Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111054 keer)

Offline essie75

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #180 Gepost op: 13-10-2004, 06:17:03 »
Keo was juist erg chagrijnig meestal. Die heeft echt lopen stoken waardoor iedereen Olivier achteraf achterbaks vond. Olivier kon zich niet verdedigen, dus vond ik hem erg laf. Hij had idd geen vetreserves, en was bevriend met Mark, waardoor het raar was dat hij zo tegen Olivier deed, want die was juist niet zo negatief tegenover Mark, dat was Derek juist veel meer.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 13-10-2004, 09:40:52 »
ik hoop nog steeds dat er een deelnemer van de eerste Robinson meegaat naar All Stars, dus voor mij Ron..
er was eens......

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 13-10-2004, 15:19:53 »
Ja de kandidaten uit ER1 maken niet echt een kans he...
Dat is wel jammer en ook niet helemaal eerlijk lijkt me zo.
Maar ja, ik heb die serie nou eenmaal niet gezien (ER2 overigens ook niet) dus die mensen zeggen je dan niet zoveel...

Maar de productie voegt zelf ook nog een paar All Stars toe, dus wie weet zitten daar wel een paar ER1 kandidaten bij  ;D
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #183 Gepost op: 14-10-2004, 13:14:33 »
ik hoop nog steeds dat er een deelnemer van de eerste Robinson meegaat naar All Stars, dus voor mij Ron..

Ik zou ook graag zien dat er iemand uit de eerste serie meedoet, maar dan wel een echte All Star. Iemand die ver is gekomen dus. Ik denk aan Karin, Eva, Melvin. Zeker niet aan Ron! Dat is echt iemand die het dwars zit dat hij het de eerste keer niet goed heeft gedaan en nu revanche wil.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 14-10-2004, 15:44:15 »
Jaaaa Melvin!!!!
Die moet terug! Geweldig: "kwade geesten belemmeren de expeditie"
Dat was naast Richard en Bjorn de enige die ik ook echt zag overleven op een eiland. Dit jaar zou dat dus Frank zijn, en van ER3 helemaal niemand, zelfs niet "jij met die knipschaar"

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 15-10-2004, 18:52:30 »
Ik denk aan Karin, Eva, Melvin.

Karin!  ::love:: My all-time favourite. Maar ik zie het haar niet nog een keer doen. Eva misschien wel.
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #186 Gepost op: 15-10-2004, 23:31:57 »
Jacobien staat aan kop bij deze poll. Ik hoop dat het zo blijft want ik wil haar terug, liever dan die "voze" Keo. Erg grappig en leuk vond ik hem niet...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 15-10-2004, 23:36:33 »
... en van ER3 helemaal niemand, zelfs niet "jij met die knipschaar"
Nu laat mijn geheugen mij even in de steek, wie was dan wel "jij met die knipschaar"? Mark?
Ik vond trouwens Meintje - in de korte tijd dat ze op het eiland mocht zijn - een echte Robinson.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #188 Gepost op: 16-10-2004, 00:01:14 »

Nu laat mijn geheugen mij even in de steek, wie was dan wel "jij met die knipschaar"? Mark?
Ik vond trouwens Meintje - in de korte tijd dat ze op het eiland mocht zijn - een echte Robinson.

Jij met dat Knipschaartje dat was Nolleke die dat eens gezegd heeft tegen Derek, maar ik weet alleen niet met welke gelegenheid en waarom ???? Ik weet wel dat Nolleke ontevreden was en dat ze op die manier Derek wilde aanduiden die zijn mening moest zeggen...

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #189 Gepost op: 16-10-2004, 02:27:50 »
Volgens mij had het iets met baarden knippen te maken...
Angel of the first degree

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 18-10-2004, 14:09:00 »
Ik heb gister de eerste vijf minuten van de uitzending gemist.

Kan iemand mij vertellen wie er door is en of de verschillen groot waren?

Alvast bedankt!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #191 Gepost op: 18-10-2004, 14:10:25 »
Keo was door helaas grrrr kan het niet uitstaan Jacobien had door gemoeten

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 18-10-2004, 19:14:42 »
Ik heb gister de eerste vijf minuten van de uitzending gemist.

