Precies ja.. ben blij dat je dit opmerkt.
Ik raak er zelf ook gewoon de kluts van kwijt soms.
Ik ben hier meer aangevallen door medeforumleden over mijn meningen, m.n. Castor&Pollux werpt zich hier nogal op als de ForumPolizei.. ook al op m'n vingers getikt door het beheer hierzelf, weet geeneens meer wie, die opmerkingen van mij gingen wissen, voordat de mensen om wie het werkelijk ging zelf maar hadden gelezen misschien.
Van ER, kan iedereen mij benaderen. Hier via dit forum, ook prive, via berichten, nog nooit 1 opmerking gehoord van hen.
Anders heb ik ook wel meegemaakt ooit via forumsites van BigBrother, waar ik complete families op m'n nek kreeg, omdat ik hun lieve schatjes van commentaar voorzag, grinnik.
Soms krijg ik hier ook het gevoel ja.. dat bepaalde forumleden zich drukker maken om het idee, hoe de moraal zou moeten zijn, of hoe de ER deelnemers zouden moeten zijn of zouden kunnen reageren.. dan met de realiteit. Misschien is die realiteit wel, dat het hun namelijk geen ene fuck interesseert wat wij hier allemaal wel niet van hen vinden. En dat ze nog wel veel grovere dingen over ons denken, dan wij hier ooit zullen neertikken.
En dat heb ik hier ook al op een ander item gezegd.. mensen die hier aan meedoen, zijn ook exhibiotionistisch ingesteld. Ze kicken erop.. of die aandacht nu negatief of positief is.. ik denk niet dat hen dat zoveel interesseert namelijk.
It's all in the game!