Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 111046 keer)

Offline Nikki23

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #120 Gepost op: 30-09-2004, 12:41:58 »

Tuurlijk heb ik wel gekeken, maar het vrouwelijk ook wil ook wel wat!!! ;)...nee hoor geintje, ik gun het Ryan heel erg om door te gaan omdat ik ook vind dat hij er op een oneerlijke manier uitgestemd is..alleen omdat hij zijn mening gaf.. (en die naar mijn mening ook nog terecht was)

Moet wel zeggen dat Gio er gisteren in the day after er ook lekker uit zag ;) :-[ ;)

Ryan gaf niet zijn mening. Hij beschuldigde iemand van iets waar hij niet 100% zeker van was en diegene kon zich niet tegen deze (valse) beschuldiging weren omdat het zijn woord tegen dat van die ander was.

Is mijns inziens toch wel iets anders hoor dan 'gewoon je mening geven' over een onderwerp....
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #121 Gepost op: 1-10-2004, 09:51:32 »
Ben uiteindelijk toch gegaan voor christine die het dus volgens de poll resultaten niet gaat worden  ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #122 Gepost op: 1-10-2004, 11:13:09 »
Empty Village, waarom Christine ????
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 1-10-2004, 13:02:27 »

Ryan gaf niet zijn mening. Hij beschuldigde iemand van iets waar hij niet 100% zeker van was en diegene kon zich niet tegen deze (valse) beschuldiging weren omdat het zijn woord tegen dat van die ander was.

Is mijns inziens toch wel iets anders hoor dan 'gewoon je mening geven' over een onderwerp....

Nou 't hele gedoe tussen Ryan en Gio begon niet met de bananenkwestie, maar met 't feit dat Ryan vond dat Gio teveel proefde van 't eten tijdens 't koken. En daar mag hij naar mijn idee best z'n mening over geven. Ik vond zelf ook dat Gio wel wat veel proefde (voor 't feit dat ze maar zo weinig voedsel hebben op 't eiland), ook al is hij dat als kok misschien gewend. En hierdoor ontstonden dus de spanningen tussen die twee en toen kwam de bananenkwestie. Ryan zag toen Gio 'n keer 's morgens bij de voedselvoorraad staan en daarna waren er ineens 2 bananen weg. Ik vind 't niet verbazingwekkend dat Ryan n.a.v. wat hij zag Gio verdacht van 't stelen van de bananen, want daar leek 't toch wel verdacht veel op.  :-\\

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #124 Gepost op: 1-10-2004, 13:54:51 »
Volledig mee eens, Han13! Ik gun het Ryan dan ook meer dan dat agressieve mannetje om terug te keren. In het begin vond ik Ryan maar niks, maar uiteindelijk vond ik hem sterker dan veel anderen op de eilanden omdat hij bij zichzelf bleef. Beetje jammer dat Robin niet zijn maar Gio´s kant koos...
Angel of the first degree

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-10-2004, 15:07:42 »
Of Gio wel of niet teveel 'voorproefte' van het eten kunnen wij niet beoordelen. We waren er niet bij en het zal Ryans woord tegen dat van Gio blijven. Naar mijn bescheiden mening, mocht Ryan (en de anderen ook natuurlijk) blij zijn dat er voor hem gekookt wordt door iemand die er nog iets lekkers van kan maken (als je ziet wat de Belgen dit jaar eten  :-\\) en zijn de paar extra happen die Gio eventueel neemt tijdens het bereiden van de maaltijd het niet eens waard om daar ruzie over te zoeken.
Maar goed Ryan besluit op zo'n moment om de groepssfeer te verpesten en toch ruzie te zoeken. Ja natuurlijk erg knap dat je jezelf blijft op dat eiland en dat je je mond durft open te doen...
Vervolgens kreeg hij niet genoeg respons van de anderen in de groep op het 'snoepen' van Gio (waarschijnlijk was het dus ook helemaal niet zo heel veel wat hij meer at dan de rest...) en beschuldigt hij Gio er maar van om 2 bananen gestolen te hebben.... Ik vind dat je zo'n beschuldiging niet kan uiten als je niet zeker bent. Valt gewoon niet meer onder 'je mening geven' maar is gewoon iemand zwart maken.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-10-2004, 15:36:45 »
Ik denk zomaar dat zowel Gio als Ryan anders gereageerd zouden hebben op het hele eet- en bananenverhaal als ze niet zo'n honger hadden gehad. Ik denk nl dat honger, uitputting en spanning je normale zelfbeheersing en relativeringsvermogen aardig in de war sturen.
Ik zou ze graag beiden terugzien, maar die optie is er niet.
er was eens......

