Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 128024 keer)

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #180 Gepost op: 23-10-2004, 19:05:41 »
ben ik met je eens pantoffeltje Kelly is ook de zwakste dus zij moet er morgen uit gaan
Kelly de zwakste? Weet je hoeveel proeven zij al heeft gewonnen? De proef met de kisten, de duikproef (beide weliswaar samen met Mo) en vorige week de immuniteitsproef met de vlotten. En ook in de groepsproeven viel zij niet op door zwakke acties.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Lidy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 24-10-2004, 18:00:08 »
 ::) ::) ::)
Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar : "De ontmaskering van Ronald door Peter???"

Ik denk dat Peter heeft ontdekt dat Ronald de bananen heeft gepikt!!!!  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #182 Gepost op: 24-10-2004, 18:05:25 »

Ik denk dat Peter heeft ontdekt dat Ronald de bananen heeft gepikt!!!!  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

::rofl::

Ik ben wel benieuwd, maar ik weet ook dat die promo's behoorlijk misleidend zijn. Vorig jaar was toen met Bjorn die zei: 'Ik ben ze BEU!'

ging het over muggen  ::)

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 24-10-2004, 18:31:03 »

Hoezo Kelly is de zwakste!, Zonder Kelly had Mo het allang op gegeven. 8) ;) :) DE zwakste eruit dat zien we vanavond wel, lekkr spannend. Ro zet `m op ;D ::ok::

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 24-10-2004, 22:07:30 »
Eigenlijk had ik al wekenlang geen trek meer om uberhaupt nog 1 woord te besteden aan de persoon die mij het meest tegenstaat in deze hele expeditie. Mocht hem vanaf de eerste momenten al niet, zie mijn eerste postings hier.

Maar vanavond viel Ronald dus definitief door de mand ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

De pinokkio van ER 2004 ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

Hoe hij zich er nog uit probeerde te lullen, wat niet meer lukte, maar nu liet hij dus z'n ware gezicht zien. Iemand die heel berekenend een ''spel'' speelt, die dubbele gezichten heeft, die denkt dat hij slim is, maar intussen z'n ''vijanden'' onderschat.

Wat voor mij nu het totale toppunt van hypocriet gedrag is, is het omkopen van mensen, door hun geld te beloven om hun dromen en idealen te verwezenlijken, hoe diep kan een mens zinken????

Gelukkig is onze heldere Klaar er nog steeds op Si Mirat, met een gezonde dosis nuchter wantrouwen en intelligentie ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Zet hem op Klaar!!!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 24-10-2004, 22:25:21 »
Ik denk dat je er helemaal naast zit Nachtvlinder, en dat Ronald oprecht was, en ook in het interview met EP. Hij is echt niet gek, om in een kleine groep dit soort akties uit te voeren. Ik geloof zijn eerlijkheid. Wel wat naief en goedgelovig, maar zo is/was hij nou eenmaal.
Iedereen voelt en presteert beter op Si Mirat, dus ook Ronald!
En dan zullen we eens zien hoe het verder gaat....

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 24-10-2004, 22:27:41 »
Ik weet het nog steeds niet met Ronald...
Waar ik zelf niet zo goed tegen kan is dat hij zo weinig emotie laat zien. Spring eens uit je vel denk ik dan, ga tekeer, geef verdorie eens een paar vloeken, laat je niet als een mak schaap naar de slachtbank leiden...
Maar goed.. misschien is het een form van beroepsdeformatie.
er was eens......

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 24-10-2004, 22:38:23 »
Ik denk dat je er helemaal naast zit Nachtvlinder, en dat Ronald oprecht was, en ook in het interview met EP. Hij is echt niet gek, om in een kleine groep dit soort akties uit te voeren. Ik geloof zijn eerlijkheid. Wel wat naief en goedgelovig, maar zo is/was hij nou eenmaal.
Iedereen voelt en presteert beter op Si Mirat, dus ook Ronald!
En dan zullen we eens zien hoe het verder gaat....

Ronald is vanaf het begin niet naïef en goedgelovig geweest, hij speelde  vanaf het begin heel berekenend z'n spel en dacht zo anderen voor z'n karretje te spannen, dat begon al bij Henk. Lees dan de eerste pagina's van dit topic nog maar eens na.

En hij was dus wel zo gek om in een kleine groep dit soort omkooppraktijken te gaan toepassen. Een grove onderschatting van z'n tegenstanders, en dus ongelooflijk lomp. Het werd ook zelf gezegd vanavond.. een groep die hier zo close is met elkaar, dit soort omkoopvoorstellen te gaan doen, grenst aan het ongelooflijke van stommiteit en misplaatste arrogantie.
Hij probeerde er zich zelfs uit te draaien, door net te doen alsof hij geen bedragen had genoemd richting Peter. Wel degelijk wel dus, gaf hij later met knarsende tanden toe.. toe hij onder druk werd gezet om kleur te bekennen.

