Poll

wat denken jullie ?

de 2 groepen (afvallers en de 'echte') blijven gescheiden"
4 (15.4%)
klaar en mick gaan door ruzie splitsen
6 (23.1%)
alles valt onherroepelijk uit elkaar
6 (23.1%)
shandinella loopt over
2 (7.7%)
marjolijn loopt over
5 (19.2%)
andere mogelijkheden
3 (11.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: ja eum isset nog wel eerlijk  (gelezen 13764 keer)

Offline lalalalalalaura

• Forumlid
ja eum isset nog wel eerlijk
« Gepost op: 1-11-2004, 22:03:14 »
AMAI ik vinnet zoo oneerlijk door het wegstemmen van darline kun je al wel raden dat de AFVALLERS alle sympathieke mensen gaan wegstemmen, ik vind dit ronduit oneerlijk, sorry!
wie geeft mij gelijk ??
« Laatst bewerkt op: 4-11-2004, 09:46:46 door lalalalalalaura »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #1 Gepost op: 1-11-2004, 22:11:39 »
Ik omdat Ernst wist dat Klaar moest blijven vraag me niet Waarom haha maar ik vind haar zo raar die Klaar ben er ook helemaal Klaar mee  ::tandpastasmiley::

Offline lalalalalalaura

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-11-2004, 22:17:54 »
ja wete ge weet toch da volgende week die 4 stemmme van de moerasketiers gaan gaan op 1 van de 3 andere (marjolein, frank en matthias) ma ik vind die 3 veel koeler die hebbe meer meegemaakt ze zijn ook enorm symphatiek, tis gewoon nie eerlijk da ze der wssn op die manier uitgaan, ookwel wint 1 vd 3 immuniteit, dan stemme ze toch opn ander  ::ohno:: ik vinda echt zoooo spijtig he
kuS

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #3 Gepost op: 1-11-2004, 22:21:36 »
ik zeg je eerlijk Marjolein Frank en Matthias moeten gewoon heel ver komen het zal wel eerlijk zijn dan als hun ook een kans krijgen maar ja al die vervelende gasten zoals mick en klaar en ronald die laten ze nu opeens de goede kanten van zien echt belachelijk! maar ja zo is de game helaas

Offline BMF

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 1-11-2004, 22:22:00 »
Groot gelijk! Ik vond het wel leuk dat enkele afvallers een tweede kans kregen, maar dit gaat toch echt te ver. Diegenen die de hele tijd redelijk zijn geweest, en dus nog in de "echte" expeditie zaten, gaan er nu uitgestemd worden door de losers van het afvallerskamp. Ik geef toe dat het niet evidend moet geweest zijn om in de mangrove eten te vinden, maar dit is de omgekeerde wereld. Waarom wordt er in de beginfase dan nog gestemd eigenlijk? Ze zijn allemaal terug.

BMF

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5 Gepost op: 1-11-2004, 22:23:41 »
Ik ben het er gedeeltelijk wel mee eens. Survivallen is niet goed zijn in complotten smeden, of sociaal tactisch bezig zijn. Survivallen is zoals dat in de mangrove ging. Dus eigenlijk vind ik de mangrovenaars meer winnaars dan de 'gewone' kandidaten hoor.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 1-11-2004, 22:24:23 »
ik vind het zeer onfair om alle afvallers, die vaak unaniem zijn weggestemd (op shandinella en darline na) opnieuw een kans te geven. Een ultieme proef waarin 1 afvaller alsnog terug in de expeditie kan komen, zou een veel betere zet geweest zijn.
Dit is nu gewoon zo oneerlijk: degene die écht de expeditie bijna volledig hebben voltooid, worden gewoon door de afvallers afgeslacht.
DIT IS ONFAIR !!! Al jaren is ER een van mijn favoriete programma's (zoniet mijn nummer 1), maar nu is ER toch serieus in mijn achting gedaald.
Ik hoop dat de programma makers er nog een wending hebben ingestoken zodat iedereen weer een volledige kans krijgt, want Mat, Marjolein en Frank (die de overwinning het meest verdient) die op zo'n manier de expeditie zouden moeten verlaten is gewoon niet om aan te zien

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #7 Gepost op: 1-11-2004, 22:25:39 »
Ben blij dat jullie het ook zo zien want zo is het ook :) 1 van die 3 mag winnen en anders gun ik het Shandinella maar de rest van het kamp niet!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8 Gepost op: 1-11-2004, 22:30:27 »
want Mat, Marjolein en Frank (die de overwinning het meest verdient) die op zo'n manier de expeditie zouden moeten verlaten is gewoon niet om aan te zien
dan kijk je niet :P

Ik vind iemand als Klaar, die een heeel eigen persoonlijkheid heeft en daardoor niet iedereen ligt, toch een echte doorzetter, kijkend naar wat ze heeft gedaan in de mangrove. Het sociale gedeelte is natuurlijk maar een deel van een expeditie. Als je de mangrove wel vol kan houden, vind ik je wel een echte doorzetter. Zo vind ik dat bijvoorbeeld shandinella gewoon naar huis had moeten gaan, want die heeft niet afgezien in de mangrove ofzo...:-\\

EDIT: ik had expeditie getypt in plaats van mangrove, mijn excuses ;)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #9 Gepost op: 1-11-2004, 22:31:32 »
Klaar is heel cool ja helemaal mee eens weet je wat ze zei hahahahaaha belachelijk wilt u even plaats nemen echt zakelijk slaat toch nergens op sorry hoor maar die gun ik het dus totaal niet

Offline lalalalalalaura

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-11-2004, 22:32:28 »
ja nee zie mssn is klaar wel een survivor e
maar tis gewoon oneerlijk da die me 4 tegen 3 staan ale ja
die ander kunne gewoon gen kant meer op e
klaar heeft wel een persoonlijkheid daar nie van e
maar ik vinnet gewoon zeer onfair
endannog FRANK heeft ook persoonlijkheid??
zohard eigenlijk e
ma shandinalle en ronald hebbe nie in die mangrove gezete das pas stoem da die der terug bijzitte om zo de goei weg te kunne stemme (kwil nu nie gefrustreerd doen ma ik kan mij der in kwaad maken) hahahahaaha
kus aan jullie allemaal
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 22:40:40 door lalalalalalaura »

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-11-2004, 22:52:40 »
jammer dat m'n kennis van het zuidafrikaans zo pover is....  :-\\

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-11-2004, 22:54:55 »
JA HALLO!!!

Ik wil nog wel een keer of wat herhalen dat televisie een illusie is en dat wat je ziet soms heel ver van de werkelijkheid kan liggen.
Denkt nou niemand na over het feit, dat er eerst 12 afleveringen gefilmd worden, dus dat de ploeg weet wie er in de finale zitten, en dus met deze kennis een verhaal "verzinnen" of manipuleren.
En nu pas goede dingen laten zien van Mick , Klaar en Ronald?
Dat is toch met voorbedachte rade? Ze weten toch dat de kijker hiervan smult?
En MOh, die in mijn ogen gedeeltelijk ten onrechte wordt geprofileerd als "man of the match", maar die helemaal geen sociale vaardigheden heeft, net zomin als Klaar. Ronald daarentegen lijkt mij heel sociaal, Peter ook wel , en Matt ook.
Frank is ook goed, nog weinig negatiefs van gezien. Wat zou daar de reden van zijn?????

JUIST!!! ILLUSIE!!!

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 1-11-2004, 22:57:30 »
ik vind het totaal niet eerlijk wat ze nu doen.

Vooraf dacht ik dat ze via ijzersterke proeven konden terug komen in de wedstrijd of dat ze tegen de andere kamp moeten strijden zoadat die andere kamp hun lot in eigen handen hadden.Neen, niets enkel een boswandeling van uurke en ze waren al binnen.En toen ep merkte dat ze te lang treuzelden gaf hij hen een teken dat ze sneller moeten zijn.Dit is wedstrijdvervalsing

Ook vind ik dat de voormalige "loosers" bevoordeelt worden.Oke ze moesten beiden 32 dagen overleven maar Bv mo is vn. verzwakt geweest omdat hij te veel energie verspilde in proeven die bv klaar nooit moest doen.Ze konden wat energie sparen en ook de stress dat meekomt bij het stemmen hadden ze niet.Want dat is de echte reden dat bv bij kamp klaar minder ruzie werd gemaakt dan bij de andere kamp.Ze hadden een enorme mentale voordeel.

