Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111072 keer)

Offline Nikki23

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #220 Gepost op: 21-10-2004, 09:02:21 »

Misschien het feit dat ze heel Cool bleef toen ze verloor VAN JUDGE!!!!!!

Toegeven, ze reageerde sportief toen ze verloor van Judge. Maar ik vind het nou niet echt cool dat je uberhaupt een proef van Judge kan verliezen...
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Nikki23

• Forumlid
Re: Kan ik Pieter van ER 2002 even spreken?
« Reactie #221 Gepost op: 21-10-2004, 09:06:50 »

Piet-er post nu ook op het forum van Ryan, dus vandaar.

En ik vond het stemmen al oneerlijk en doorgestoken kaart toen ik vorig jaar bij de finale merkte dat de stemmenteller wel errug wisselde en de dame die de auto mocht weggeven niet in de studio aanwezig was. Omdat het dus niet gecontroleerd wordt door notaris enzo, vind ik het niet eerlijk.

Ik vind het gewoon een beetje onsportief als je gaat roepen dat de stemmentelling niet eerlijk verloopt. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet... We zullen het toch niet weten. Mij lijkt dat het wel eerlijk gaat. Ik zie nl niet in waarom ze het zouden faken. Als het NL publiek een bepaald persoon terug wil zien, dan gaat de productie toch niet precies een andere persoon mee laten doen? Kijkcijfertechnisch niet heel handig...

Maar ik geef toe, tijdens de finaleuitzending vorig jaar was het stemverloop errrrg grillig... Maar ik denk wel dat Jutta toen meer stemmen heeft gekregen dan Judge hoor. Kan me niet voorstellen dat het publiek hem als grote winnaar zag   8)

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #222 Gepost op: 21-10-2004, 10:08:45 »
Nikki23 snapt het!!!!

Offline essie75

• Forumlid
Re: Kan ik Pieter van ER 2002 even spreken?
« Reactie #223 Gepost op: 21-10-2004, 13:56:36 »
Ik vind het gewoon een beetje onsportief als je gaat roepen dat de stemmentelling niet eerlijk verloopt. Misschien heb je gelijk, misschien ook niet... We zullen het toch niet weten.
sorry dat je dat zo opvat, ik bedoel het niet slecht
Citaat
Mij lijkt dat het wel eerlijk gaat. Ik zie nl niet in waarom ze het zouden faken.
Voor het geld van de sms en bel minuten misschien?
Citaat
Als het NL publiek een bepaald persoon terug wil zien, dan gaat de productie toch niet precies een andere persoon mee laten doen? Kijkcijfertechnisch niet heel handig...
Naar ER kijken sowieso heel veel mensen, maakt nl. niet uit wie er in zitten, de aanhang is erg trouw. En bij een All star zit er altijd van iemand wel een favoriet bij. Zo zijn Keo en Raymond voor mij wat minder, maar vind ik het top dat Jennifer en Fatima er bij zullen zijn.

Citaat
Maar ik geef toe, tijdens de finaleuitzending vorig jaar was het stemverloop errrrg grillig... Maar ik denk wel dat Jutta toen meer stemmen heeft gekregen dan Judge hoor. Kan me niet voorstellen dat het publiek hem als grote winnaar zag   8)

Dat vind ik dus ook. De reden mede waarom ik de stemming raar vind dit keer, is dat de Belgen niet mee stemmen, omdat All stars daar niet wordt uitgezonden. Dan lijkt het me altijd een vertekend beeld op te leveren. En doordat het niet transparant is voor de kijker, kan de productie het naar mijn mening net even teveel sturen.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 21-10-2004, 14:33:08 »
Natuurlijk wil Net 5 lekker verdienen aan al die sukkels (zoals ik) die smsjes sturen, dat lijkt me duidelijk. Ik denk alleen niet dat Net 5 de uitslag beinvloedt. Is gewoon niet nodig namelijk...
Dat ER een vaste aanhang heeft is ook zo, dat de meeste toch wel kijken, zal ook best. Maar de kijker raakt er alleen maar meer bij betrokken (en zal het ook blijven volgen) als de favorieten erin zitten. Dus als heel NL wil dat persoon A mee doet (deze info hebben ze door de smsjes), dan is het toch compleet onlogisch om persoon B erin te zetten? Wat winnen ze daar nou mee? Alsof het hen wat uitmaakt wie er gaat?

