Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75996 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #280 Gepost op: 29-11-2004, 14:04:47 »
Hoe iemand in het dagelijks leven is en hoe iemand in een spel is zijn 2 heel andere dingen. Daarbij kan iemand gemaakt en gebroken worden door hoe er geknipt en geplakt wordt in de beelden die wij zien.

Het is al zo vaak gezegd. ::zucht:: En ik blijf het raar vinden dat mensen maar steeds weer in diezelfde valkuil (denken te kunnen oordelen over iemand die ze een paar keer op tv hebben gezien) stappen. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #281 Gepost op: 29-11-2004, 14:06:34 »
ik snap ook totaal niet waarom mensen een vooroordeel hebben ik mail altijd met Marjolein en ze is perfect een prima grietje xx Nicky

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 29-11-2004, 14:15:14 »
ik snap ook totaal niet waarom mensen een vooroordeel hebben ik mail altijd met Marjolein en ze is perfect een prima grietje xx Nicky

ze kan best een prima grietje zijn, maar ik vind het schandalig dat je na 46 dagen nog steeds geen vuurtje kan maken op haar eentje en dat terwijl zij de kok van dienst is!!
En hoe kan ze in hemelsnaam matt verkiezen boven frank als ultieme robinson??Ook haar uitleg over haar keuze begreep ik totaal niet.

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #283 Gepost op: 29-11-2004, 22:02:01 »

En hoe kan ze in hemelsnaam matt verkiezen boven frank als ultieme robinson??Ook haar uitleg over haar keuze begreep ik totaal niet.
Dat bedoel ik dus ook.......en nu zat zij toch niet meer op het EILAND....dus het SPEL was al uitgespeeld.  ::rofl::
En dan zou je toch gewoon jezelf kunnen zijn .
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 22:06:29 door voodoopop »

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 29-11-2004, 23:39:57 »
Haar uitleg was - als ik het mij goed herinner - als volgt:
Ze vond het heel moeilijk om te kiezen, ze gunde beiden de overwinning. Ze heeft uiteindelijk voor Matt gekozen omdat hij door de TV anders (negatiever) werd neergezet dan hij in werkelijk was. Blijkbaar hebben ze bij Matt een aantal voor hem positieve zaken weggelaten, en misschien bij Frank ook wel aan aantal negatieve dingen bewust niet getoond. Daar kunnen wij als TV-kijker (en eventueel interview-lezer) moeilijk over oordelen. Misschien dat we bij de terugblik daar nog iets over te zien krijgen.
Overigens heb ik in ieder geval bij Ronald wel sterk de indruk dat daar veel positieve dingen over hem zijn weggelaten,(zoals de aangespoelde vogel die hij weer wist op te lappen (bron: Ronald's interview in de Humo). Bij Marjolein denk ik dat ze juist een positief beeld van haar hebben willen schetsen, vooral voor de samensmelting (opgeven bij de duikproef, haar tactische optreden in het Belgenkamp).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 30-11-2004, 00:10:33 »

Haar uitleg was - als ik het mij goed herinner - als volgt:
Ze vond het heel moeilijk om te kiezen, ze gunde beiden de overwinning. Ze heeft uiteindelijk voor Matt gekozen omdat hij door de TV anders (negatiever) werd neergezet dan hij in werkelijk was. Blijkbaar hebben ze bij Matt een aantal voor hem positieve zaken weggelaten, en misschien bij Frank ook wel aan aantal negatieve dingen bewust niet getoond. Daar kunnen wij als TV-kijker (en eventueel interview-lezer) moeilijk over oordelen. Misschien dat we bij de terugblik daar nog iets over te zien krijgen.
 (opgeven bij de duikproef, haar tactische optreden in het Belgenkamp).

Dus heeft ze haar keuze van ultieme Robinson bepaald omdat matt negatiever uitgebeeld werd?? wat eeen gezever.Bijna elke kandidaat zei dat ze enkele criteria hadden waarna ze uiteindelijk hun besluit namen.En Zij heeft matt boven frank verkozen omdat hij...ach laat maar .Ik krijg het echt van die mens.Ik zou het begrijpen dat ze Matt boven Frank verkoos omdat ze Matt meer Robisnon vind.Zelfs Ro had een goede reden waarom hij op Matt stemde, Matt behandelde iedereen volgens hem eerlijk en hij had ook waardering voor zijn game

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 30-11-2004, 00:25:54 »
Ja Dragosh ...jij ziet het goed, en ik weet wat je bedoeld,ik kan mij daar ook zo over ergeren..    ::jaja::                 
  ::rofl::

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 30-11-2004, 16:09:53 »

Dus heeft ze haar keuze van ultieme Robinson bepaald omdat matt negatiever uitgebeeld werd?? wat eeen gezever.Bijna elke kandidaat zei dat ze enkele criteria hadden waarna ze uiteindelijk hun besluit namen.En Zij heeft matt boven frank verkozen omdat hij...ach laat maar .Ik krijg het echt van die mens.Ik zou het begrijpen dat ze Matt boven Frank verkoos omdat ze Matt meer Robisnon vind.Zelfs Ro had een goede reden waarom hij op Matt stemde, Matt behandelde iedereen volgens hem eerlijk en hij had ook waardering voor zijn game

zij is zowat de enige die beide finalisten goed kende, en die het langste bij beide is gebleven. De keuze zal voor haar een pak moeilijker geweest zijn dan voor de andere kandidaten. Zelf zou ik voor Frank hebben gestemd, maar ik begrijp haar keuze en motivatie.

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 30-11-2004, 16:12:58 »
::joehoe::Marjolein Eruit!!!!Whoohoo!!! [/color] [/b] ::joehoe::
 :PHé Marjolein! Vuurtje? [/color] [/font] [/size] ;D
::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::

ojah, natrappen...fijn zo  ::)

Marjolein heeft toch dé proef der proeven gewonnen !

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #289 Gepost op: 30-11-2004, 16:13:25 »
at maar .Ik krijg het echt van die mens.Ik zou het begrijpen dat ze Matt boven Frank verkoos omdat ze Matt meer Robisnon vind.Zelfs Ro had een goede reden waarom hij op Matt stemde, Matt behandelde iedereen volgens hem eerlijk en hij had ook waardering voor zijn game

Hadden ze van Frank negatieve dingen achterwege gelaten en van Matt positieve dingen....dan had Klaar zich wel niet laten imponeren en had die wel voor Matt gekozen. Het feit dat Klaar voor Frank gestemd heeft zegt al genoeg ....Frank verdient het gewoon en Marjolein is gewoon een robinson onwaardige persoon, tot zelfs op het einde;.. Beseft ze wel wat een Robinson is , vraag ik mij af...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #290 Gepost op: 30-11-2004, 16:15:04 »

Ja met een beetje geluk... Had zij naast Matthias gestaan had zij ook gevallen hoor...Shandi heeft gewoon pech gehad... En Frank die heeft de balk proef fantastisch gedaan.... En ik vind de balk nu niet de proef der proeven. Daar zul je niet mee kunnen overleven... Die laatste proef die vond ik pas cool....Kunnen kanoën en coco's open snijden....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 30-11-2004, 19:03:45 »
Marjolein heeft inderdaad geschiedenis geschreven: De "proef der proeven" winnen en toch niet in de finale zitten.  >:D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 30-11-2004, 19:41:40 »
oke, miss ben ik een beetje bevoordeeld (absoluut geen fan van marjo)

maar ik vond toch ze zich slecht had opgemaakt, ze leek wel op een dame van lichte zeden (niet de kledij maar de make-up).
Ik vond kelly en frouke veel beter uit zien.Wat ik overigens wel raar vond dat frouke nu veel bruiner uit ziet dan op het eiland.

Marjolein was irl een bijzonder aardige meid! En ze zag er, evenals alle andere deelneemsters, leuk uit. Als je op tv komt is die extra make up gewoon nodig.
Frouke was net terug van vakantie en had nog een heerlijk vakantiekleurtje. De anderen waren al weer een tijdje in Nederland en zonnebruin raak je gauw kwijt.
er was eens......

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 30-11-2004, 21:01:32 »

Ja met een beetje geluk... Had zij naast Matthias gestaan had zij ook gevallen hoor...Shandi heeft gewoon pech gehad... En Frank die heeft de balk proef fantastisch gedaan.... En ik vind de balk nu niet de proef der proeven. Daar zul je niet mee kunnen overleven... Die laatste proef die vond ik pas cool....Kunnen kanoën en coco's open snijden....
maar ze stond niet naast Matthias, en heeft de proef kunnen winnen. Als als als...als Henk niet zo snel verzwakt was in het begin, had hij misschien de evenwichtsbalkproef gewonnen...Met hypotheses kom je nergens, het is de realiteit die telt.
Ach, je wil haar prestatie gewoon minimaliseren en daarom haal je aan dat ze gewoon geluk heeft gehad. Neen hoor; ze heeft al meermaals bewezen dat ze evenwicht heeft. Als Shandinella niet was gevallen, won Marjolein nog. Ze stond doodstil op die ene balk.

De laatste proef was ook wel 'cool', maar in expeditie robinson is de evenwichtsbalk toch dé proef die elke keer weer terugkeert, en die iedereen wil winnen. En Marjolein is erin geslaagd die te winnen!!!
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 21:08:16 door Hallelujah »

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 30-11-2004, 21:04:57 »
oke, miss ben ik een beetje bevoordeeld (absoluut geen fan van marjo)

maar ik vond toch ze zich slecht had opgemaakt, ze leek wel op een dame van lichte zeden (niet de kledij maar de make-up).
Ik vond kelly en frouke veel beter uit zien.Wat ik overigens wel raar vond dat frouke nu veel bruiner uit ziet dan op het eiland.
1/ ze heeft niet zichzelf opgemaakt.
2/ je ziet de expeditieleden een hele tijd zonder make-up, en dan plots komen ze met tonnen make-up op tv. of tenminste zo lijkt het, maar je krijgt gewoon een vertekend beeld omdat je anders gewoon bent (nl. zonder make-up)

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 30-11-2004, 21:43:39 »

Hadden ze van Frank negatieve dingen achterwege gelaten en van Matt positieve dingen....dan had Klaar zich wel niet laten imponeren en had die wel voor Matt gekozen. Het feit dat Klaar voor Frank gestemd heeft zegt al genoeg ....Frank verdient het gewoon en Marjolein is gewoon een robinson onwaardige persoon, tot zelfs op het einde;.. Beseft ze wel wat een Robinson is , vraag ik mij af...

Marjolein heeft niets gezegd over het 'weglaten van negatieve dingen van Frank'. Marjolein vond gewoon dat Matthias anders op het beeld overkwam dan hij eigenlijk is en vond daarom dat hij haar stem verdiende (en waarschijnlijk wist ze ook wel dat Frank met grote voorsprong ging winnen, en gunde ze Matthias ook een stem)

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 30-11-2004, 22:36:09 »

1/ ze heeft niet zichzelf opgemaakt.
2/ je ziet de expeditieleden een hele tijd zonder make-up, en dan plots komen ze met tonnen make-up op tv. of tenminste zo lijkt het, maar je krijgt gewoon een vertekend beeld omdat je anders gewoon bent (nl. zonder make-up)

Je hebt bij puntje 2 miss gelijk, maar ik vond toch dat ze maar raar uitzag, vooral haar wangen leken abnormaal.De haar kon beter gedaan worden.

Marjolein vond gewoon dat Matthias anders op het beeld overkwam dan hij eigenlijk is en vond daarom dat hij haar stem verdiende (en waarschijnlijk wist ze ook wel dat Frank met grote voorsprong ging winnen, en gunde ze Matthias ook een stem)

Ik blijf er bij dat je een stem niet mag bepalen over hij overkwam maar meer hoe zich gedroeg tijdens de 46 dagen.En je "gunt" geen stem aan iemand, hij/zij moeten het verdienen.Zo heeft pascal ook van niemand een stem gekregen, niet omdat ze niet sympatiek was maar omdat iedereen in Richard meer de Robinson zag.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 1-12-2004, 09:52:34 »
Ik denk gewoon dat Marjolein Matt heel erg leuk vind.
Nou en?
Make-up? Lekker belangrijk, makkelijk om op alles en iedereen commentaar te hebben. Ook ik vond haar botoxwangen niet mooi, maar so?
De mannen hadden met de balk al voordeel door de buitenste plaatsen te hebben (toegewezen!)
Om nou dmv enkel de balk de finale te halen, vond ik altijd vre-se-lijk afbraak doen aan het survival programma, en vond de eindproef dus geweldig.
Tja, en als je tijdens de "cursus vuurmaken" die Patrick in het begin gaf, geen zin hebt om op te letten, dan kom je jezelf na 46 dagen tegen, en kun je jezelf misschien wel voor je.. stoken.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 2-12-2004, 00:25:16 »
Marjolein is gewoon een robinson onwaardige persoon, tot zelfs op het einde;.. Beseft ze wel wat een Robinson is , vraag ik mij af...

::rofl::    ::rofl::  Vroeg ik mij ook al iedere keer af als ik haar zag    ::rofl::     ::rofl::    ::rofl::

(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 2-12-2004, 08:59:05 door Stormpie »

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 3-12-2004, 23:20:14 »
deze week een interview in HUMO met Marjolein.
alles wat ik (en een aantal anderen) hier al over Marjolein heb gezegd, klopt volledig. Aan alle anti-marjoleins zou ik zeggen: lees het interview eens, dan zul je zien dat je die hele tijd ongelijk had