Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 127943 keer)

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #140 Gepost op: 17-10-2004, 23:58:49 »

Ik denk eerlijk gezegd dat Mo een type is die niet normaal iets uit kan praten (zie met Shandinella, meneer wil alleen zijn, weglopen!)

Dat was vanavond wel weer duidelijk....als je iemand voor LUL uitmaakt...waar is dan het respect... ;)
Ik ben geen Ronald fan...maar vond dat Ronald dat nuchter opnam  ::jaja::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #141 Gepost op: 18-10-2004, 00:24:41 »

Dat was vanavond wel weer duidelijk....als je iemand voor LUL uitmaakt...waar is dan het respect... ;)
Ik ben geen Ronald fan...maar vond dat Ronald dat nuchter opnam  ::jaja::

Tja, als je dan toch aan het slijmen gaat, kan je het beter maar aannemen..Nee, Ronald probeert zich eruit te l*llen...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 18-10-2004, 00:41:47 »

Tja, als je dan toch aan het slijmen gaat, kan je het beter maar aannemen..Nee, Ronald probeert zich eruit te l*llen...
Kijk ik praat Ronald niet goed ..want ik ben ook niet voor Ronald...Maar MO ..dat is ook niet de eerste keer dat hij geen respect toond naar zijn medespelers...ik denk dat wij de echte MO helemaal nooit te zien krijgen vanwegen hem zijn spel  ::ohno:: want Mo slijmt evengoed met de andere als je goed oplet  ::jaja::  wat dat betreft is het vaak niet alleen.. NAT in het water, maar ook op het STRAND   ::rofl:: door meerdere kannidaten    ::rofl::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 18-10-2004, 08:12:03 »

Kijk ik praat Ronald niet goed ..want ik ben ook niet voor Ronald...Maar MO ..dat is ook niet de eerste keer dat hij geen respect toond naar zijn medespelers...ik denk dat wij de echte MO helemaal nooit te zien krijgen vanwegen hem zijn spel  ::ohno:: want Mo slijmt evengoed met de andere als je goed oplet  ::jaja::  wat dat betreft is het vaak niet alleen.. NAT in het water, maar ook op het STRAND   ::rofl:: door meerdere kannidaten    ::rofl::

hihihihihi ::ok:: ;D :-X ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 18-10-2004, 08:57:06 »
Je gaat schelden als je het verbaal op een volwassen manier niet aankan: Mo is een groot klein kind, zal zich wel verschuilen achter zijn cultuur.
Ronald nam het als een volwassenen op, stond erboven, trok het zich niet echt aan.
GO RO GO ::joehoe::

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 18-10-2004, 09:07:53 »
Mo reageerde inderdaad niet erg volwassen, maar ik moet zeggen dat mijn haren echt rechtovereind gaan staan als ik Ronald hoor praten...

Man man, wat denkt die vent toch? Je mag als piloot wel de baas zijn in een vliegtuig, maar dat wil toch nog niet zeggen dat jij ook de leiding hebt op het eiland?
En die belerende toon als ie tegen Mo praat...  ::niet-ok::
En Mo heeft inhoudelijk ook gelijk. Eerst wilde Ronald hem wegstemmen, en toen dat niet lukte, wil ie vriendjes met hem worden... Zou ik ook niet echt kunnen waarderen hoor als ik Mo was...

Ronald is ongetwijfeld een heel inteligente man, goed in zijn werk en zal ook best een leuke papa zijn... maar ik vind hem gewoon geen Robinson!
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 18-10-2004, 09:16:07 »

Ronald  ::ok::heeft nu de voor deel van de twijfel.Wij moeten toegeven dat Mo
   een sportman en een doorzetter is.Het is jammer voor hem,door zijn manier van
   de winnaar te willen zijn, wil hij een status claimen.Maar bij dit spel moet je ook  je koppie gebruiken, en dat ie te weinig.Dan gaat ie daarvoor in de plaats  :\'(jammeren
   Ons voorkeur gaat naar Ronald, zie de laatste stemmen.Ronald had maar twee stemmen, en die zijn van Mo en Mo vaste ::love:: maatje Kelly. Dat zeg genoeg dat de anderen ook hun koppy de bij houden. Hier teld alleen de sterkste en de uit gekookte 8)

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #147 Gepost op: 18-10-2004, 10:08:42 »
Je gaat schelden als je het verbaal op een volwassen manier niet aankan: Mo is een groot klein kind, zal zich wel verschuilen achter zijn cultuur.

Dat Mo toevallig Marokkaans is heeft volgens mij helemaal niks van doen met het gaan schelden en volwasseneheid. Ik heb Nog uit NIKS kunnen merken dat hij een andere cultuur heeft, en ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet belangrijk. Dus je opmerking vond ik niet echt waarde hebben.
Angel of the first degree

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 18-10-2004, 10:12:33 »
't enige wat ik aan cultuurverschil bij Mo heb gezien was zijn bidmatje...meer ook niet....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #149 Gepost op: 18-10-2004, 10:20:01 »
Verklaar je nader zou ik zeggen,want dit is nogal onduidelijk.
Citaat
Ronald nam het als een volwassenen op, stond erboven, trok het zich niet echt aan.
Ik denk dat Ronald als piloot gewend is in stresssituaties zijn hoofd koel te houden en een soort van pokerface erbij te trekken. Dat wil niet zeggen dat hij erboven staat, hij kan zijn frustraties goed verbergen,wat hem overigens niet altijd lukt.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 18-10-2004, 10:37:33 »
Je gaat schelden als je het verbaal op een volwassen manier niet aankan: Mo is een groot klein kind,

GO RO GO ::joehoe::
OKE Robinsonner   ::jaja::
Er zijn toch veel mensen op dit Forum...het EENS... over hoe een ECHTE Robinsonner hoort te zijn...  ::rofl::

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 18-10-2004, 10:46:20 »
Mo reageerde inderdaad niet erg volwassen, maar ik moet zeggen dat mijn haren echt rechtovereind gaan staan als ik Ronald hoor praten.

