Poll

Wie wordt volgens jou de winnaar van ER 2004?

Frank
20 (44.4%)
Matthias
0 (0%)
Marjolein
6 (13.3%)
Shandinella
17 (37.8%)
Ronald
0 (0%)
Klaar
2 (4.4%)

Totaal aantal stemmen: 45

Auteur Topic: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2004?  (gelezen 22312 keer)

Offline just--me--zeekip

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2004?
« Reactie #60 Gepost op: 22-11-2004, 01:17:41 »
ik lees trouwens alleen maar dingen over evenwichtsbalken en dat matt en frank daar niet goed in zijn...

ten eerste... moet nog maar blijken of dat zo is... een evenwichtsbalk bedoel ik...

ten tweede... als je echt wilt kun je alles... ik weet niet meer precies wie van de kandidaten het zelfde zei (of iets wat op hetzelfde neer komt)... maar geloof dat frank het was en anders mo... ze zaten beide in een fysiek dipje maar tijdens de proeven waar ze er toch maar mooi...

matt versloeg overigens darline al eens op de evenwichtsbalk... daardoor moest zij uiteindelijk weg...

ik hoop dus frank en matt.. maar denk toch dat shandinella een goeie kans maakt...
expect the unexpect...

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 22-11-2004, 01:39:04 »
Maak niet uit WIE van de TWEE zal winnen....Shandi of Frank..hoop ik ..en dat zou terecht zijn .maar niet Marjolein.
Alleen denk ik.. als het inderdaad de BALK zal gaan worden ..dan zal Shandi het sterkste zijn...

Offline tally

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 22-11-2004, 11:30:51 »
Eigenlijk maakt het me met deze 4 finialisten niet heel erg veel uit als ze winnen. Was al erg blij dat Ronald nu weggestemd is, uiteindelijk door Klaar  ::ok::!! Maar als ik toch een volgorde moet aangeven dan
1 Shandinella
2 Frank
3 Matt
4 Marjolein

Shandi en Frank vind ik echte Robinsons, met Matt en Marjolein heb ik geen problemen vind ze wel vriendelijk misschien btje achter de ellebogen, maar ja wanneer ben je een echte Robinson, zij hebben uiteindelijk alle vier de finale gehaald????? ::vergroot::
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 22-11-2004, 12:01:25 »
Ik gun het Shandinella niet om te winnen omdat de rest originals zijn en er nog nooit uitgestemd zijn hoop of frank of marjolein matt is een gluipert en de meeste vinden hem cool nou daag

Offline sannie

• Forumlid
  • Have Fun
« Reactie #64 Gepost op: 22-11-2004, 12:11:04 »
Frank mag/moet van mij winnen, gewoon een super Robinson en meteen door naar de All Stars
Shandinella/Marjolein 2-3 maakt voor mij geen verschil, allebei goed gespeeld, petje af.
Matt. 4. leuke jongen, maar niet echt veel gepresteerd.

(trouwens Shandinella is ook nog nooit weggestemd, maar verloor die slaapproef!)
Greetings

Offline tally

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 22-11-2004, 13:26:51 »
Dat wou ik inderdaad ook zeggen, Shandinella heeft nog geen enkele stem gehad in de hele expeditie en zij is de enige die nog geen stem heeft gehad terwijl er wel de mogelijkheid was. Kijk ernestine heeft ook geen stem gehad maar die lag er gelijk al uit. Dus ik vind dat Shandinella wel recht mag hebben op de winst, zij heeft immers ook de berg op het eiland bedwongen met de rest van de afvallers en ze heeft ook proeven gewonnen! Go Shandi!!!  ::ok::
Maar Gun het Frank ook!
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline corsanneke

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 22-11-2004, 19:39:03 »
 ;D ik gok dubbel en dik op    frank
hij is gewoonweg de beste  :D  maar we zullen nog wa spannend afwachten he
maar ik ben al heel zenuwachtig (wie nog)
                                          alvast dikke knuff aan iedereen  van

corsanneke  ::zwaai:: ::bravo::

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 22-11-2004, 20:29:16 »
 Ik hoop echt dat Frank gaat winnen, zeker na de aflevering van gisteren!!!! Wat was hij goed en eerlijk, geen gesjoemel maar recht door zee, en eindelijk 2 proeven winnen. Er is in deze ER maar 1 super echte Robinson en dat is FRANK!!!! ::bravo::

Ik hoop dat Shandinelle runner-up word, ook goed in proeven en recht door zee. De andere 2 vertrouw ik voor geen meter, missen ook in persoonlijkheid maar daar heeft Shandinella ook een beetje last van.

Frank moet winnen!!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #68 Gepost op: 22-11-2004, 22:06:11 »
Ik hoop echt dat Frank gaat winnen, zeker na de aflevering van gisteren!!!! Wat was hij goed en eerlijk, geen gesjoemel maar recht door zee, en eindelijk 2 proeven winnen. Er is in deze ER maar 1 super echte Robinson en dat is FRANK!!!! ::bravo::

Ik hoop dat Shandinelle runner-up word, ook goed in proeven en recht door zee. De andere 2 vertrouw ik voor geen meter, missen ook in persoonlijkheid maar daar heeft Shandinella ook een beetje last van.

Frank moet winnen!!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik deel volledig jou mening !!!!!!!!!
Frank en runner-up Shandi...
Kieke en Nathalie go for it !!