Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75981 keer)

Offline belletje

• Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #200 Gepost op: 19-11-2004, 18:04:06 »
Khalid11 moet zo nodig weer gaan schelden, je lijkt Mo wel.

EDIT MODERATOR: Scheldwoord weggehaald
« Laatst bewerkt op: 19-11-2004, 19:05:05 door De Baron »

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 19-11-2004, 21:28:27 »
Marjolein projecteert een beetje veel. Zij was volgens mij degene die zich ergens 'naar binnen likte' en niet Klaar. Vind het ook weinig moedig als je alleen voor de camera durft te zeggen wat je van iemand vindt, maar dit niet in iemands gezicht durft te doen.

Na al de commentaren die ik hier over Marjolein had gelezen, dacht ik dat Marjolein wel iets grondig moest fout gedaan hebben om zo'n commentaar te krijgen. Ik heb vandaag pas de aflevering gezien, en ik zie echt niet in wat Marjolein dan zo fout doet.Marjolein heeft naar mijn mening toch duidelijk laten merken dat ze niet opgezet was met het 'goedpraten' van Klaar ('ik heb al zoļets en de mijne werkt prima', 'waarom geef je dat nou',...). Ze kon ook de huichelaar gaan uithangen zoals Ronald, en zeggen 'oh, wat fijn dat ik dat van jou krijg, ik ga het meteen gebruiken' toen ze dat ene zelfgemaakte ding kreeg van Klaar. MAar dat deed ze niet; uit haar houding (en de gezichten die ze trok), kon je duidelijk zien dat de relatie tussen Klaar & Marjolein niet optimaal was. Zowel Klaar en Marjolein geven dat toe, dus als MArjolein het dan ook nog eens toont, is dat niet echt schijnheilig.

En het 'in de groep binnen likken' dan. De omstandigheden waren toen MArjolein het deed totaal anders dan nu met Klaar. Overdreven vriendelijk doen en zo snel mogelijk de sympathie van de Belgen winnen was op dat moment de énige manier voor Marjolein om nog kans te maken om in de expeditie te blijven. Ze had geen andere keus.
Klaar heeft genoeg kansen gehad om zich in de groep te werken, en net nu het water te heet wordt, schuift ze haar principes opzij en begint ze ook de 'slijmjurk' uit te hangen. Klaar had nog andere keuzes om haar expeditie te redden (voordien, op dat moment mssn niet). De context waarin je het 'slijmen' van beide moet zien, is volledig anders, en je kan het dan ook niet vergelijken

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 19-11-2004, 21:37:31 »
Ik vond het grappig toen Marjolein geļnterviewed werd en ging beantwoorden of Klaar wel een echte Robinsonner zou zijn. Ja, als het ging om het fysieke,mentale overleven op een eiland,maar Nee als het ging om de de sociale vaardigheden van een Robinsonner.....?!?!?
het is al in elke expeditie gebleken dat de sociale vaardigheden zowat de doorslag geven. Of zoals Mick het zei in HUMO 'Robinson is 10% survival en 90% sociale vaardigheden'

Hallo Marjolein, de officieuze term Robinsonner is geļnspireerd op Robinson Crusoė die ALLEEN op een eiland strandde en daar alleen wist te overleven. Hij had slechts contact met een inboorling die hij Vrijdag noemde,omdat Robinson hem op Vrijdag ontmoette,dus hoezo als Robinsonner dien je sterk te zijn in je sociale vaardigheden.Of slaat de term op Expeditie-Robinsonner,dus overleven in een groep onder zware fysieke,mentale omstandigheden
ja, natuurlijk is het geļnspireerd op RObinson Crusoė. Maar je zegt het zelf:'geļnspireerd'. Voor de Robinson in het format Expeditie Robinson zijn sociale vaardigheden (én taktiek) belangrijker dan het overleven zelf.
Roninson Crusoė zat alleen op een eiland. MAar dit is een programma waar ze in groep op een eiland zitten. Helemaal anders, dus komen er ook andere aspecten naar voor.

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 19-11-2004, 21:50:15 »

Ook al mag je iemand niet, heb dan tenminste het fatsoen om dat iemand recht in zijn gezicht te zeggen, maar dat durf je blijkbaar niet!! Zie Ronald en zie ook Klaar...

Frank mag Ronald ook niet. Maar zegt hij het in Ronalds gezicht? Of zegt Klaar in het gezicht van Marjolein dat ze haar niet graag mag? Neen, ze gaat nog eens extra slijmen bij Marjolein.
Bij het verdelen van de duo's wou niemand met Ronald, ook Marjolein niet, dus zweeg ze wijselijk toen ROnald voorstelde om met hem te gaan. Na het winnen van de prijs, hield Marjolein ook bewust afstand bij het luxe-diner. Waarom? omdat ze Ronald niet graag mag. Maar ook Marjolein heeft respect voor anderen(zoals iedere normale mens denk ik), ook al kan je die persoon niet echt goed hebben. Dus heeft ze niet extreem vriendelijk gedaan tegen Ronald toen, maar heeft ze ook niet Ronald uitgescholden.
En trouwens, MArjolein heeft bij het maken van het eten wel laten merken aan Ronald(en ze heeft het ook op een of andere manier gezegd) dat ze het niet eens was met zijn houding.

