Anzjie, klopt dat er ontzettend veel geplakt wordt, maar ik neem aan dat jij niet weet wat en hoe allemaal, of vergis ik me?
Geen dooddoener, maar wel even beseffen dat wat we zien heel erg gemanipuleerd is. Wij zien niet dat Mo in het water niet de kist omhoog krijgt en dat ie moe is, en dus Ronald het grotendeels alleen doet... En zo is er ongetwijfeld nog veel meer.
Dus wij zien niet alles, dus we moeten iedereen maar even leuk en lief vinden en iedereen is even goed en heeft even veel kans. Weet je wat! laten we helemaal niks meer erover zeggen, op zondagavond gaan we gewoon kijken met in ons achterhoofd dat het toch allemaal niet echt is, (of in ieder geval: afwijkend van de werkelijkheid) en als het afgelopen is, gaan we het heel erg verdrietig vinden voor degene die eruit moest, want ja, iedereen was toch gelijk.
Get Real, in reallife vorm je ook je je mening over iemand zonder dat je er alles van ziet (perceptie) en als de makers van ER er voor kiezen om een bepaald beeld van iemand neer te zetten wat niet klopt, dan kunnen wij daar niks aan doen, als kijkers. Ik snap wel dat het heel erg lullig is voor iemand die aan zo'n programma meedoet, maar na al die reallifeshows die nu geweest zijn, moet je toch wel een beetje doorhebben hoe de vork in de steel zit wil je meedoen.