Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 76003 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #220 Gepost op: 21-11-2004, 21:34:36 »
Wat ben ik blij dat Marjolein door is yesssss  ::rofl::  ::ok::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #221 Gepost op: 21-11-2004, 23:12:56 »
Wat ben ik blij dat Marjolein door is yesssss  ::rofl::  ::ok::

Wat heeft ze gepresteerd dan????? Een geheugenspelletje gewonnen wowie wat een Robinson ??? Oja, en ze kon in zonlicht der hangmat vinden ::vergroot::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 22-11-2004, 01:31:28 »

Wat heeft ze gepresteerd dan????? Een geheugenspelletje gewonnen wowie wat een Robinson ??? Oja, en ze kon in zonlicht der hangmat vinden ::vergroot::
Ja dat bedoel ik ook Anzie... ::rofl::  niks gepresteerd

Zolang op het eiland zitten en nog geen vuurtje kunnen maken  ::rofl::

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 22-11-2004, 02:08:55 »
Vanavond bleek weer eens temeer, hoe zielig deze barbiepop is. Ze kon zelfs geen vuurtje maken, en dat tandpastasmile wichtje wil met haar poses in aanmerking komen voor de ER titel?

Ze maakte zelfs haar proef niet af zeg.. dacht nog sympathie te winnen door dat te zitten smilen als een fotomodelletje.. ''nee hoor, giebeldegiebeldegiebel, het vuurkoninginnetje of zoiets, was ze zeer beslist niet nee'', voor de rest voor mij was ze uberhaupt al niets hoor ::ohno::

Hoewel Ronald absoluut niet mijn favoriet was, kwam hij naar mijn mening op grond van survivalprestaties toch meer in aanmerking voor de finale dan deze over het paard getilde huppelkut.
Hoe diep kan ER nog verder zinken??

Trouwens.. ik krijg toch steeds meer de indruk dat de ER crew koste wat het koste, dit tandpastareclamewicht erin wilde houden??

Ik heb haar namelijk niet anders dan vretend gezien, of luierend, of feestvierend. Heb haar echt in al die weken nog niets zien presteren, hoe kan dat??

Offline Robinn

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 22-11-2004, 08:40:54 »
Lekker roddelen over Marjolein nou ik vind haar zo  ::ok::

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 22-11-2004, 08:41:48 »
wat speelt zij het spel slim he geweldig hoop dat ze volgende week wint!

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #226 Gepost op: 22-11-2004, 08:43:17 »
mee eens Khalid11 Marjolein is een toppertjuh!  ::joehoe::

Offline sannie

• Forumlid
  • Have Fun
« Reactie #227 Gepost op: 22-11-2004, 11:04:49 »
Ik ben blij dat Marjolein door is. Er zijn er een paar hier op het forum die haar niet mogen, dat mag. Toch denk ik dat we via de uitzendingen een verkeerd beeld van haar krijgen, want als ze echt niks zou dien op dat eiland, zou ze er al lang uitgestemd zijn!
4 mensen in de finale die er niet uitgestemd zijn, zo hoort het.
Greetings

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #228 Gepost op: 22-11-2004, 11:35:55 »
sannie je hebt helemaal gelijk  ::ok::

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 22-11-2004, 13:58:21 »
Gelijk??????????????, niks gelijk!!!!
Totaal niet vermakelijk dat meisje. Een aantal keren heeft ze gewoon geluk gehad dat ze er niet uitgestemd had kunnen worden want anders was het doek al lang gevallen voor dit kindje. Ze presteert totaal niets en parasiteert op andere teamleden. Heeft altijd commentaar en kan totaal niets hebben van kritiek. Vreselijk meisje is dat. Dat ze zo lang van huis mocht???? Zal wel niemand hebben.

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 22-11-2004, 14:19:06 »
beachbum jou snap ik totaal niet nooit gesnapt ronald vind je wel leuk omdat ie zo ***** overkwam en marjolein mag je niet omdat ze vreselijk is snap je jezelf nou nog ik niet hoor ik vind het eigenlijk niet zo leuk als mensen zo over iemand praat jij bent al vanaf het begin kritisch geweest tegenover marjolein mag nu wel eens afgelopen is marjolein is gewoon geweldig en ronald is gewoon een sukkel geweeest vanaf begins af aan

(tekst aangepast door: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 22-11-2004, 20:11:04 door Stormpie »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #231 Gepost op: 22-11-2004, 14:20:38 »
jah dat is ook zo vanaf begins af aan maar dat is zijn mening Khalid ik vind Marjolein een toppertje en hoop dat ze wint kan die mensen eens een poepie laten ruiken

Offline sherpa

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 22-11-2004, 17:13:57 »
Citaat van: Nachtvlinder link=topic=12086.msg288751# >:D

Trouwens.. ik krijg toch steeds meer de indruk dat de ER crew koste wat het koste, dit tandpastareclamewicht erin wilde houden??

