Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 76009 keer)

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #260 Gepost op: 27-11-2004, 13:53:22 »

Haha,, idd vuur is heel belangrijk,, zonder vuur geen fatsoenlijk eten etc. Marjolein kon weten dat het vuur maken belangrijk zou zijn,, ik zou op zn minst een keer kijken hoe dat gedaan word kom op,, En matt lukte het toch ook terwijl het ook zijn eerste keer was,,
En ik denk dat iedereen wel ongeveer iets te eten kan klaarmaken hoor,, (iig rijst koken ofzo,, daar hoef je geen genie voor te zijn toch ::trots:: ) Ik vond het niet eens super erg dat ze geen vuur kon maken,, maar geef in ieder geval dat niet op!,, Maarja ieder zn mening  ::tandpastasmiley::
Ciao
waarschijlijk zal ze wel al eens toegekeken hebben hoe het vuur wordt aangestoken, alleen heeft ze het nooit zelf gedaan.
en geloof me; niet iedereen kan eten klaarmaken daar. Oké, rijst koken zal bij iedereen nog wel lukken. Maar zo'n pannekoeken maken, of een of andere soep. Nee, niet ieder expeditielid kan dat.
enja, Mat lukte het ook, dat vuur maken, ook al was het zijn eerste keer. Maar pas na lang proberen kreeg hij plots een vonk, en dan nog door toeval. Het toeval kon evengoed aan de kant van MArjolein liggen, en dan zou het vuur bij haar aangaan.
En dat opgeven; tja MAt had al zijn eerste touw doorbrand, en begon aan zijn 2de. De kans dat Marjolein Mat nog zou inhalen was miniem, of zelfs onbestaande. Of ze nu was gestopt, of ze probeerde verder: het had niets uitgehaald (en trouwens 'geef in ieder geval dat niet op': er zijn wel nog meerdere expeditieleden die in een proef hebben opgegeven [zie Ronald in de proef met tegen een balk te staan met de benen gebogen in 90 graden, die shandinella won na een strijd met Mick. Wat zegt hij in HUMO daarover 'ik wist dat ik niet kon winnen, dus liet ik mij maar als eerste zakken'. Wat doet Marjolein 'ik wist dat ik Mat niet meer kon inhalen, dus hield ik maar op met proberen vuur te maken'. Net hetzelfde dus])

en natuurlijk is vuur heel belangrijk. Maar als je enkel daar naar kijkt, dan zouden er (zoals ik al eerder zei) maar zo'n 6 expeditieleden in de strijd mogen zitten, want meer zullen er niet zijn die van de eerste keer vuur kunnen maken...
« Laatst bewerkt op: 27-11-2004, 13:55:40 door Hallelujah »

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 27-11-2004, 15:18:52 »
En voordat de marjoleinfans over me heen vallen, dit is in het algemeen bedoeld en helemaal niet om marjolein af te vallen...ik zou niet durven :P ::) ::tandpastasmiley::

::rofl:: LOL.
Nog even niks.

Offline tekkel

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 27-11-2004, 15:20:05 »
Ik vind Marjolein een topper !
ze is altijd recht voor haar raap, en dat bevalt me wel !
ik hoop niet dat ze wint, Frank heeft mijn stem, maar een goeie 2e mag ze wel worden... ;-)

::bravo::

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 27-11-2004, 16:14:03 »
Wat liet Marjolein zich kennen zich, toen ze een tegenstem kreeg. Schoot meteen in de stress en ging tekeer tegen Frank. Zielig persoon, hoop dat ze niet een van de 2 finalisten word!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 27-11-2004, 20:49:11 »
Wat liet Marjolein zich kennen zich, toen ze een tegenstem kreeg. Schoot meteen in de stress en ging tekeer tegen Frank. Zielig persoon, hoop dat ze niet een van de 2 finalisten word!
HHAHA  zoals kinderen dat ook zouden doen   ::rofl::   
Zij wint dat ook niet     ::rofl::

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #265 Gepost op: 28-11-2004, 21:53:35 »
 ::joehoe::Marjolein Eruit!!!!Whoohoo!!! [/color] [/b] ::joehoe::
 :PHé Marjolein! Vuurtje? [/color] [/font] [/size] ;D
::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2004, 22:21:55 door SKMbeat »

Offline Noud-

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 28-11-2004, 22:01:15 »
Ja! Marjolein is eruit  ::tandpastasmiley::!! Ik hoop dat Frank wint...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #267 Gepost op: 28-11-2004, 23:16:19 »
Marjolein ik ben hartstikke blij dat je 3e bent geworden ik had het verwacht maar 3e van 18 personen die meedelen aan Expeditie Robinson 2004 vind ik het hartstikke cool dat je het zover gebracht heb en heb veel bewondering voor je gekregen en nog steeds als laatste overblijven op die balk geweldig gewoon ik vond je een toppertjuh xxx Nicky