NEEN; ER herken ik niet meer, tis meer Big Brother geworden.Ze proberen meer dan ooit de wedstrijd te manipuleren.En zo worden slachtoffers gemaakt, de winaars worden de looseers

frank, matt, marjolein maken geen kans meer

en als frank uitgaat dan is er geen reden meer om naar ER te kijken.

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14 Gepost op: 1-11-2004, 22:57:49 »

Ik vind iemand als Klaar, die een heeel eigen persoonlijkheid heeft en daardoor niet iedereen ligt, toch een echte doorzetter, kijkend naar wat ze heeft gedaan in de mangrove. Het sociale gedeelte is natuurlijk maar een deel van een expeditie. Als je de mangrove wel vol kan houden, vind ik je wel een echte doorzetter. Zo vind ik dat bijvoorbeeld shandinella gewoon naar huis had moeten gaan, want die heeft niet afgezien in de mangrove ofzo...:-\\

ik heb ook wel respect voor Klaar hoor.Ze drijft haar eigen wil door, en laat zich niet beïnvloeden door anderen.Ik heb het wel voor eigenzinnige mensen.Maar toch was ze bereid om de Belgen systematisch weg te stemmen en is ze mee in het complot gedoken. Ik had toch iets anders verwacht van Klaar: zij kent de Belgen van haar nog pluim en ik had gedacht dat iemand als Klaar zich niet door de groep zou laten meeslepen, maar zou stemmen op haar gevoel, want ze is toch eigenzinnig en laat zich niet doen door anderen.
Ze verdient de overwinning niet vind ik. Oké, ja ze heeft in de mangrove gezeten, maar ze is tenslotte vrijwel unaniem weggestemd

Offline Eddie_V

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 2-11-2004, 11:32:02 »
Wat voor mij niet als helemaal eerlijk overkomt is het feit dat de "afvallers" meer wisten dan de orginele expeditie leden. De 5 op het afvallerseiland wisten wie er nog over waren en wisten dat ze nog tot een confrontatie moesten komen, daarom zal die club wel zo hecht zijn geworden/gebleven.

Bij originele 5 die dus van niets wisten en geen idee hadden van afvallers die nog wel eens terug zouden kunnen komen leefde natuurlijk het idee van een steeds dichterkomende finale en om in die finale te komen hoef je niet met alle 5 vrienden te blijven, een meerderheid is genoeg. Waarschijnlijk had mat een andere keuze gemaakt voor het luxe verblijf als hij geweten had dat er ergens anders nog 5 zaten ipv zijn hechte club van 5 kapot maken.

Voor mij is het simpel, door meer kennis over de gang van zaken va de expeditie kon je beter afvaller zijn dan andersom.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #16 Gepost op: 2-11-2004, 12:23:17 »
Oké, ja ze heeft in de mangrove gezeten, maar ze is tenslotte vrijwel unaniem weggestemd
En waarom? Omdat ze slecht was in proeven? Omdat ze niks deed? Nee, omdat ze Ronald niet aanstond.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 2-11-2004, 12:28:33 »
Nou D**n, dat klopt toch niet helemaal. Bijna iedereen, op Henk na geloof ik ,heeft Klaar weggestemd, en dat heeft echt niets te maken met "omdat Ronald haar niet aanstond"
En zo geweldig is Klaar nou ook weer niet hoor!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #18 Gepost op: 2-11-2004, 12:33:03 »
Nou D**n, dat klopt toch niet helemaal. Bijna iedereen, op Henk na geloof ik ,heeft Klaar weggestemd, en dat heeft echt niets te maken met "omdat Ronald haar niet aanstond"
Nou, ik kan me vergissen, maar ik meen me te herinneren dat Ronald de beslissing heeft genomen om op Klaar te stemmen ???

Citaat
En zo geweldig is Klaar nou ook weer niet hoor!
Nee, maar wél een echte survivor.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 2-11-2004, 12:56:38 »
Als je eerlijk bent moet je zeggen dat Moh,Frank,math altijd veel steun hebben gehad aan andere deelnemers ::ok:: terwijl klaar mick ronald en iets minder shandinella hun eigen boontjes moesten doppen ::niet-ok::. De groep oogst wat zij gezaaid(weggestemd) hebben. ::bravo::

Expeditie robinson is een INDIVIDUEEL SPEL!!!