Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 127938 keer)

Offline Nikki23

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #160 Gepost op: 19-10-2004, 09:50:08 »
Beleefd blijven?
Nou ik heb liever dat iemand recht in mijn gezicht zegt wat ie van me vindt, dan dat ie er achter me rug om over praat. Kan Ronald wel beleefd blijven, maar echt respectvol zou ik zijn gedrag toch niet noemen....
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Groene Kleur

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 19-10-2004, 10:09:26 »
Ja maar ik vind het zo zot dat je in de we-vorm schrijft  ;D

Jullie zitten dus samen te typen achter je computer en denken over alles hetzelfde?

Ik heb er geen problemen mee... het viel me alleen op.

NIKKI...   ::zwaai::

De Anzjies schrijven ook in de we-vorm... Is je dat niet ook opgevallen...

Wij van de Anzjies zijn ook zooo benieuwd...Wij denken dat hij er bij de volgende proef/eilandraad uitligt mits hij imuniteit wint..

Of is dit om te dollen, Anzjie?

Ciao,

Me Myself & I

De Groene Kleur  ::regenboog::

Ps. Sorry ik dwaal af...
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 19-10-2004, 10:15:03 »
Ik heb Mo overigens nog geen respect zien tonen hoor!!!
Of ik heb hele andere waarden en normen!
Dat zoetsappige: laat hem maar even.... (alsof ze hem met zijden handschoentjes aan moeten pakken)
"we" hebben gezien waarom Ronald de eerste keer op Mo stemde. Niet om hem weg te stemmen, want hij wist ook dat dat niet zou lukken, maar omdat hij het niet accepteerde dat Mo zo tekeer ging tegen een vrouw!, Shandinella, en daarom gaf Ronald hem een waarschuwingsstemd.
Ronald bleef toch niet op Mo stemmen, hij heeft ook niets tegen (maar ook niet met) Mo.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 19-10-2004, 10:15:09 »
Groene Kleur  ::zwaai::

Nee was me nog niet opgevallen eigenlijk  ;)

Wel handig als je thuis op de bank allemaal precies dezelfde mening hebt!  ::tandpastasmiley::

Moeten we ze nu eigenlijk ook met 'jullie' aanspreken?  ???

::regenboog::

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 19-10-2004, 10:41:17 »
"we" hebben gezien waarom Ronald de eerste keer op Mo stemde. Niet om hem weg te stemmen, want hij wist ook dat dat niet zou lukken, maar omdat hij het niet accepteerde dat Mo zo tekeer ging tegen een vrouw!, Shandinella, en daarom gaf Ronald hem een waarschuwingsstemd.
Ronald bleef toch niet op Mo stemmen, hij heeft ook niets tegen (maar ook niet met) Mo.

ik ben het daarmee niet eens.Volgens mij had hij niet verwacht dat shandi op frouke ging stemmen, dat verklaart waarom zijn buddie jeroen zo verrast was dat hij 3 stemmen tegen kreeg en mo maar 2.Ro kan achteraf wel zeggen dat het om een waarschuwingske ging (om zich in te dekken?)maar waarom heeft dat nog nooit eerder gezegd tegen mo?
zo iets van : "hé mo, ik kon absoluut die actie van je tov shandi niet apprecieren, daarom gaf ik je een waarschuwinske.Als dat eenmalig was en je herpakt jezelf,dan zal het bij een waarschuwing blijven.J e bent immmers heel belangrijk in de groep (hij was toch altijd al aan et slijmen)"

Hij zei niets van dat al, hij slijmde echter wel constant voor mo en klaagde over de meisjes,diezelfde die mo nog in race hielpen blijven.Natuurlijk dat mo zijn conclusies neemt over ro enzijn karakter, zeker als hij geen uitleg krijgt.Het kan echter zijn dat ro dat wel verteld heeft aan mo maar niet vertoond is.Maar gezien de blik van mo en de manier hoe ro vertelde dat het om een waarschuwig ging, denk ik van niet.

