ben wat teleurgesteld.Het was een zeer voorspelbare uitzending.Ik had wel verwacht dat ze gingen zwaaien met de zwarte stem, al denk ik niet dat de bedoeling was om 2 zwarte stemmen uit te delen (shandi nam de eerste niet aan).Maar omdat niemand van de orignals de eerste won, wouden ze het spannend maken en nog eentje uit te delen.MArjo won, en de makers konden opgelucht ademen.Tis ook de eerste keer denk ik, dat je je naast een immuniteit ook een zwarte stem kon winnen.oké, zwarte stem bestond al vroeger maar nooit tijdens dezelfde proef kon je 2 prijzen winnen.
shandi komt na deze afl. duidelijk voor als de vrouwelijke versie van mo.(trouwens jammer dat mo er niet meer is, 2 competiebeesten die voor elke proef gaan moet vonken geven.Ze hebben ook nooit een rechtstreekse duel uitgevochten.Zij is miss de enige die in sommige fysieke proeven (zoals die van gisteren)mo aan kan).
ik had eerder al vermeld dat ik marjo meer en meer een kanshebber zag, en na deze afl is het duidelijk.Ze liet haar ware gelaat zien, iemand die als het moet over lijken gaat.Een ware robinson kwaliteit,jammer genoeg.Ik zie haar zeker de finale halen.