Maar ik ben het met je eens dat het erg vreemd is dat de Belgen niet meestemmen... Vind het sowieso zot dat ze het in Belgie niet gaan uitzenden  ::niet-ok::

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 21-10-2004, 16:23:11 »
Ze zullen het zo spelen dat er nog ongeveer 6 a 8 zelf worden aangewezen, das dus bijna de helft van de expeditie en dat vind ik wel erg veel sturing.
Dus dan kunnen ze laten winnen wie ze willen (zogenaamd door sms) en ook nog eens 8 mensen aanwijzen.(de mensen die ze zelf graag in de expeditie zien)
Dan krijgen ze veel geld binnen, want er zal idd veel gestemd worden, maar omdat er geen controle is, weet je dus niet of het eerlijk gaat.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 22-10-2004, 08:45:47 »
Ja maar juist omdat ze zelf nog die 6 a 8 kandidaten gaan aanwijzen, is er toch geen noodzaak meer in het manipuleren van de uitslag van het smssen?
Ik denk gewoon niet dat ze het risico gaan nemen om de uitslag te manipuleren. ALS dit ooit zou uitkomen nl, dan brengt dit ze veel schade toe, juist onder de vaste groep kijkers van het programma. Lijkt mij gewoon een te groot risico om te lopen.

Maar we zullen er toch niet achter komen  ::ohno::

Dus ik geloof in dit geval in hun onschuld, tot het tegendeel bewezen is!  ;)

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 22-10-2004, 08:58:12 »
Hallo Mensen,

Ik bezocht net de website van net5 en tot mijn grote verbazing hebben zij nu al bekend gemaakt dat Ilona deze week door is gegaan! toch vreemd dat zij dat nu al bekend maken, en bovenal dat pieter helaas niet door is.  :-\\

voor de duidelijkheid hieronder nog even de tekst van de website. volgende week gaat mijn stem naar ROBIN, als hij maar niet weer op een evenwichtsbalk moet staan.

Op wie kun je zondag stemmen Zondag kun jij ons laten weten wie van jou mag doorgaan naar de All Stars-editie van Expeditie Robinson. In de uitzending wordt uitgelegd hoe jij je stem kunt laten gelden!
Tot nu toe gekozen zijn: Jennifer (oud-atlete), Fatima (politieagente), de stoere Raymond en de Belgen Gio en Keo en Ilona. Dit zijn de voormalige Expeditie Robinson-kandidaten om wie het deze week gaat:

Jan: Jan neemt deel aan Expeditie Robinson 2000. Hij weet bij zijn teamleden respect af te dwingen met zijn praktische kennis en vaardigheden, die de hele groep ten goede komen. Zonder het te willen, groeit hij uit tot leider.

Sarah: Sarah neemt deel aan de expeditie van dit seizoen. Al meteen belandt ze samen met de andere Belgen in de kooi. Een zwaar begin voor allen, en voor Sarah bijna het einde als ze uitgeput op moet geven.

Murielle: Murielle neemt deel aan Expeditie Robinson 2000. Bij aankomst merkt ze al snel geen reisje naar een paradijs geboekt te hebben. Er is weinig eten en ze wordt verrast door de onderlinge strijd.

Robin: Robin neemt deel aan expeditie Robinson 2003. Met volle inzet doet hij mee aan de proeven en de talloze zoektochten naar voedsel. Eigenlijk vindt hij zijn hele verblijf een groot spel.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 22-10-2004, 09:20:17 »
Dit is inderdaad idioot zeg, dat dit gewoon op die site staat. En voor het eerst kunnen we stemmen op iemand uit deze serie. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Ilona op basis van de stemming door is. Als je hier kijkt dan steekt Pieter er met kop en schouders bovenuit. Misschien heeft de familie van Ilona zich helemaal ziek ge-smst :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 22-10-2004, 11:23:24 »
Nou lijkt me duidelijk: Robin gaat deze week door!  ::zwaai::

Wel balen van Ilona...
Had liever Pieter of Walter dan gehad...