Offline sunshine

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 19-10-2004, 14:36:08 »
Dragosh, als je goed hebt opgelet afgelopen zondag, zag je in een terugblik (van drie afleveringen geleden) waarom Ronald toen op Mo stemde.. dit hadden ze echter niet laten zien in die desbetreffende aflevering (zal wel voor de verhaallijn zijn).
Je moet nl. van tevoren zeggen op wie en waarom je op iemand stemt. Dus niets achteraf! Slim van de makers om het er nu pas uit te zenden.
Ro slijmt helemaal niet met Mo, maar wil gewoon met iedereen door de bocht kunnen , al zie ik persoonlijk niets in die hele Mo!
Bovendien praat iedereen over iedereen, daar zijn mn de belgen goed in. Dat Ronald een keer wat zegt over Mo, kan goed in opdracht van de camera zijn. Bovendien moet je niet vergeten dat we maar een fractie zien, en dat ze heel creatief kunnen plakken!

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 19-10-2004, 16:26:43 »

Daarom vinden wij, dat men het niet zo pesoonlijk moet nemen!
   Men heeft zijn keuze voor een kandidaat gemaakt,en daar ga men voor.
   Is dat zo moeilijk!Ronald willen wij in de finale zien.
    That`s it ::rofl::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 19-10-2004, 21:54:30 »
Ben bang dat het binnenkort RO RO ROW your boat naar het verstekelingenkamp wordt voor RO ;) ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #168 Gepost op: 19-10-2004, 22:57:14 »
jah ik denk ook dat Ronald er volgende week uit gaat alhoewel Sommige personen ook niet lekker meer in hun vel zitten byvoorbeeld Kelly en Frank en Mohamed eigenlijk ook het liefste zie ik Peter eruit gaat  ::tandpastasmiley::

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 19-10-2004, 23:25:57 »

Hahahaha ::oink::....nu is het Ronald opeens te doen geweest om hoe Mo een vrouw heeft behandeld?
Over manier van vrouwen behandelen gesproken: tijdens een proef staan uitrusten en nota bene VROUWEN het zware werk laten opknappen verdiend eerder een 'waarschuwingsstem'.

Enne...waarom zou je je echte reden waarom je op iemand stemt persé moeten vertellen op
tv? Ronald legde zijn stem wel zo uit (en miss was het ook wel zo!), maar ik denk dat er een grote kans bestaat dat hij stiekem heeft gehoopt op een meerderheid van de stemmen voor Mo...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #170 Gepost op: 20-10-2004, 00:19:35 »

NIKKI...   ::zwaai::

De Anzjies schrijven ook in de we-vorm... Is je dat niet ook opgevallen...

Wij van de Anzjies zijn ook zooo benieuwd...Wij denken dat hij er bij de volgende proef/eilandraad uitligt mits hij imuniteit wint..

Of is dit om te dollen, Anzjie?

Ciao,

Me Myself & I

De Groene Kleur  ::regenboog::

Ps. Sorry ik dwaal af...

Wij van de Anzjies zaten te dollen :D

We Ik zal het niet meer doen.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mona

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 20-10-2004, 14:27:39 »
Wat iedereen ook over Ronald (negatief) te zeggen heeft, volgens mij is hij wel een van de weinige in de Expeditie die vrij stabiel is en blijft! Dat kun je van heel veel anderen niet zeggen...
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 20-10-2004, 17:32:55 »
Mee eens, en ik weet dat iedere kandidaat van tevoren moet zeggen tegen de camera op wie hij/zij moet stemmen.
Ronald heeft ook gezegd totaan de samensmelting nooit de sterksten eruit te stemmen, dus ook Mo niet.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 21-10-2004, 09:12:40 »

Hahahaha ::oink::....nu is het Ronald opeens te doen geweest om hoe Mo een vrouw heeft behandeld?
Over manier van vrouwen behandelen gesproken: tijdens een proef staan uitrusten en nota bene VROUWEN het zware werk laten opknappen verdiend eerder een 'waarschuwingsstem'.

Enne...waarom zou je je echte reden waarom je op iemand stemt persé moeten vertellen op
tv? Ronald legde zijn stem wel zo uit (en miss was het ook wel zo!), maar ik denk dat er een grote kans bestaat dat hij stiekem heeft gehoopt op een meerderheid van de stemmen voor Mo...

Ja er zijn altijd 2 redenen... the one that sounds best and the real one... Ik denk ook dat Ronald hoopte dat het exit Mo zou zijn...  ::joehoe::

En Ronald fans: vinden jullie het ook zo'n goede actie van hem dat ie gewoon TIJDENS een proef een pauze voor zichzelf inlast? Getuigt mijns inziens toch niet echt van klasse ofzo.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #174 Gepost op: 21-10-2004, 09:46:03 »
dat was gewoon een goede aktie van de makers van het programma. het lag er wel erg dik bovenop: precies dat stukje uitvergroten waar ronald uitrust. ze hadden het ook anders kunnen laten zien: dat ronald zich daarvoor de pleuris werkte om die kist uit het water te krijgen wat mohamed niet lukte.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #175 Gepost op: 21-10-2004, 12:32:22 »
Ze wisten toch allemaal wel dat er die betreffende eilandraad niemand uit hoefde. Patrick was al vertrokken. Kan Ronald dat niet in zijn achterhoofd hebben gehad. Zelfs al zou ook Shandinella op Mohamed gestemd hebben en het dus 3-3 was, dan nog zou Mo uiteindelijk niet het eiland verlaten hebben. Hij zou alleen een zwarte stem meekrijgen voor de volgende ronde (wat Jeroen nu kreeg). Hoe dan ook zou Mo er die aflevering NIET uit zijn gegaan. Kan Ronald daar niet aan gedacht hebben?

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 21-10-2004, 15:22:16 »
Ze wisten toch allemaal wel dat er die betreffende eilandraad niemand uit hoefde. Patrick was al vertrokken. Kan Ronald dat niet in zijn achterhoofd hebben gehad. Zelfs al zou ook Shandinella op Mohamed gestemd hebben en het dus 3-3 was, dan nog zou Mo uiteindelijk niet het eiland verlaten hebben. Hij zou alleen een zwarte stem meekrijgen voor de volgende ronde (wat Jeroen nu kreeg). Hoe dan ook zou Mo er die aflevering NIET uit zijn gegaan. Kan Ronald daar niet aan gedacht hebben?

Dat kan best zijn dat ro dacht dat mo enkel een zwarte zou krijgen.Maar dat zou mo zwakker maken bij de volgende eilandraad en ro zou dan toch de overhand hebben en hem eruit stemmen als hij dat wou.

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 23-10-2004, 09:39:55 »

ER ::ok::, is en blijft een spel met strijd,zolang je fysiek hier sterk overeind blijft kan je ver komen.Je kunt het niet ;) alleen, hier heb bepaalde kandidaten bij nodig.Dus moet je als kandidaat taktisch en tactvol en sociaal  ::love::tewerk gaan.Bij deze! ::bravo:: En dat doet Ro beter dan Mo.... 8) :) ;) ::bravo::

Offline pantoffeltje

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 23-10-2004, 16:55:35 »

stelling: als ronald geen ruzie had gekregen met mo, zou hij er dan nog langer in blijven? zoja, dit is een spel, en geen liefdadigheids bedoeling, je moet tacties spelen, dus de zwakste eruit stemmen, en dat is ronald dus niet, dat is kelly... ::oink::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #179 Gepost op: 23-10-2004, 17:02:13 »
ben ik met je eens pantoffeltje Kelly is ook de zwakste dus zij moet er morgen uit gaan