meer dan de helft van de expeditieleden heeft nog nooit vuur gemaakt, en zal dan ook niet in staat zijn om het van de eerste keer te doen lukken. Bij Marjolein lukte het dus ook niet. En waarom niet? Omdat ze in het kamp nooit vuur had gemaakt, want Ronald & Frank stonden daarvoor in. Het zou totaal overbodig zijn van haar om zich te moeien met het maken van vuur omdat dat nu eenmaal niet haar taak was. Zij maakte dan wel eten klaar enzo, wat anderen dan weer niet zullen kunnen.
Vuur maken is belangrijk, maar als we ons daar op moeten baseren, kan men beter in het begin van de expeditie een vuurproef invoeren en al wie binnen een bepaalde tijd geen vuur kan maken, vliegt er dan uit. En als het dus zo zou zitten, hebben we een expeditie met zo'n 6 personen...
Haha,, idd vuur is heel belangrijk,, zonder vuur geen fatsoenlijk eten etc. Marjolein kon weten dat het vuur maken belangrijk zou zijn,, ik zou op zn minst een keer kijken hoe dat gedaan word kom op,, En matt lukte het toch ook terwijl het ook zijn eerste keer was,,
En ik denk dat iedereen wel ongeveer iets te eten kan klaarmaken hoor,, (iig rijst koken ofzo,, daar hoef je geen genie voor te zijn toch
) Ik vond het niet eens super erg dat ze geen vuur kon maken,, maar geef in ieder geval dat niet op!,, Maarja ieder zn mening
Ciao