Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111071 keer)

Offline Sunshine-

• Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #140 Gepost op: 2-10-2004, 19:26:21 »
Ryan moet zeker terug!!!!! Het is zo'n sympathieke man, en ja dat weet ik omdat ik hem al een paar keer ben tegengekomen op mn oude werk!!

Ik ben alleen vergeten hoe ik op hem kan stemmen... Dus wie kan me helpen??? Ik heb nl maandag die aflevering gemist :(

Liefs Sunshine- ::bravo::

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #141 Gepost op: 2-10-2004, 19:30:27 »
Volgens mij kan dat alleen vlak na de uitzending. Voor Ryan ben je dus te laat.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Ryan of Gio ????
« Reactie #142 Gepost op: 3-10-2004, 20:09:56 »
Stuurt er iemand naar mij privé wie er door mag gaan bij de All Stars ??? Ryan of Gio of misschien toch Pascale of Christine... Ik gok op Ryan....
Ik kom op maandag niet op jullie site, want dan kom ik misschien iets "teveel" te weten over jullie aflevering 5, die ik morgenavond pas zie .....
Veel plezier nederlandse forumvrienden...
Daino
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #143 Gepost op: 4-10-2004, 00:05:45 »
Ik ga deze keer voor Franka!!!!!! Ik wil wel eens zien of ze het waar gaat maken niet zo aardig meer te zijn als vorige keer.

Chriz ken ik niet en Raymond is uit zichzelf wegggaan dus die vind ik geen kandidaten. En tsja,.... twee meisjes op het strand,.....Lydia, ik denk dat zij te ondeugend bezig gaat zijn. Ze zei zelf dat ze het allemaal niet zo serieus meer gaat nemen. Dus vindt ik haar ook geen goede kandidaat.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #144 Gepost op: 4-10-2004, 00:22:22 »
Ik vond er deze keer niet zo'n sterke kandidaten tussen zitten. Ik hoop dat Meintje uit ER2002 nog langs komt, die gun ik echt een tweede kans. Van Franca vind ik dat ze vorig jaar al erg ver gekomen was, zonder echt grote prestaties te leveren (proeven winnen, eten zoeken, ruzies sussen e.d.). Hetzelfde geldt voor Lydia, hoewel wat meer humor in het kamp wel goed is. Raymond vond ik niet echt een doorzetter, hij had het in het (voormalige) vrouwenkamp niet meer naar zijn zin, maar had het m.i. nog wel vol kunnen houden tot de samensmelting.
Mijn stem (niet mijn telefoon) gaat daarom uit naar Kris, hoewel ik ER2001 (en 2002) niet gezien heb. Maar hij lijkt me wel een daadkrachtig persoon met veel humor.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 4-10-2004, 01:33:56 »
Ik moet kiezen voor Chris.....Franca zou ook nog kunnen.....Raymond is opgestapt...dan val je voor mij al af....Lydia is nog te Kinderachtig voor ER...kleuterschool op het Eiland is niet aanwezig  ::rofl::  ::rofl::

Offline tineke

• Forumlid
  • gio still tha best!JEEJ HIJ IS DOOR NAAR ALL-STAR!
« Reactie #146 Gepost op: 4-10-2004, 08:08:47 »
JJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!

GIO IS DOOR NAAR DE ALL-STAR EXPEDITIE!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::tandpastasmiley:: ;D ::) ::ok:: ::trots:: ::oink::

maar ik denk dat  ryan ook wel doorgaat als de makers echte kijkcijver willen! ::jaja::

groetjesss....!!!!! ::bravo::
tineke!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 4-10-2004, 08:20:13 »
 ::bravo::

Gio doet mee!!  ::tandpastasmiley::

En gewoon nog dik winnen van Ryan ook  ::trots::

Errrrrrg goed!

Deze week ben ik voor Raymond.  8)
Lydia vond ik ook altijd wel leuk, maar die deed zo dom in haar promostukje... Nou hoef je niet alles in het leven serieus te nemen hoor, maar soms moet je je wel volwassen kunnen gedragen en ik betwijfel of zij dat (al) kan...
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #148 Gepost op: 4-10-2004, 12:35:24 »

Chriz ken ik niet

???  :P

Ik vind het 4x niks, deze voldoen allemaal niet aan het citaat: 'All Star'

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 4-10-2004, 15:53:58 »
Dat is erg jammer!!! Als het iemand is die ik het niet gun is het Gio wel, schijnheilige!!! Bah bah!!!

