Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 76005 keer)

Offline spring9

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #240 Gepost op: 24-11-2004, 11:23:13 »
Bah bah bah, wat zijn we weer leuk voor onze medemens. "Zal wel niemand hebben" en dan zegt zo'n voodoopop ook nog dat je gelijk hebt. Heb jij eigenlijk wel een eigen mening? Je kunt alleen maar voort borduren op wat andere zeggen. Weinig origineel.

Go Marjolein.  ::bravo::
Jou zien we zondag weer!!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #241 Gepost op: 24-11-2004, 12:04:12 »

EN MET JOU BEN IK HET OOK EENS>>> ::bravo::

Als dat een Robinson moet zijn !!!!!    ::rofl::   

En een Robinson dat nog geen vuur kan maken.. Dan heeft Shandinella toch veel meer pit... ::zwaai::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #242 Gepost op: 24-11-2004, 17:54:38 »
Inderdaad Spring9 maar die SkmKlmBeat of hoe dat geval mag heten die heeft het alleen maar over Marjolein Marjolein Marjolein zelf kan hij niets presteren maar jah alleen maar comentaar leveren trouw lekker met Ronald ofzo reageer je daar maar lekker op Af maar Marjolein is gewoon cool klaar! ::bravo::

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 24-11-2004, 17:55:51 »
Voodoopop  ::niet-ok:: Marjolein  ::ok:: SkmBeat  ::niet-ok::

Offline Robinn

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 24-11-2004, 17:56:50 »
De enige die ik begrijp is Nicky en Sharveen en Hallelujah en Khalid Marjolein is toch goed wat zeuren mensen zoals Voodoopop nou

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 24-11-2004, 17:59:05 »
Marjolein    ::ok::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #246 Gepost op: 24-11-2004, 18:03:01 »
jah maar mensen moet je wel in hun waarde laten majah dit is een Forum maar ik kan niets negatiefs over Marjolein zeggen net zoals Hallelujah ze speelt de spelletjes gewoon goed zo ik al vaker gezegd heb en daarmee is ze in de Finale terecht gekomen hetzelfde geld voor Matthias alleen Matthias speelt het wel heel slim mensen zien hem als Winaar terwijl ik vind dat dan Frank het meer gun of Shandinella dan maar het liefst

1 Marjolein ( Nederlandse)
2 Frank (Belg)
3 Shandinella ( Nederlandse)
4 Matthias (Belg)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #247 Gepost op: 24-11-2004, 18:07:37 »
Ik ben blij dat Marjolein door is. Er zijn er een paar hier op het forum die haar niet mogen, dat mag. Toch denk ik dat we via de uitzendingen een verkeerd beeld van haar krijgen, want als ze echt niks zou dien op dat eiland, zou ze er al lang uitgestemd zijn!
4 mensen in de finale die er niet uitgestemd zijn, zo hoort het.

wat jij zegt denk ik nou ook Groetjesssss

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 25-11-2004, 15:15:57 »
Inderdaad Spring9 maar die SkmKlmBeat of hoe dat geval mag heten die heeft het alleen maar over Marjolein Marjolein Marjolein zelf kan hij niets presteren maar jah alleen maar comentaar leveren trouw lekker met Ronald ofzo reageer je daar maar lekker op Af maar Marjolein is gewoon cool klaar! ::bravo::

Correctie,, Jíj vindt Marjolein cool,, Ik vind haar opzich geen slechte kandidaat,, maar ze heeft wel heel erg geslijmd in het Belgenkamp en dan zegt zíj dat bijvoorbeeld Klaar & Ronald aan het slijmen zijn om hun hagje te redden  :-\\ ,,
Ik vind haar geen echte robinsonwinnares hoor,, Véél te veel commentaar op anderen,, en hypocriet toen zo Ronald en Klaar zat uit te lachen omdat ze zo aan het slijmen waren,,
Ciao,,
Do you want to go to the Seaside?