Tja, triest als je held zo door de mand valt..  ;D

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 24-10-2004, 23:51:47 »
Ronald laat wel degelijk emotie zien. Dat zag je wel in het afsluitgesprek met E.P. Het huilen stond hem nader dan het lachen, en hij had moeite met het verbergen ervan. Ik vind Ronald toch een goede peer. Ze moeten eens ophouden met hem te sarren en alles in twijfel te trekken wat hij doet. Vind je het gek dat hij op het laatst niet meer weet hoe hij zich moet gedragen. Blijkbaar doet hij alles fout. Hij is een nette vent die zich op een bescheiden manier verdedigt, in tegenstelling tot de anderen. Hij leefde met een stelletje judassen, waarvan Matthias de grootste is. Die vuilak wil zijn hachje redden. Bah, wat een mentaliteit.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 25-10-2004, 00:47:48 »
Ronald is gewoon door de mand gevallen...dat denk ik ook .
Hij heeft het verkeerd ingeschat..waardoor hij dan zeker er niet meer uitkomt..en het dan helemaal niet meer weet.. omdat hij nu iedereen weer tegen zich gewerkt heeft...net op het moment, dat hij weer sympathie begon te krijgen van zijn medespelers....DOM van hem

Maar hij is en blijft niet de ENIGE wat het niet eerlijk SPEELT..want die MO kan nu wel weer lachen ,maar hij is van het zelfde KALIBER...alleen wil hij op een andere manier zijn achterbaksheid uitspelen..wat wij al gezien hebben ,en nog meer te zien krijgen....en als hij door de mand gaat vallen ...dan stopt hij ....en wil die naar huis. ::rofl::

Offline Pletje

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 25-10-2004, 09:43:26 »
Wat een verhaal zeg. Als Ronald die 'projecten' uit pure filantropische redenen had voorgesteld, dan had ie bijv. tegen Frank kunnen zeggen dat hij ook met Peter had gepraat en vice versa. Alleen al het feit dat hij niet open kaart heeft gespeeld, doet me al enorm twijfelen aan z'n motieven. Dus hij is of enorm berekenend, of verschrikkelijk naïef.  :-X

Ik vind het overigens wel ongelooflijk sullig om te denken dat in zo'n klein groepje zo'n verhaal niet uitkomt...

Qua emoties en wel/niet tonen: ik vind deze hele expeditie een beetje 'mat', je ziet vnl scenes van piepende en klagende mensen, terwijl uit de verhalen achteraf blijkt dat ze ook wel degelijk veel plezier hebben behad. IK MIS ROBIN! :\'(

"De ene dag is de andere niet, soms moet ge op uw tanden bijten."