Offline Tata

• Forumlid
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
« Reactie #268 Gepost op: 28-11-2004, 23:19:05 »
Ik moet eerlijk zeggen, zoals je de spirit erin probeerde te houden op de balk... "Hoedje af hoor ! " Maar Frank heeft natuurlijk dik verdiend gewonnen.
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 29-11-2004, 00:07:13 »
Hé Marjolein! Vuurtje? ;D
Lachuh...  ;D  ::rofl::  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 29-11-2004, 10:22:08 »
Heb Marjolein gisteren gesproken. 't Is toch raar zoals dat je beeld van iemand totaal kan veranderen. Tof mens, echt!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 29-11-2004, 10:38:51 »
oke, miss ben ik een beetje bevoordeeld (absoluut geen fan van marjo)

maar ik vond toch ze zich slecht had opgemaakt, ze leek wel op een dame van lichte zeden (niet de kledij maar de make-up).
Ik vond kelly en frouke veel beter uit zien.Wat ik overigens wel raar vond dat frouke nu veel bruiner uit ziet dan op het eiland.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #272 Gepost op: 29-11-2004, 10:40:58 »
Geknipte persoonlijkheden.

... Marjolein ........ ....... .. Is toch raar ..... ... .. ..... ... ...... ...... ...
........... ... ...., ...!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 29-11-2004, 11:36:38 »
::joehoe::Marjolein Eruit!!!!Whoohoo!!! [/color] [/b] ::joehoe::
 :PHé Marjolein! Vuurtje? [/color] [/font] [/size] ;D
::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::    ::zwaai::
SKM beat   .....Goed van jouw ... die uitdrukking,ben het ook nog eens ..... ::rofl::    ::rofl::  vooral VUURTJE ...normaal stoot men zich een keer aan de zelfde steen...Maar MARJOLEIN ??????   ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 12:07:40 door voodoopop »

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #274 Gepost op: 29-11-2004, 11:45:28 »
En zie hierboven de reden waarom ge(ver)knipt wordt.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 29-11-2004, 11:50:26 »
En zie hierboven de reden waarom ge(ver)knipt wordt.

Probeer  het eens uit te leggen ????????? Castor            Of vind jij het zo jammer voor Marjolein    ::rofl:: 
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 11:53:49 door voodoopop »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #276 Gepost op: 29-11-2004, 11:53:11 »
Voodoopop jij hebt al een vooroordeel terwijl ten eerste je een vooroordeel hebt ten 2de je kent Marjolein niet eens en ten derde vind ik het laag van je om allemaal grote dingen te plakken met Marjolein kan geen vuur maken of weet ik ook veel 3e plaats wil genoeg zeggen doei doei x Nicky

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 29-11-2004, 12:03:31 »
Voodoopop jij hebt al een vooroordeel terwijl ten eerste je een vooroordeel hebt ten 2de je kent Marjolein niet eens en ten derde vind ik het laag van je om allemaal grote dingen te plakken met Marjolein kan geen vuur maken of weet ik ook veel 3e plaats wil genoeg zeggen doei doei x Nicky
Jij zult Marjolein wel PERSOONLIJK kennen....en ik dus niet ....daarom kan ik alleen afgaan op wat ik zie....wat is er laag  ??????  Het is waarheid dat je normaal ..je een keer stoot aan dezelfde steen....en SKM heeft die uitspraak geplakt ... en ik reageer daarop...vooral Marjolein ??een vuurtje     ::rofl::    doeidoei

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #278 Gepost op: 29-11-2004, 12:44:42 »
daarom kan ik alleen afgaan op wat ik zie

Prima  ::ok::

Maar geloof je wat je ziet?

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 29-11-2004, 12:59:58 »
CP..
Als persoon in de ER geloof ik wat ik zie.....daar naast zal
zij in haar DAGELIJKS Leven ook anders zijn als persoon..zoals in de ER....maar je kunt niet van vandaag op morgen zo worden,vanwegen een SPEL ..wat ik zie in ER....dus je moet als persoon dat al langer in je karakter hebben zitten,waardoor in het dagelijkse LEVEN dat ook van pas kan komen b.v. toekomst....Maar voor mij is het nog altijd EERLIJKHEID DUURT HET LANGST .  ::ok::  zo bereik je uiteindelijk je doel... en dan hoef je ook niet te kronkelen,want daar wordt je niet sterker van...en betaal je ook geen TOL ervoor.

Ik was van mening..CP.. dat jij toch ook anders dacht over Marj...over haar speelwijze   ???   in het verleden, ook jij vond toch dat je eerlijk in iemands gezicht moet zijn  ???

« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 13:43:00 door voodoopop »