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 1-10-2004, 15:48:43 »
Ryan zei toch dat hij had gezien dat Gio de bananen gepakt had??
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 1-10-2004, 16:16:17 »
ik dacht dat Ryan het niet helemaal zeker wist... maar dat weet ik weer niet zeker
er was eens......

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 1-10-2004, 17:04:19 »
Ryan zei toch dat hij had gezien dat Gio de bananen gepakt had??

We zagen er geloof ik zelfs beelden van. Ryan werd 'n keer vroeg wakker en zag Gio toen bij de voorraadkist staan. En die beelden lieten ze dus ook zien geloof ik, volgens mij had Gio zelfs 'n bananenschil vast. En die morgen bleek dus dat er ineens twee bananen weg waren. Daarom vind ik 't dus echt niet zo vreemd dat Ryan Gio ervan verdacht ze gestolen te hebben. Hij had immers gezien dat Gio, toen iedereen nog sliep, bij die voorraadkist stond en volgens mij ook nog 'ns 'n bananenschil vast had.

En idd in zo'n extreme omstandigheden, waarin je al dagen ontzettende honger hebt, zijn die 2 bananen heel belangrijk en kan ik me voorstellen dat je er zo kwaad om kan worden dat ze weg zijn. Zo vreemd vind ik 't dus niet dat Ryan Gio erop aansprook. En ik vind dan ook niet dat Ryan Gio heeft willen zwart maken. Hij heeft alleen z'n vermoeden uitgesproken, dat ook nog 'ns op vrij duidelijk bewijs gebaseerd was. Is in mijn ogen niks mis mee. Ik denk dat ik misschien precies 't zelfde had gedaan als ik 't gezien had.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 1-10-2004, 20:23:48 »
't blijft jammer dat degene die verantwoordelijk is geweest voor het verdwijnen van de bananen niet ook mans genoeg was om er eerlijk voor uit te komen.
Eerlijk gezegd vond ik de rol van Robin en Judge in het hele drama ook niet bepaald fraai. Die twee hoeven van mij dan ook absoluut niet terug te komen.
er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-10-2004, 20:26:12 »
de kandidaten voor komende zondag zijn:

Franca:ze deed mee aan Expeditie Robinson 2003. Als modejournaliste wist ze zich behoorlijk staande te houden. Ze trapte op een zee-egel, maar vetrok geen spier toen de stekels werden verwijderd. Zelf vindt ze dat ze het spel niet hard genoeg heeft gespeeld. Reden genoeg voor haar om terug te gaan om het over te doen.

Kris: Kris deed mee aan de het allereerste seizoen van Expeditie Robinson. Hij werd gezien als een sterke kandidaat, maar na de samensmelting verander dat. Hij werd tot zijn eigen verbazing weggestemd. Geen mooie manier om de Expeditie te verlaten. Hij wil dan ook niets liever dan teruggaan...

Raymond: Hij deed mee aan Expeditie Robinson 2002. Hij begon op een manneneiland en daar voelde hij zich heel erg thuis. Maar dan moet hij naar het vrouweneiland. Hij kan zijn draai niet vinden en besluit de Expeditie te verlaten.

Lydia:Lydia deed mee aan Expeditie Robinson 2002. Het leek alsof de Expeditie voor haar een groot genieten was. Samen met haar Deborah genieten de twee van hun avontuurlijke survival alsof het een vakantie is. Dit tot grote ergernis van hun kampgenoten. Als ze voor de grap rijst steelt, is de maat vol en wordt ze weggestemd.

(bron: Net5)
« Laatst bewerkt op: 2-10-2004, 13:57:52 door Stormpie »
er was eens......

Offline tineke

• Forumlid
  • gio still tha best!JEEJ HIJ IS DOOR NAAR ALL-STAR!
« Reactie #132 Gepost op: 1-10-2004, 20:28:59 »
Citaat
Moet wel zeggen dat Gio er gisteren in the day after er ook lekker uit zag ;) :-[ ;)

ZEKKERSSS.. WEL! ::schaam:: ::love:: ::tandpastasmiley:: ::jaja::
whahaha!