Ik heb haar namelijk niet anders dan vretend gezien, of luierend, of feestvierend. Heb haar echt in al die weken nog niets zien presteren, hoe kan dat??

Nee nachtvlinder, da's niet waar. Ze heeft een keer pannekoeken gebakken. Die zijn wel mislukt, maar ze heeft het heus geprobeerd.

Edit by moderator: quote fixed
« Laatst bewerkt op: 22-11-2004, 18:39:53 door De Baron »

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 22-11-2004, 21:03:34 »

hi hi

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #234 Gepost op: 22-11-2004, 22:04:15 »
Van de 4 finalisten, zijn er maar 2 waardige tussen : Frank en Shandi...
Mat noch Marjolein kunnen vuur maken... en ik, vanuit mijn luie zetel doe wel niet mee aan Robinson maar zou toch wel oefenen om vuur te maken.
Iemand die geen vuur kan maken is geen terechte winnaar van Robinson...

Spijtig Mick en Klaar (hoewel beiden een speciaal karakter hebben) deze 2 kennen meer van survival technieken dan Mat en Marjolein.. Maar ja complotten smeden, tactisch spelen enz... dat is natuurlijk belangrijker  ::ohno::

Ik hoop echt Shandi - Frank  duel voor de titel  ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 22-11-2004, 22:29:31 »
Nou Khalid11, jij hebt het ook niet helemaal begrepen dan hoor:
Je valt beachbum aan door zijn kritiek op Marjolein, maar moet je je eigen taalgebruik eens lezen , wat jij over Ronald zegt.
Jij bent vast CEO bij een heel groot bedrijf he, en hebt het prima voor elkaar. Echt veel bereikt ook al in je leven zeker.
Man, laat iedereen nou zijn eigen mening hebben, please..
Over een tijd bestaat straks het begrip van vrije meningsuiting niet meer, en leggen we met zijn allen het loodje.

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 22-11-2004, 22:31:18 »
Door het oog van de naald gekropen dankzij die eerdere tegenstem van Klaar voor Ronald...  ::)

Vuur maken zal Marjolein in de finale niet meer moeten; dat zal al 'n hele opluchting voor haar zijn.  :)

Maar aan 't eind van de rit komt ze ongetwijfeld populariteit te kort om tot Robinson verkozen te worden.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2004, 22:33:20 door lebon simon »

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #237 Gepost op: 23-11-2004, 08:40:09 »

Maar aan 't eind van de rit komt ze ongetwijfeld populariteit te kort om tot Robinson verkozen te worden.

Maar dan is er nog altijd Mat, al bijna even erg als Marjolein.
Ik hoop echt dat Frank en Shandi Marjolein en Mat schaakmat kunnen zetten..
Vooruit Frank en Shandi...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 23-11-2004, 10:33:50 »
Vanavond bleek weer eens temeer, hoe zielig deze barbiepop is. Ze kon zelfs geen vuurtje maken, en dat tandpastasmile wichtje wil met haar poses in aanmerking komen voor de ER titel?

Ze maakte zelfs haar proef niet af zeg.. dacht nog sympathie te winnen door dat te zitten smilen als een fotomodelletje.. ''nee hoor, giebeldegiebeldegiebel, het vuurkoninginnetje of zoiets, was ze zeer beslist niet nee'', voor de rest voor mij was ze uberhaupt al niets hoor ::ohno::

Hoewel Ronald absoluut niet mijn favoriet was, kwam hij naar mijn mening op grond van survivalprestaties toch meer in aanmerking voor de finale dan deze over het paard getilde huppelkut.
Hoe diep kan ER nog verder zinken??

Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen...   ::ok::
GEWELDIG>>>>>IK BEN HET HELEMAAL EENS MET NACHTVLINDER   ::bravo::   
« Laatst bewerkt op: 23-11-2004, 10:36:14 door voodoopop »

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 23-11-2004, 10:38:11 »
Gelijk??????????????, niks gelijk!!!!
Totaal niet vermakelijk dat meisje. Een aantal keren heeft ze gewoon geluk gehad dat ze er niet uitgestemd had kunnen worden want anders was het doek al lang gevallen voor dit kindje. Ze presteert totaal niets en parasiteert op andere teamleden. Heeft altijd commentaar en kan totaal niets hebben van kritiek. Vreselijk meisje is dat. Dat ze zo lang van huis mocht???? Zal wel niemand hebben.
EN MET JOU BEN IK HET OOK EENS>>> ::bravo::

Als dat een Robinson moet zijn !!!!!    ::rofl::