Ronald is ongetwijfeld een heel inteligente man, goed in zijn werk en zal ook best een leuke papa zijn... maar ik vind hem gewoon geen Robinson!
En ook hier ......ben ik het EENS   ::jaja::
Alle 2 niet waardig voor de Titel ....ROBINSON... ::ohno::
Alleen winnen!!! wil niet zeggen dat je daardoor..DE ROBINSON moet zijn...het hele plaatje over de PERSOON moet kloppen...en dan pas ben je waardig als...ROBINSON.... ::ok::

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 18-10-2004, 11:52:49 »

Men heeft het over een poker ::pinokkio:: face,ER is toch een spel niks anders dan een pokerspel!
    Je moet niet al je troeven ::bravo:: gebruiken, de weg naar de finale is nog ver.
    We waren al bang dat Ronald troeven >:D (frustratie`s) gebruikt tegen Mo, maar dat is Mo
    niet waard. Iedereen is gestress,uitgeput, heimwee, moe, etc etc.
    Over cultuur chock gesproken ,wat doen de Belgen eigenlijk al vanaf het begin ::oink::!!!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 18-10-2004, 11:58:59 »

We waren al bang dat Ronald troeven >:D (frustratie`s) gebruikt tegen Mo, maar dat is Mo
    niet waard.

We? Heb je meerdere persoonlijkheden ofzo? ???

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 18-10-2004, 12:43:38 »

Hoezo, ::tandpastasmiley::" we "het is toch maar een spel.En wij kijken samen gezellig en spannend
      naar dit programma, we hebben vanaf het begin al onze favoriet en thats it.
      Verders nog problemen met "we".We  8)dwalen af.......

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 18-10-2004, 13:58:36 »
Ja maar ik vind het zo zot dat je in de we-vorm schrijft  ;D

Jullie zitten dus samen te typen achter je computer en denken over alles hetzelfde?

Ik heb er geen problemen mee... het viel me alleen op.

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 18-10-2004, 16:32:06 »

Wij  8) ::ok:: ::ok:: ::regenboog:: zijn van mening mocht
    Ronald, toch uit gestemd worden, maakt hij meer kans de finale te
    halen,via het het groepje die in Si Mirat zitten,omdat daar Mo andere maatje Mick op hem wacht.Met Shandinella heeft ;) Ronald meer kans. Ronald
    als jij je flink van je afbijt , jij hebt goede kaarten dan Mo.
    8)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #157 Gepost op: 19-10-2004, 01:41:07 »

Ronald  ::ok::heeft nu de voor deel van de twijfel.Wij moeten toegeven dat Mo
   een sportman en een doorzetter is.Het is jammer voor hem,door zijn manier van
   de winnaar te willen zijn, wil hij een status claimen.Maar bij dit spel moet je ook  je koppie gebruiken, en dat ie te weinig.Dan gaat ie daarvoor in de plaats  :\'(jammeren
   Ons voorkeur gaat naar Ronald, zie de laatste stemmen.Ronald had maar twee stemmen, en die zijn van Mo en Mo vaste ::love:: maatje Kelly. Dat zeg genoeg dat de anderen ook hun koppy de bij houden. Hier teld alleen de sterkste en de uit gekookte 8)

Jullie l*llen echt vaag met z'n allen :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 19-10-2004, 03:37:30 »
Ik vind Ronald eigenlijk ook geen prototype robinson, maar hij kan wel beleefd blijven, dat vond ik vorig jaar bij Ryan ook zo goed, dat toont respect aan voor de ander. Mo heeft dat dus niet voor Ronald, zoveel was duidelijk.
Ronald gaat erg raar doen, omdat hij het gevoel heeft dat hij in het nauw gedreven wordt en een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen.
Dus dat geldt dan ook voor Mo. je ziet dit jaar zo weinig van de dingen op het eiland, dat er heel veel overblijft om te speculeren.
Het zal vanzelf duidelijk worden denk ik.

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 19-10-2004, 09:05:30 »

Ieder  ::rofl::kandidaad speelt op zijn of haar manier een pokerspel,en bij een
    pokerspel hoort een pokerface 8) bij.En dat geld voor alle kandidaten,voor het
    eiland Teluk als Si Mirat.Ben je hier fysiek sterk, en je hebt ook nog een dosis
    kopie2,  ::trots::heb je hier al twee goede kaarten in handen. De andere kaarten krijgt je
    toe gereikt van de andere kandidaten naar mate de finale ::bravo:: nadert.Deze twee kaarten heeft Ronald nog steeds van het  ::schaam::begin al. 8) 8)