Offline doggie

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 4-10-2004, 16:01:54 »
 ::zwaai:: Jammer dat Gio gekozen is, ik vond hem vorig jaar agressief en schijnheilig overkomen. Mijn stem nu gaat naar Franca, ik ben benieuwd of ze nu wel wat leven in de brouwerij kan brengen. Raymond heeft zelf opgegeven, vind dus niet dat hij verdient om nog een keer te gaan. (Hoop trouwens wel dat er nog wat niet gekozen kandidaten via bijv. een 'wildcard' alsnog mogen, bijv. Ryan)  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 4-10-2004, 16:48:38 »
Ik heb deze keer niet echt 'n voorkeur. Mij maakt 't helemaal niks uit welke van deze 4 in de expeditie komen. Ik vond ze allevier niet echt geweldige kandidaten en hoeven er wat dat betrefd allemaal niet in van mij. Dan heb ik liever Richard of Ryan, die nu nog niet zijn gekozen. Laten we hopen dat de programmamakers zorgen dat ze er toch in komen.  :)

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #152 Gepost op: 4-10-2004, 22:23:57 »
Ik heb niet op Franca gestemd maar op Raymond. Vond Franca een heel toffe dame maar op den duur is het een herhaling van aflevering 4 en dat zou natuurlijk enorm spijtig zijn.... Men heeft al Fatima en Gio en ik vermoed dat Robin ook zeker verkozen zal worden dus Raymond, die ook verder had moeten komen had hij niet door het "vrouwenclubje" weggepest geworden...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #153 Gepost op: 5-10-2004, 01:23:23 »
Ik vond Raymond oersterk was enzo, maar hij heeft zich zooooooooo laten kennen!

Nou goed ik heb helemaal niet meer gestemd de afgelopen weken... Ik vond het alleen belangrijk dat Fatima er in kwam (en Ryan, maar toen heb ik niet kunnen stemmen), de rest maakt mij weinig uit. Ja als Meintje nog langskomt vind ik dat ze nog een stem verdient en Robin vind ik ook wel grappig.
Angel of the first degree

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #154 Gepost op: 5-10-2004, 01:41:53 »
Ik heb dit hele allstars niet helemaal gevolgd..Ik hoop alleen zooo op een terugkeer met Derek en Nolleke.

Gio vind ik drie keer niks ::ohno:: Jammer dat die weet terugkomt..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 5-10-2004, 15:00:54 »
De all-stars uitzendingen moeten mijns inziens kandidaten hebben die iets hebben laten zien. Ik bedoel hiermee de personen die duidelijk aanwezig waren in het programma, zoals een Ryan, Gio, Björn, Chris etc. Dit waren karakteristieke personages waaromheen het een en ander gebeurde en wiens acties van invloed waren op de groep. Vrijwillige afvalligen zoals o.a. Raymond en op dit moment Patrick en Jeroen, hebben totaal niets te zoeken in een all-stars kamp. Zij zijn hiervoor NIET capabel en emotioneel instabiel. Datzelfde geldt voor de meelopers oftewel de parasieten zoals Jutta, Lydia en anderen. Zij hebben alle afleveringen geprofiteerd van de dadendrang van sterkeren en zijn onopvallend doorgeslopen. Het zijn géén Robinsons, en horen niet thuis in een all-stars kamp.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #156 Gepost op: 5-10-2004, 15:06:16 »
Tjakka, Beachbum! Maar ik ben het wel met je eens...!
Angel of the first degree

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #157 Gepost op: 6-10-2004, 16:33:07 »
Helemaal waar, beachbum! Maar alleen moet ik wel zeggen dat Jutta ook een AllStar is, misschien vond je haar tactiek niks, maar haar tactiek is wel succesvol gebleken.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 7-10-2004, 23:46:42 »
Ik zou graag Kris zien.. Tis jammer dat de leden van de eerste expeditie bij zo weinig mensen bekend zijn en daardoor minder kans hebben om door te gaan naar Allstars.
er was eens......

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #159 Gepost op: 8-10-2004, 08:54:31 »
ik heb het niet zo goed bijgehouden, maar klopt de uitslag van deze poll met de sms-uitslag? zou wel grappig zijn natuurlijk dat wij al meteen weten wie er doorgaat.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw