Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 24360 keer)

Offline robinsonner

• Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #40 Gepost op: 8-11-2004, 11:44:03 »
Oja, en waarom ze zoveel weet van de kandidaten en Ronald (schijnbaar volgens de uitzending) minder: omdat hij altijd hout aan het zoeken was en voedsel, en niet de hele dag in de zon aan het liggen was! En vrouwen zijn daar nu eenmaal beter in dan mannen, maar dat wisten we al!

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 8-11-2004, 11:44:14 »
Wat een waardeloze immuniteitsproef en wat een vreselijk aflevering deze keer. Ik heb me gruwelijk geërgerd aan dat ingenomen achterbakse marjoleintje.
Ha,die beachbum,de vorige keer was ik het oneens met je,maar dit keer ben ik het volledig eens met je,want die marjolein is een ''backstabbing'' .....(vul zelf maar in..),ik gun haar dan ook ''nimmernooitniet''de titel''robinson 2004''

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 8-11-2004, 11:53:37 »
Ik kijk geloof ik toch anders naar ER. Willen jullie nou gewoon dat een Nederlander wint of een echte Robinson???

Frank blijft voor mij de enige echte Robinson. Wat er gisteren gebeurde is weer typisch een spelletje. Wie neemt of krijgt die extra stem? Als Shandinella het slim had gespeelt, had ze die extra stem genomen en iemand van de Orginals weggestemd. Maar dat zou te taktisch geweest zijn en ik geloof niet dat ze zo speelt. Ik blijf het ook het eerlijkst vinden als 1 van de Orginals wint. De rest was al eens weggestemd en niet zonder reden(behalve Shandi, die had gewoon pech!).

Ik was super blij gisteren . Eindelijk Mick er uit. Hij was zo'n onruststoker, complotje hier, complotje daar. Nu die eikel van een Ronald eruit en dan kan er weer gewoon gespeelt worden. Klaar is en blijft een verrassing. Ben benieuwd wat de komende afleveringen nog gaat opleveren!!!

En ja, ik had ook al die vraag, waar was Mo gisteren????? ??? ???
Frank is een jerk,hoe eerder hij eruit vliegt,hoe beter,hij doet alsof hij een echte robinsonner is,maar we weten wel beter,er is voor mij nu nog maar een die mag winnen,wat mij betreft,en dat is Shandinella!!!

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 8-11-2004, 12:08:23 »
Ik vond het zo een slimme aktie van Klaar  ???, ben je voor de eerste keer in het voordeel in de expeditie gooi je meteen je kansen weg en verraad je een van de moerasketiers. Klasse Klaar >:D  Dat ronald haar niet ligt OK maar ze had toch moeten beseffen dat Mick het kind van de rekening zou worden :o :o  Gaat ze ook nog eens met Marjolein praten over de te brengen stemmen Tuurlijk wat slim ::bravo::       De leden van de oude garde zullen die rare hollandse kunstenares die constant de confrontatie zoekt in hun liefdevolle armen sluiten en huilend toegeven dat klaar gewoon expeditie robinson moet winnen en dat ze ook op haar zullen stemmen bij de presidentsverkiezingen van Amerika.

Mick heeft zich de laatste dagen goed gehouden en is naar mijn mening als een ander mens uit de expeditie gekomen ::ok:: ::ok::

En Ronald ???   Ik zal het zo zeggen hij is nu nog niet 'geknakt' en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. ::ok::

Maar ik heb gewoon een rare nasmaak aan deze aflevering over gehouden na twee 10+ afleveringen hoop dat het de volgende keer weer goed komt

Offline Tata

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #44 Gepost op: 8-11-2004, 12:29:39 »
* Klaar laat zich gewoon niet meeslepen in complottheoriën
* Matthias kletst met alle winden mee,... mag er van mij meteen uit
* Frank laat echt iedereen over zich heenlopen, dan ben je voor mij geen Robinson hoor ! En dan dat opgedrongen gedoe met z'n trommel en z'n fluit... wegwezen !
* Wie vertelt mij wie het gesprek tussen Klaar en Marjolein begonnen is ? We zien niet alles hè !

En dan Mick,.. gewoon geen woorden voor. Wat heeft díe zich laten kennen zeg ! Het is een SPEL hoor ! Met zijn "ze hoeft niet meer in mijn restaurant te komen" Wat een uitgegroeide kleuter !  ::ohno::
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline ShakaZulu

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 8-11-2004, 12:39:39 »
Zeer interessante aflevering. Spelleiding moest iets doen, om voorspelbaar stemgedrag van drie toekomstige afleveringen te voorkomen. Extra stem werd bedacht en gelukkig kwam die uiteindelijk toch bij een van de originals. Dan het rekenwerk en de mogelijke scenario's die mensen voor zichzelf bedachten. Actie van Klaar duidt op integriteit, of zeer geraffineerd te werk gaan. Immers, door bij Marjolein aan te geven, dat zij Ronald weg zou stemmen, bleef ze Nick trouw, maar gaf ze de originals aan, dat Nick weggestemd zou kunnen worden. Wat ze verzuimde was een afspraak met Marjolein te maken. Deze zei wel; het is voor mij duidelijk, maar gaf daarmee geen commitment af aan Klaar. Ronald is voor mij de grote tegenvaller en is in dit spel niet integer.

Offline sherpa

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 8-11-2004, 12:40:01 »
Wat een aanfluiting de eliminatieproef in  aflevering 10.

Hoe kun je nu vragen stellen over gebeurtenissen in kamp Noord en kamp Zuid aan deelnemer die daar nooit bij zijn geweest.s
Hoe kan Klaar nou weten wie de kinderen van Mohammed zijn. Ze heeft hem nauwelijks gezien of gesproken.

Offline ShakaZulu

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 8-11-2004, 12:42:46 »
Wat een aanfluiting de eliminatieproef in  aflevering 10.

Hoe kun je nu vragen stellen over gebeurtenissen in kamp Noord en kamp Zuid aan deelnemer die daar nooit bij zijn geweest.s
Hoe kan Klaar nou weten wie de kinderen van Mohammed zijn. Ze heeft hem nauwelijks gezien of gesproken.

Het is al een recht dat je als afvaller uiteindelijk weer mee mag doen. Daar mogen ze wat mij betreft best in dit soort proeven nadelen van ondervinden.

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 8-11-2004, 12:52:41 »

Wat praat jij nou bakkertje?  :P Ik denk dat het juist helemaal niet slim was. Meer een gevoel van: Je graaft je eigen graf. 3 eilandraden lang hadden Mick, Ronald, Klaar en Shandi op save kunnen zitten door Marjolein, Matt en Frank weg te stemmen. Ongetwijfeld was daarna de eindproef geweest en met een beetje mazzel. Daarnaast stemmen de afvallers voor wie er winnaar gaat worden. Klaar kan nu de 2 stemmen van haar mede-bondgenoten Mick en Ronald nu wel vergeten.

Nou en wat heb je daar aan?? Uiteindelijk kwamen Mick en Ronald dan in de finale...?

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 8-11-2004, 12:54:08 »
Helaas ben ik deze avond van mijn geloof afgestapt en heeft Klaar voor mij afgedaan ::niet-ok::

Haar ondoordachte akties om haar trouwste vriend Mick in feite een doodsteek in de rug te geven, gaan er bij mij niet in.
Nog minder het feit dat ze de meest onbetrouwbare schijnheilige huppelkut van ER, Marjolein, in  vertrouwen nam en dacht dat ze die kon meekrijgen in haar plannetje om Ronald weg te stemmen.
Ze begon daarmee zelf ook complotten te smeden, iets waar ze nonstop zo tegen ageerde.

Verbijstering weer over de dubbele rol van het schattig ogende Marjoleintje, die nog zo liefjes lachtte naar Klaar, na haar stemmen. Ze had dus niks op Ronald gestemd. Kan nog tot aardige discussies gaan leiden de volgende aflevering.

Trouwste vriend Mick????? Hij heeft nog nooooit 1 goed woord over Klaar gesproken.
Alleen maar negatief....op de 3 keer na, maar dat was na 5 min ook al over...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #50 Gepost op: 8-11-2004, 13:02:56 »

Nou en wat heb je daar aan?? Uiteindelijk kwamen Mick en Ronald dan in de finale...?

of Klaar en Shandi of een andere combinatie van die 4.

Wat heb je daaraan? Nou, als je eerdere jaren weleens Expeditie Robinson hebt gezien, had je kunnen weten dat de afvallers uiteindelijk gaan bepalen wie de winnaar wordt.

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 8-11-2004, 14:06:39 »

of Klaar en Shandi of een andere combinatie van die 4.