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 22-10-2004, 11:51:01 »
ik hoop ook op Jan, of Robin, iig geen Sarah of Murielle
Nou, ja dan mag Sarah ook nog, zal er toch wel snel uitliggen, maar please geen Murielle

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 22-10-2004, 12:49:12 »
Inderdaad zo had ik het nog niet bekeken! ;D

Dan ben ik ook voor Sarah! Des te meer kans maakt Gio!  ::ok::

...maar ik zou Robin toch ook nog wel graag in actie zien eigenlijk...

Offline ritchie-ritz

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 22-10-2004, 13:18:43 »
Eigenlijk is Sarah helemaal geen slecht idee. aangezien zij toch na een dag de expeditie wel weer vrijwillig zal willen verlaten, hoeft er na de eerste proef tenminste geen echte "allstar" gelijk weg.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #233 Gepost op: 22-10-2004, 15:48:51 »
Gewoon Pieter, hij was echt een toppertje.
Gek zijn is gezond

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 22-10-2004, 17:19:04 »
Vraag me toch echt af hoe diegene, die de betreffende post op het net5 forum heeft gedaan, aan de uitslag komt???

dus voor mij blijft het gewoon speculeren naar de uitslag ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #235 Gepost op: 22-10-2004, 17:27:33 »
Als Robin niet gekozen wordt dan weet ik dat heel het systeem nep is..Ik snap ook niet dat Ilona verkozen is... Ik dacht ook, juist zoals bij Ryan, Pieter enorm populair zou geweest zijn om in aanmerking te komen...

Langs de andere kant zijn al enorm veel mensen gekozen van ER4.... Dus dan is toffe Robin er ofwel niet bij, ofwel wordt het bijna een heruitzending van 4.... ; Fatima,Gio,Ilona...Robin (?)...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 22-10-2004, 18:53:22 »
Vraag me toch echt af hoe diegene, die de betreffende post op het net5 forum heeft gedaan, aan de uitslag komt???

dus voor mij blijft het gewoon speculeren naar de uitslag ;)

Bakkertje, dit staat dus al op de officiele Day After pagina van Net 5 en kan dus gevoegelijk voor waar worden aangenomen.

Helaas

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 22-10-2004, 22:29:32 »
Tot nu toe gekozen zijn: Jennifer (oud-atlete), Fatima (politieagente), de stoere Raymond en de Belgen Gio en Keo en Ilona.

Is Ilona opeens Belg geworden?  :o Dacht toch altijd dat zij Nederlandse was. Als dit klopt (wat ik wel denk), vind ik het jammer. Pieter was een stuk beter geweest. Nu wordt de Allstars zowat een re-run van ER4.

De vier nieuwe vind ik eik. allemaal niks, maar ja, Robin gaat wel heel makkelijk winnen dit keer.
Nog even niks.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 22-10-2004, 22:33:22 »

Bakkertje, dit staat dus al op de officiele Day After pagina van Net 5 en kan dus gevoegelijk voor waar worden aangenomen.

Helaas

Eerst zondag zien en dan geloven...er is al zo vaak iets geschreven wat achteraf niet waar bleek te zijn ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 23-10-2004, 19:44:03 »
Ik snap ook niet dat Ilona verkozen is... Ik dacht ook, juist zoals bij Ryan, Pieter enorm populair zou geweest zijn om in aanmerking te komen...
Misschien komt het omdat veel mensen (waaronder ikzelf) de eerste 2 jaar ER niet hebben gezien. Ik moet dan dus een keus maken aan de hand van de korte introductiefilmpjes tijdens de all stars uitzending...
Maar ook dan zou ik eerder op Pieter stemmen dan op Ilona.
En voor de komende all stars uitzending: Robin.
Je moet het complot smeden als het heet is.