Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 24364 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 10
« Gepost op: 6-11-2004, 19:27:19 »
Hier álles wat te maken heeft met de, alweer, 10e aflevering. ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2004, 20:06:43 »
Dorine is het echt waar dat Peter niet meer mag antwoorden!?

Ik hoorde dat hij niet meer mocht antwoorden i.v.m zijn geheimhoudingsplicht is dat zo?

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2004, 20:10:42 »
Nou daar weet ik in ieder geval niks van, de andere kandidaten hebben ook gewoon vragen beantwoord en zelfs Ernst Paul liet in een van zijn berichten op dit forum weten dat ie het wel leuk vond juist dat kandidaten op deze manier vertellen over hun expeditie mits ze opletten met wat ze zeggen natuurlijk.
Maar mochten wij dat horen dan zouden we dat natuurlijk even aan jullie weten :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2004, 20:15:24 »
Gelukkig maar!

Ik had een mail gestuurd naar Peter en toen reageerde iemand en die zei dat hij  niet meer online kwam. Ik was wel een beetje teleurgesteld want ik loop de hele dag al inspanning af te acht of Peter al gereageerd heeft.

Maar gelukkig is het niet waar!

Bedankt voor het snelle antwoord!!
::bravo::

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2004, 20:22:29 »
Dorine helaas is het wel waar!!

Als je naar stel vragen aan Peter op de laatste aflevering gaat dan heeft ''Bakkertje'' een internetsite ingetypt.

Als je blz 5 doorleest dan zegt Mick opeens sat ze te horen hebben gekregen om niet meer te antwoorden!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2004, 20:25:23 »
Daar was ik nog niet met bijlezen, ik zal even kijken en even polsen wat mijn collegas hiervan weten. Kom hier snel op terug...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2004, 20:29:52 »
is goed!!

Laat je mij het snel weten!!

::bravo:: ::bravo::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2004, 21:30:07 »
Oke, na even geinformeerd te hebben...
Wij weten hier niks van en er is niemand van net5 die daarover iets tegen ons gezegd en onlangs is er contact geweest ook met een van de kandidaten en ook die heeft daarover niks gezegd. Net5 heeft dus voor zover wij weten geen verbod opgelegd bij de kandidaten m.b.t. het beantwoorden van vragen.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2004, 21:37:00 »
Gaan we nu weer on-topic ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2004, 17:31:50 »
Ik ben bang dat deze aflevering onze Klaar afvalt op de eilandraad.  :(  :\'(
Ze haalt -net als vorige week- net niet de immuniteits-amulet en wordt door -in iedergeval- de 3 Belgische kandidaten weggestemd. Er zal een ergenisje zijn over Klaar waardoor er ook 1 Nederlandse kandidaat op Klaar stemt...  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ik hoop niet dat dit klopt (het is maar een gevoel), dus kan je me overtuigen dat het niet zo is: GRAAG!!
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 7-11-2004, 20:10:41 »
ik ben benieuw hoe marjolein zich gaat handhaven.Alhoewel ze absoluut mijn favo niet is, denk ik meer en meer dat ze grote kans maakt op de finale.Ze moet echter nog een iemand overtuigen van de andere kamp, ro heeft ze al in haar zak, maar ze moet nog mick of shandi overtuigen om echt nog in de running te zijn.Na deze afl weten we meer

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2004, 21:50:55 »
Echt een irritatie-aflevering vandaag. Eerst veel gezeik van Matthias, Marjolein en Frank over het complot van de anderen (dat zij natuurlijk helemaal niet hadden  ::))

Daarna een proef waarin de afvallers kansloos waren, hoe moesten zij weten wat de yell was in de kettingproef?

En tenslotte Klaar die zo'n beetje zelfmoord in het spel speelt. Zij had gewoon de regie op het eiland in handen met Ronald, Mick en Shandinella en dan gaat ze zo'n verraad plegen. Hopelijk vliegt ze er de volgende keer uit, kan niet wachten om haar kop te zien.  >:D
Nog even niks.

Offline kippeer

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-11-2004, 22:02:02 »
Ben met je eens dat de afvallers minder kans hadden om vragen goed te beantwoorden. Ik vond het eigenlijk wel gaaf dat Klaar op Ronald afstapte. Volgens mij was ze het gekonkel en afspraken maken, jezelf rijk rekenen zo zat dat ze dacht "dikke vinger" ik ga er recht tegen in en pik er 1 uit die raar  ::oink::op zijn neus zal kijken. Maar misschien vergis ik me. Je werd deze aflevering van links naar rechts geslingerd en werd gek van het tellen ....