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #191 Gepost op: 25-10-2004, 12:23:59 »
heerlijk al dat commentaar hier op de actie van ronald ::tandpastasmiley:: da makers suggereren dat ronald iedereen probeert om te kopen en bijna iedereen gaat er van uit dat dat dan ook zo is.weten jullie nu nog niet beter na al die jaren e.r.?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 25-10-2004, 12:29:21 »
Citaat
heerlijk al dat commentaar hier op de actie van ronald  da makers suggereren dat ronald iedereen probeert om te kopen en bijna iedereen gaat er van uit dat dat dan ook zo is.weten jullie nu nog niet beter na al die jaren e.r.?
dat willen ze niet weten joh anders gaat de lol er zo snel van af.....maar afijn ik geloof dus niet in de omkoopaffaire...denk dat Ronald het heel goed bedoeld heeft en uiteindelijk op een rotmanier uit de expeditie is gebonjourd, tja over naïeviteit gesproken??...wie weet heeft hij zijn geld gewoon willen investeren, piloten zijn toch niet echt arm dunkt me en tja je moet er toch iets mee doen hé???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 25-10-2004, 12:55:11 »
Het kan best zijn dat Ronald goede bedoelingen had. Hij had alleen niet tijdens de expeditie al over die geldbedragen moeten beginnen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat mensen achterdochtig worden als ze tijdens het spel geld aangeboden krijgen.
Ronald had eerst gewoon het hele spel af moeten wachten en pas als hij de winnaar blijkt te zijn over dat geld voor anderen moeten beginnen. Net als Jutta bij Judge heeft gedaan voor de zaak van Judge. Dat hadden de anderen wel kunnen waarderen.
Ik zou me daar op dat eiland ook omgekocht voelen, denk ik!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 25-10-2004, 13:52:11 »
Geld bieden om verder te komen hoort niet bij het spelletje lijkt mij.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 25-10-2004, 16:29:57 »
Ik vind het naief om te denken dat Ronald idd mensen heeft proberen om te kopen. Hij oefent een bepaald beroep uit, en kan het niet gebruiken als hij zo zou zijn. Dus nee, ik ben overtuigd van zijn oprecht goede bedoelingen. Geloof nooit dat hij met Mo zaken zou willen doen, echt niet!!! Dat hij ontroerd is door de ideeen van Frank met kinderen, kan ik me voorstellen, hij heeft zelf ook kinderen, en raakte zeer geemotioneerd door het zien van de post, en was, denk ik , te bang om te 'breken', vandaar dat hij die aan Matt gaf. Een goed gebaar, wat wederom door sommigen in twijfel werd getrokken. Ik word daar heel erg moe van, dat mensen zo achterdochtig zijn.
Zo zou ik niet willen leven. Ronald is te aardig, en wil graag met iedereen goed op kunnen schieten. Misschien heeft hij ervan geleerd dat dat geen haalbare kaart is. Leerdoel?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #196 Gepost op: 25-10-2004, 16:42:29 »
Ik kan me wel verplaatsen in Ronald ik weet zeker dat hij het niet kwaad bedoeld heeft en het is een slim persoon en zeker geen domme jongen wat ik overgens van Mo ook niet vind maar ik vind Mo een beetje ja hij kan niet tegen zijn verlies en daar kan ik Absoluut al niet tegen dus weg ermee!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 25-10-2004, 23:05:20 »
Geld bieden om verder te komen hoort niet bij het spelletje lijkt mij.

MEE EENS      ::jaja::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #198 Gepost op: 26-10-2004, 00:43:42 »
Ik kan me wel verplaatsen in Ronald ik weet zeker dat hij het niet kwaad bedoeld heeft en het is een slim persoon en zeker geen domme jongen wat ik overgens van Mo ook niet vind maar ik vind Mo een beetje ja hij kan niet tegen zijn verlies en daar kan ik Absoluut al niet tegen dus weg ermee!

Ik denk eerder dat Mo het op een gewone manier wil winnen...En zoals hij al eerder aangaf dat Ronald steeds bij hem zat te slijmen..En steeds da gehamer van Ronald om de "zwakste" weg te stemmen...Het zegt mij genoeg dat Ronald erg bezig is met het winnen...Kan me dan ook heel goed voorstellen dat hij met die rare omkooppraktijken bezig is geweest...

Hij was al van het begin af aan tactisch bezig..Eerst met Henk en dat van onderaf aansturen...Gadverrrrrrr wat een engerd..

Ook dat geslijm met die foto's .."het is me te metioneeeellllllll"
Yakk yakkk wat erg is die kerel.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 26-10-2004, 00:56:34 »

Ook dat geslijm met die foto's .."het is me te metioneeeellllllll"
Yakk yakkk wat erg is die kerel.

Ben ik volledig mee eens, moet ik weer herhalen dat hij een fotoalbum had als persoonlijke item.En dat dat hem geen extra heimwee gaf.

Ik vind het naief om te denken dat Ronald idd mensen heeft proberen om te kopen. Hij oefent een bepaald beroep uit, en kan het niet gebruiken als hij zo zou zijn. Dus nee, ik ben overtuigd van zijn oprecht goede bedoelingen. Geloof nooit dat hij met Mo zaken zou willen doen, echt niet!!!

Ik vind het eerder naief om te denken dat hij oprechte bedoelingen had.Hij wilde wel zaken doen met mo,in kamp zuid gaf mo nog ni aan dat hij een hekel had aan ro.Ro dacht hij mo in zijn zak had, het is pas later dat ro pas wist hoe mo over hem dacht.Ik vind het ook raar dat hij peter en frank allebei afzondelijk van zijn plannen vertelde.Moest het dan een geheim blijven ofwa? Hij ontkende ook in het begin dat hij geld bood aan peter, volgens hem was het eerst nog
" een samenwerking" en later veranderde hij door te zeggen dat hij naief was en verkeerd had gedaan om geldsommen te noemen.Ik vond ook zijn ene zin vreselijk arogant :"misschien ben ik wel te goed"
komaan mensen,hij is duidelijk door de mand gevallen.Tot deze afl. kon je nog zeggen dat mo problemen zoekt die er niet zijn maaar nu heeft ro mo zelf gelijk gegeven