Wat heb je daaraan? Nou, als je eerdere jaren weleens Expeditie Robinson hebt gezien, had je kunnen weten dat de afvallers uiteindelijk gaan bepalen wie de winnaar wordt.

ze had uiteindelijk toch de stemmen van Ronald en Mick niet gekregen!
Heb je gezien wat Mick in de day after zei?
Hij zou nooit op Klaar stemmen, maar ook niet op Frank, Ronald, Matthias, Shandinella....Waar zou die dan wel op gaan stemmen???
Walgelijk vind ik hem..............Echt een kleuter!

Offline carmen pascale

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 8-11-2004, 15:13:39 »
ik vind dat frank, marjolijn en mathias niet zo moeten zeuren over dat de andere groep een complot smeedt want ze doen het zelf ook.

de imuniteitsproef vond ik echt stom want de mangrove bewoners konden toch nog niet ze veel weten over het andere kamp. ik vond het wel cool dat klaar een bordje bij ronald weghaalde. dat is echt typisch klaar, doet waar ze zelf zin in heeft en in gelooft.

ik vond het echt goed van klaar dat ze zei dat ze ronald eruit zou stemmen. maar het is misschien niet zo slim. ik vond het wel heel laag van mick dat hij zo bot tegen klaar deed toen ze afscheid mochten nemen van mick. dan denk ik wat een slechte verliezer

hopenlijk gaat ronald er de volgende keer uit

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 8-11-2004, 16:00:38 »
ik vond het echt goed van klaar dat ze zei dat ze ronald eruit zou stemmen. maar het is misschien niet zo slim. ik vond het wel heel laag van mick dat hij zo bot tegen klaar deed toen ze afscheid mochten nemen van mick. dan denk ik wat een slechte verliezer

Inderdaad een erg slechte verliezer. Klaar en Mick hadden in de mangrove constant ruzie met elkaar en dan denkt Mick dat Klaar er alles aan zal doen om hem er in te houden. Niet slim van Mick! Klaar mag haar eigen weg gaan en ik vindt het erg flauw van Mick dat hij dan zo haaddragend doet. Daar had hij ook al last van toen hij werd weggestemd uit het Belgische kamp.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 8-11-2004, 16:26:35 »
Alleen jammer dat onze slimme Klaar de spelregels niet goed begrepen had: het bordje bij Ronald moest weer omhoog omdat hij wel het goede antwoord gaf!!
Daarmee heeft ze zichzelf wel verraden.
Hoezo doet klaar niet mee aan complotten, Carmen Pascale? Moest je plassen ofzo tijdens de uitzending?

Moh was vast al naar huis, miste zijn vrouw.

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 8-11-2004, 16:38:59 »
Alle lof voor Shandinella, geweldig hoe zij de eerste proef won!! Ik neig steeds meer naar haar als Robinson. ::bravo::.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #56 Gepost op: 8-11-2004, 16:39:48 »
ja maar Klaar heeft gelijk als zij Ronald niet mag zou ik ook zijn bordje weghalen en Marjolein heeft hetzelfde weg als Klaar vindt ik doet waar ze zin in heeft helemaal top!

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 8-11-2004, 16:45:00 »
ja maar Klaar heeft gelijk als zij Ronald niet mag zou ik ook zijn bordje weghalen en Marjolein heeft hetzelfde weg als Klaar vindt ik doet waar ze zin in heeft helemaal top!

Nouu.... Marjolein kijkt eerst goed rond en overlegt dan 20 keer met alle expeditieleden zodat de anderen ook doen waar zij (Marjolein) zin in heeft. :P.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #58 Gepost op: 8-11-2004, 16:49:08 »
Jah dat overleggen is toch goed lieve Liek ja  ::tandpastasmiley:: je kan moeilijk dingen pakken wat niet van jouw zijn byvoorbeeld de rijst die Shandi heeft gewonnen!

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 8-11-2004, 17:00:28 »
Misschien dat Klaar het juist wel heel slim heeft gespeeld.

Ze wist dat er in die immuniteitsproef een extra stem te winnen was. Op het punt dat ze een bordje bij Ronald om wou draaien, kon ze al zien dat de 'originals' aan de winnende hand waren. Dus wist ze dat het 4-4 zou worden qua stemmen. Door zich tegen Ronald te keren, hoopt ze misschien dat Frank, Matthias en Marjolein haar niet wegstemmen, zodat ze bij de laatste 4 kan komen.