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-11-2004, 22:06:22 »
Wat een waardeloze immuniteitsproef en wat een vreselijk aflevering deze keer. Ik heb me gruwelijk geërgerd aan dat ingenomen achterbakse marjoleintje.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14 Gepost op: 7-11-2004, 22:10:36 »
Ik vond het wel wederom een goede aflevering alleen die van verleden week was cooler je gaat echt zien dat het spel hard wordt nooit gedacht dat Klaar om zou slaan naar het team van Frank en Matt en Marjolein maar ik begrijp Klaar nu wel beter dan eerst ze wil geen complotten smeden en heeft op eigen houtje op Ronald gestemd en de rest heeft wel gecomploteerd die wouden op kamp belgie om het zo maar te noemen te stemmen ik hoop dat Ronald volgende week eruit gaat want die is ook een achterbakse sukkel die steeds op en neer voor een ander persoon kiest

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #15 Gepost op: 7-11-2004, 22:23:46 »
Wat een waardeloze immuniteitsproef en wat een vreselijk aflevering deze keer. Ik heb me gruwelijk geërgerd aan dat ingenomen achterbakse marjoleintje.
Ben het helemaal met je eens. IK vind ER het leukste programma op TV en kijk er elke week weer naar uit om het zondagavond te bekijken,maar voor mij wordt het nu minder nu Marjolein door veel huichelarij in de slotstrijd komt. Knap van haar? Nee,ik verfoei hypocrisie en de behaalde successen die ermee zijn behaald.

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #16 Gepost op: 7-11-2004, 22:24:02 »
Die gaat er zeker uit, Frank, Matthias en Marjolein zullen op hem stemmen, Klaar zal op hem stemmen, dan staat het 4-2.

Ik vondt het wel een hele goede actie van Mick om zijn tong uittesteken naar Klaar ::rofl::Ik kwam niet meer bij, vooral met dat shot van een afkeurende Darline. ::bravo:: ::bravo::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-11-2004, 22:30:39 »
Hmmm...

Allereerst oogste Shandinella absoluut waardering bij mij door de allereerste proef te winnen...Ik had wel verwacht dat dit haar goed lag, maar ze stak echt met kop en schouders uit boven de rest! Het is trouwens echt heel zwaar, want als ik dit doe op een training begin ik na een minuut al te trillen...muhaha...dus eigenlijk petje af voor alle deelnemers ;)

Wat betreft de reden van Klaar om op Ronnie te stemmen: zit natuurlijk wel wat in...Ronald is eigenlijk echt heel zwak in zowel de fysieke als kennis testen, zie vandaag maar weer eens...En ze heeft duidelijk een eigen willetje, maar ik vrees echt dat dat haar op den duur niet helpt...

Ik vond het alsnog winnen van de extra stem wel een supersterk item deze aflevering...de spanning bleef er zo goed in...Al is het natuurlijk wel een beetje waar dat de 'originals' meer konden weten dan een Mick...MAAAAAR het is ook weer niet helemaal waar, want een klaar kon heel lang meespelen!

Al met al vond ik het wel een wat mindere aflevering...maar goed...dat kan een keer gebeuren...Ook mis ik Peter en Mo :\'( Over die laatste gesproken...waar was hij met de eilandraad?!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 7-11-2004, 22:32:28 »
Echt een irritatie-aflevering vandaag. Eerst veel gezeik van Matthias, Marjolein en Frank over het complot van de anderen (dat zij natuurlijk helemaal niet hadden  ::))
Wat ben ik blij dat ik een stuk positiever tegen deze aflevering aankijk. Dat is toch aandoenlijk om naar te kijken: ik is klein en zij zijn met veel, en dat is niet eerlijk  >:( .
Daarna een proef waarin de afvallers kansloos waren, hoe moesten zij weten wat de yell was in de kettingproef?
Dat vond ik juist wel zo eerlijk, vorig week waren de verstekelingen in het voordeel, vooral vanwege de psychische schok die hun verschijning teweegbracht, en nu hadden de "originals" een voordeeltje. Hoewel, Ronald die in bijna alle kampen had gezeten had bijna niks goed, en Klaar wist verrassend veel.
(Als het andersom was geweest, had Klaar dan op zichzelf gestemd bij de eilandraad?? ;) Ook dan had Mick eruit gelegen!)
En over de eerlijkheid van de proef, daar was het in theorie 4 tegen 3 wat betreft elkaars bordjes omdraaien. Dus waren daar de verstekelingen ook in het voordeel, althans in complottheorie.
En tenslotte Klaar die zo'n beetje zelfmoord in het spel speelt. Zij had gewoon de regie op het eiland in handen met Ronald, Mick en Shandinella en dan gaat ze zo'n verraad plegen. Hopelijk vliegt ze er de volgende keer uit, kan niet wachten om haar kop te zien.  >:D
Op en top Klaar, altijd onvoorspelbaar haar eigen(-zinnige) weg volgend! Maar of het nou zo slim is? Misschien wel, de 2 Belgen en Marjolein zullen de volgende keer niet zo snel op haar stemmen, dus dat zit wel goed.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #19 Gepost op: 7-11-2004, 22:34:28 »
Ik heb nu 10 afleveringen gezien en na zoveel afleveringen kan ik een redelijk beeld vormen over de expeditieleden.Daaruit blijkt voor mij dat Frank en Shanndinella echte ER-toppers zijn. Niet alleen in hun prestaties tijdens proeven,hun inzet voor de groep op het eiland door goed mee te werken,maar ook in hun sociale gedrag.Dit seizoen zou voor mij een mooie einde hebben als één van die twee zou winnen en ik het gevoel zou hebben dat goedheid zegeviert!