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 25-11-2004, 16:06:05 »

Correctie,, Jíj vindt Marjolein cool,, Ik vind haar opzich geen slechte kandidaat,, maar ze heeft wel heel erg geslijmd in het Belgenkamp en dan zegt zíj dat bijvoorbeeld Klaar & Ronald aan het slijmen zijn om hun hagje te redden  :-\\ ,,
Ik vind haar geen echte robinsonwinnares hoor,, Véél te veel commentaar op anderen,, en hypocriet toen zo Ronald en Klaar zat uit te lachen omdat ze zo aan het slijmen waren,,
Ciao,,

Bespaar je de moeite wolkje, dit is tegen dovemansoren ::)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 25-11-2004, 16:44:15 »

haha okeej,, ik dacht ik kan er op zn minst iets van zeggen  ::trots::
Ciao,,

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 25-11-2004, 19:06:30 »

over het feit dat MArjolein zélf de 'slijmbal' zou hebben uitgehangen, zijn al reacties , argumenten geweest,... dus is het zinloos om ook nog eens in te gaan op de reactie van Wolkje. Oké ja, ook de mening van Wolkje mag verkondigd worden, zoals ook de mening van de pro-marjoleins mag verkondigd worden. Maar het is toch normaal dat pro's niet de mening van de contra's gaan volgen en omgekeerd.
Wij (pro's)herzien onze mening niet, wat jullie (contra's) ook zeggen, beargumenteren en beweren. Maar jullie doen het evenmin, dus beschuldig ons niet van 'dat je tegen dovemansoren praat', want dan kan ik net hetzelfde zeggen over andere mensen...

(en dit was geheel off-topic, sorry daarvoor)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #252 Gepost op: 25-11-2004, 19:35:18 »
Marjolein  ::ok:: Hallelujah  ::ok::  ::tandpastasmiley::

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 25-11-2004, 21:21:17 »
Ja, Anzjie helemaal mee eens.

En dat het slijmen van marjolein anders was dan het slijmen van klaar.
Tja slijmen is slijmen, en dat vind ik dan nog wel begrijpelijk, maar doen dan zelf niet alsof je er nog nooit zelf aan gedaan hebt, zoals Marjolein dat doet.

uiteraard is slijmen hetzelfde als slijmen, maar je moet ook naar de context kijken waarin het gebeurt. En als je dat doet, dan zie je dat het 'slijmen' van Marjolein toen ze net aankwam bij de Belgen niet hetzelfde is als het slijmen van Klaar toen ze moest vertrekken. En dan kan Marjolein best wel zeggen dat ze dat slijmen (van Klaar dus) nog nooit zelf gedaan heeft, want het ís gewoon niet hetzelfde

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 26-11-2004, 15:41:23 »
De enige die ik begrijp is Nicky en Sharveen en Hallelujah en Khalid Marjolein is toch goed wat zeuren mensen zoals Voodoopop nou
Dat noem men geen zeuren..en is met eigen oogjes te zien in de afleveringen ...ik ben niet voor niets de VOODOOPOP.
 HAHAHAHA     ::rofl:: Marjolein wint het niet.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 26-11-2004, 15:43:32 »
Bah bah bah, wat zijn we weer leuk voor onze medemens. "Zal wel niemand hebben" en dan zegt zo'n voodoopop ook nog dat je gelijk hebt. Heb jij eigenlijk wel een eigen mening? Je kunt alleen maar voort borduren op wat andere zeggen. Weinig origineel.

Go Marjolein.  ::bravo::
Jou zien we zondag weer!!!