HOOP DAT IE DOORGAAAAAT!!!! ::jaja:: ::tandpastasmiley::

(quote gefixt: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 1-10-2004, 20:43:44 door Stormpie »

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 1-10-2004, 23:26:48 »
de kandidaten voor komende zondag zijn:

Franca:ze deed mee aan Expeditie Robinson 2003. Als modejournaliste wist ze zich behoorlijk staande te houden. Ze trapte op een zee-egel, maar vetrok geen spier toen de stekels werden verwijderd. Zelf vindt ze dat ze het spel niet hard genoeg heeft gespeeld. Reden genoeg voor haar om terug te gaan om het over te doen.

Kris: Kris deed mee aan de het allereerste seizoen van Expeditie Robinson. Hij werd gezien als een sterke kandidaat, maar na de samensmelting verander dat. Hij werd tot zijn eigen verbazing weggestemd. Geen mooie manier om de Expeditie te verlaten. Hij wil dan ook niets liever dan teruggaan...

Raymond: Hij deed mee aan Expeditie Robinson 2002. Hij begon op een manneneiland en daar voelde hij zich heel erg thuis. Maar dan moet hij naar het vrouweneiland. Hij kan zijn draai niet vinden en besluit de Expeditie te verlaten.

Lydia:Lydia deed mee aan Expeditie Robinson 2003. Het leek alsof de Expeditie voor haar een groot genieten was. Samen met haar Deborah genieten de twee van hun avontuurlijke survival alsof het een vakantie is. Dit tot grote ergernis van hun kampgenoten. Als ze voor de grap rijst steelt, is de maat vol en wordt ze weggestemd.

(bron: Net5)

Franca mocht ik op de één of andere manier niet heel erg, ik kan er geen reden voor geven, maar het is mijn eerste gedachte. (er vanuit gaande dat ik niet alle details meer weet van voorgaande seizoenen, helaaaaasssssss... DVD´s!!!) Van Raymond vond ik dat hij zich echt mega liet kennen toen hij op het vrouweneiland terecht kwam, dus doe ook maar niet. Lydia vond ik echt een muts, dus het is me wel duidelijk: Kris! (alleen even zijn gezicht terughalen, dat kan ik me ook niet echt meer herinneren... Maar als ik de goede voor me heb dan bedoel ik dus Kris ja!)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 1-10-2004, 23:35:30 »
Lydia lijkt me alleen leuk als Deborah niet mee mag doen!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-10-2004, 23:46:54 »
Die zit vast in de aflevering van volgende week... Je denkt toch niet dat alleen Lydia mee gaat doen? Ik vermoed dat die 2 nog steeds aan elkaar vast zitten geplakt ;-P

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #136 Gepost op: 2-10-2004, 10:17:20 »
Lydia was toch ook 2002?  ???

Btw: Ik ga voor Franca, ook al vind ik het allevier geen ER-Stars.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 2-10-2004, 13:56:53 »
je hebt gelijk Baron.. was 2002..  ::ok::

(stom.. nooit iets klakkeloos kopiëren)
er was eens......

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #138 Gepost op: 2-10-2004, 14:04:31 »
Ik ben voor Raymond... Ik hoop echt dat hij nog eens een nieuwe kans krijgt....
Lydia, zeker niet....
Franca vindt ook tof maar als Ryan/Gio en Fatima al gekozen zijn dan is het op den duur een herhaling van ER4...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 2-10-2004, 15:23:54 »
Sowieso zijn de beelden die wij gezien hebben niet de beelden geweest van de desbetreffende ochtend… Kwestie van knippen en plakken van de productie.
Hoe dan ook het zal altijd Ryans woord zijn tegen dat van Gio. Ryan zegt dat hij dat gezien heeft. Maar dat kan ie ook niet bewijzen. En heeft hij dat wel echt gezien? Ja als hij Gio ergens van wil beschuldigen, dat is het wel zo slim dat ie met deze motivatie voor de beschuldiging komt. In dit geval kun je net zoveel vraagtekens plaatsen bij de woorden van Ryan als bij die van Gio. Omdat beiden gewoon niet kunnen bewijzen dat het wel of niet zo is als ze zeggen...
Ach, we kunnen er lang of kort over praten... komen er toch niet uit... Ik geloof Ryan hier gewoon niet.   :-\\
Ik vind het ook vaag dat we nog steeds niet weten wie het gedaan heeft. Ik denk dat de productie erachter zit... In Survivor waren er opeens 2 sinasappelen weg… Erg toevallig  >:(

Ik ben voor Raymond. Op zich vind ik Franca ook erg ok, maar het is zoals Diano zegt, het hoeft geen herhaling van 2003 te worden... Dus ga ik voor Raymond!  ::bravo::