Sowieso zijn de beelden die wij gezien hebben niet de beelden geweest van de desbetreffende ochtend… Kwestie van knippen en plakken van de productie.
Hoe dan ook het zal altijd Ryans woord zijn tegen dat van Gio. Ryan zegt dat hij dat gezien heeft. Maar dat kan ie ook niet bewijzen. En heeft hij dat wel echt gezien? Ja als hij Gio ergens van wil beschuldigen, dat is het wel zo slim dat ie met deze motivatie voor de beschuldiging komt. In dit geval kun je net zoveel vraagtekens plaatsen bij de woorden van Ryan als bij die van Gio. Omdat beiden gewoon niet kunnen bewijzen dat het wel of niet zo is als ze zeggen...
Ach, we kunnen er lang of kort over praten... komen er toch niet uit... Ik geloof Ryan hier gewoon niet.
Ik vind het ook vaag dat we nog steeds niet weten wie het gedaan heeft. Ik denk dat de productie erachter zit... In Survivor waren er opeens 2 sinasappelen weg… Erg toevallig
Ik ben voor Raymond. Op zich vind ik Franca ook erg ok, maar het is zoals Diano zegt, het hoeft geen herhaling van 2003 te worden... Dus ga ik voor Raymond!