HAHAHA ...kun jij nagaan hoeveel mensen de zelfde mening hebben hier op het FORUM   ::rofl::

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 26-11-2004, 21:04:10 »

En een Robinson dat nog geen vuur kan maken.. Dan heeft Shandinella toch veel meer pit... ::zwaai::

meer dan de helft van de expeditieleden heeft nog nooit vuur gemaakt, en zal dan ook niet in staat zijn om het van de eerste keer te doen lukken. Bij Marjolein lukte het dus ook niet. En waarom niet? Omdat ze in het kamp nooit vuur had gemaakt, want Ronald & Frank stonden daarvoor in. Het zou totaal overbodig zijn van haar om zich te moeien met het maken van vuur omdat dat nu eenmaal niet haar taak was. Zij maakte dan wel eten klaar enzo, wat anderen dan weer niet zullen kunnen.
Vuur maken is belangrijk, maar als we ons daar op moeten baseren, kan men beter in het begin van de expeditie een vuurproef invoeren en al wie binnen een bepaalde tijd geen vuur kan maken, vliegt er dan uit. En als het dus zo zou zitten, hebben we een expeditie met zo'n 6 personen...

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 26-11-2004, 22:55:32 »

meer dan de helft van de expeditieleden heeft nog nooit vuur gemaakt, en zal dan ook niet in staat zijn om het van de eerste keer te doen lukken. Bij Marjolein lukte het dus ook niet. En waarom niet? Omdat ze in het kamp nooit vuur had gemaakt, want Ronald & Frank stonden daarvoor in. Het zou totaal overbodig zijn van haar om zich te moeien met het maken van vuur omdat dat nu eenmaal niet haar taak was. Zij maakte dan wel eten klaar enzo, wat anderen dan weer niet zullen kunnen.
Vuur maken is belangrijk, maar als we ons daar op moeten baseren, kan men beter in het begin van de expeditie een vuurproef invoeren en al wie binnen een bepaalde tijd geen vuur kan maken, vliegt er dan uit. En als het dus zo zou zitten, hebben we een expeditie met zo'n 6 personen...

Haha,, idd vuur is heel belangrijk,, zonder vuur geen fatsoenlijk eten etc. Marjolein kon weten dat het vuur maken belangrijk zou zijn,, ik zou op zn minst een keer kijken hoe dat gedaan word kom op,, En matt lukte het toch ook terwijl het ook zijn eerste keer was,,
En ik denk dat iedereen wel ongeveer iets te eten kan klaarmaken hoor,, (iig rijst koken ofzo,, daar hoef je geen genie voor te zijn toch ::trots:: ) Ik vond het niet eens super erg dat ze geen vuur kon maken,, maar geef in ieder geval dat niet op!,, Maarja ieder zn mening  ::tandpastasmiley::
Ciao
« Laatst bewerkt op: 26-11-2004, 22:57:04 door Wolkje,, »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #258 Gepost op: 26-11-2004, 23:06:24 »
Hallelujah heeft gelijk mensen reageren meteen heel raar omdat ze vinden dat vuur heel belangrijk is bij de Expeditie en jullie vlakken Matthias uit Matthias deed het erg goed bij de vuurproef niet dus!!! en omdat Marjolein geen vuur kan maken is ze geen Robinson? Onzin ze heeft al 2a3x Immuniteit gewonnen en ik vind haar een geweldige Robinsonner daarin tegen Frank ook Maar Marjolein doet de das om ze is de beste en ik gun het haar het allermeeste om de Titel Robinson2004 tis je van mijn van harte gegund en van Hallelujah Sharveen Robin en Khalid en van mijn ook  ::bravo:: Doei Doei x Nicky

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 27-11-2004, 09:05:32 »
Citaat
Hallelujah heeft gelijk mensen reageren meteen heel raar omdat ze vinden dat vuur heel belangrijk is bij de Expeditie

Vuur maken is volgens mij één van de belangrijkste dingen die je moet kunnen om te kunnen overleven tijdens een expeditie...vuur geeft je een warmtebron waaraan je je kunt warmen, waarop je kunt koken, waarmee je anderen kunt waarschuwen in tijden van nood en ga zo maar door...
Persoonlijk vind ik het erg dom als je je daarop van te voren of zo snel mogelijk in de expeditie niet meester in gaat maken, je weet nooit in wat voor (nood) situatie je terecht komt.

En voordat de marjoleinfans over me heen vallen, dit is in het algemeen bedoeld en helemaal niet om marjolein af te vallen...ik zou niet durven :P ::) ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!