Kan iemand mij vertellen wie er door is en of de verschillen groot waren?

Alvast bedankt!
\

Keo had een ongelofelijk groot aandeel in de stemmen...volgens mij bijna 75%...
Hij was ook mijn favoriet, maar ik had niet gedacht dat de verschillen zo groot zouden zijn! Ikzelf had een nek aan nek race tussen Jacobien en Keo in gedachten...

Trouwens, weet er iemand hoeveel mensen er ongeveer stemmen per aflevering? Volgens mij kunnen dat er nooit veel zijn...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline billie turf

• Forumlid
Re: Kan ik Pieter van ER 2002 even spreken?
« Reactie #193 Gepost op: 18-10-2004, 22:32:07 »
Was Pieter niet degene die altijd over lekker eten aan het praten was? Was geloof ik niet zo leuk voor de andere kandidaten. ::ohno::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #194 Gepost op: 18-10-2004, 22:37:38 »
Ik vond Pieter altijd een fantastische kandidaat en hoop dat hij nu verkozen wordt tot All STar..... Ik denk dat het logisch is dat je over eten praat als je op zo'n eiland zit....

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 18-10-2004, 22:52:42 »
Ja maar als jij de moord stikt van de honger en iemand staat daar pontificaal een hele dag over biefstuk en taart te praten dan krijg je toch wel de neiging om zo iemand het bos in te sturen.
Ik vond hem trouwens helemaal niet sympathiek en vond het geweldig dat hij NET NIET won  ::rofl::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #196 Gepost op: 18-10-2004, 23:02:15 »
 ::niet-ok:: Bah Keo, ik vond er niets aan aan dat mannetje...

Heb gelezen op een andere site dat nu Pieter meedoet... Ik hoop echt dat hij het haalt. Zo'n toffe kerel !!!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 19-10-2004, 03:25:19 »
Dit keer zijn het Pieter(ER2), Ilona(ER4), Walter(ER3) en Carine(ER1)

Carine heeft zelf gevraagd weggestemd te worden, dus die mag van mij eigenlijk niet meer terug. Ze was erg aardig, zorgde voor een goede structuur, maar had erg veel heimwee naar haar man en kinderen (ze heeft er vijf), wie zegt dat ze dat nu niet ook zou hebben.

Walter heeft ook gevraagd weggestemd te worden, die werd gek van Nolleke en de puinhoop op het vrouwenkamp(grrr Annelies en Kristina)

Ilona heeft haar kans gehad, kwam helemaal tot de finale en redde het niet tegen Judge(!!!!), dus ja, als je het tegen Judge al niet red, dan heb je niet zoveel kans in de rest vd expeditie.
Dus mijn stem (als ik zou stemmen) gaat naar Pieter D'haene!

Die heeft verloren van de eerste enige echte Robinson, en omdat die dus vooralsnog niet meedoet(overigens terecht, want Fatima verdiend de kans om haar verhaal af te maken), heeft Pieter echt veel kans om te winnen.

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 19-10-2004, 03:42:20 »
pieter was !!!!!
Hij heeft in de laatste proef verloren van DE Robinson, en die is niet gekozen door de kijkers, dus nu heeft Pieter echt kans om te winnen, ik hoop dat ie meemag, maar ik ga niet stemmen(kijkersbedrog namelijk)

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #199 Gepost op: 19-10-2004, 09:40:09 »
Ik vindt vooral dat Pieter dor moet gaan, fysiek een van de sterkste tot nu toe, en hij lag ook uitstekend in het team.

Walter kon niet tegen de puinhoop in het vrouwenkamp, maar hij kon er ook wat aan gaan doen met de andere 2 mannen.

Ilona speelde geen leuk spel, ze deed de hele tijd niets, en ze had een voordeel dat de andere kampgenoten eerst Ryan en daarna Franka eruit wilden. Daarom kwam zij zover.
Who’s got the sweetest disposition?