon een beetje onsportief als je gaat roepen dat de stemmentelling niet eerlijk verloopt. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet... We zullen het toch niet weten.
sorry dat je dat zo opvat, ik bedoel het niet slecht
Mij lijkt dat het wel eerlijk gaat. Ik zie nl niet in waarom ze het zouden faken.
Voor het geld van de sms en bel minuten misschien?
Als het NL publiek een bepaald persoon terug wil zien, dan gaat de productie toch niet precies een andere persoon mee laten doen? Kijkcijfertechnisch niet heel handig...
Naar ER kijken sowieso heel veel mensen, maakt nl. niet uit wie er in zitten, de aanhang is erg trouw. En bij een All star zit er altijd van iemand wel een favoriet bij. Zo zijn Keo en Raymond voor mij wat minder, maar vind ik het top dat Jennifer en Fatima er bij zullen zijn.
Maar ik geef toe, tijdens de finaleuitzending vorig jaar was het stemverloop errrrg grillig... Maar ik denk wel dat Jutta toen meer stemmen heeft gekregen dan Judge hoor. Kan me niet voorstellen dat het publiek hem als grote winnaar zag
Dat vind ik dus ook. De reden mede waarom ik de stemming raar vind dit keer, is dat de Belgen niet mee stemmen, omdat All stars daar niet wordt uitgezonden. Dan lijkt het me altijd een vertekend beeld op te leveren. En doordat het niet transparant is voor de kijker, kan de productie het naar mijn mening net even teveel sturen.