Maar nogmaals: niemand in de expeditie zegt expliciet in iemands gezicht dat hij/zij hem/haar niet graag mag (dus ik snap niet echt jullie commentaar op MArjolein)

Offline Nīcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #204 Gepost op: 19-11-2004, 22:23:52 »
Heey Hallelujah jouw begrijp ik dus volkomen en ben het er 100% mee eens er is niets mis mee met Marjolein!!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 19-11-2004, 23:02:31 »
Marjolein projecteert een beetje veel. Zij was volgens mij degene die zich ergens 'naar binnen likte' en niet Klaar. Vind het ook weinig moedig als je alleen voor de camera durft te zeggen wat je van iemand vindt, maar dit niet in iemands gezicht durft te doen.
Ik ben het volledig eens met jou...Gerard     ::rofl::

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 19-11-2004, 23:05:16 »

Ja, dat zegt meer over de blijvers dan over Klaar!
:D

Marjolein is toch wel een beetje zelf aan het doen wat ze Ronald verwijt. Die twee verdienden elkaar... bij die proef!
 ;D
Ook hier ben ik het WEER eens met jouw Gerard..   ::rofl::

Offline Nīcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #207 Gepost op: 20-11-2004, 12:50:00 »
MARJOLEIN  ::ok::

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 20-11-2004, 12:52:19 »
Marjolein gaat naar de Finale morgen offcourse i hope so dat die RONALD weg wordt gestemd zo niet Matthias die zijn vrienden veraad heeft

Offline Robinn

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 20-11-2004, 12:54:24 »
ik snap totaal niet waarom de meeste mensen het altijd af laten weten van Marjolein ik vind haar gewoon slim wie niet sterk is moet slim zijn ik vind gewoon dat zij het verdiend heeft Ronald Matthias hebben het al niet verdiend Shandinella een beetje en Frank verdiend het ook meer dan Shandinella maar we zullen zien als Marjolein 2e wordt of 3e wordt of 5e wordt ze heeft het spel goed gespeeld en daar blijf ik bij Gr Robin

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 20-11-2004, 12:55:32 »
waarom zitten mensen altijd te zeuren over Klaar ben blij dat ze eruit is nu Ronald en Matthias nog  ::joehoe::

Offline Nīcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #211 Gepost op: 20-11-2004, 13:02:55 »
Marjolein is niet sterk? vindt van wel daarom wil Matthias haar eruit stemmen omdat het concurrentie is maar ze is ook slim ach ja we zien het morgen wel  ::joehoe:: Groetjessss Nicky

Offline Robinn

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 20-11-2004, 13:25:23 »
Marjolein is Tha Best en Tha Bomb laat ze maar praten over je wij zijn de echte RobinsonKenners je speelt het slim dus weg met Ronald en Matthias  ::joehoe::

Offline Nīcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #213 Gepost op: 20-11-2004, 13:27:42 »
daar is mijn afbeelding van ik heb er nog 1 voor de Marjoleinfans of kenners haha Marjolein ik toi voor je Zondag hoop dat je in de Finale zit maar ik zeg je erbij je bent heel ver gekomen! Groetjes Nicky ook bekend als de MarjoleinFan haha

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #214 Gepost op: 20-11-2004, 14:05:50 »
Ik hoop dat na de overwinning van Jutta vorig jaar we weer geen winnares gaan krijgen die met iedereen meeloopt. Vorig jaar hadden er ook pittigere mensen moeten winnen zoals Ryan,Gio of Robin.. Dus nu hoop ik ook dat Frank of Shandi  de winnaar  (ares)worden van ER5.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nīcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #215 Gepost op: 20-11-2004, 14:09:55 »
je zegt net geen winares zou krijgen dan mag Frank het wel worden maar ik blijf voor Marjolein

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #216 Gepost op: 20-11-2004, 18:31:07 »
Natuurlijk wil ik Frank maar dat weet iedereen al ondertussen... ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 20-11-2004, 18:45:51 »
Heej Khalid11 , je lijkt niet op Mo, je bent Mo!
Tjonge, het spel is allang over en uit, laat het nou eens rusten jong, en ga je vrouw tevreden houden!!!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #218 Gepost op: 20-11-2004, 23:51:43 »

Of zegt Klaar in het gezicht van Marjolein dat ze haar niet graag mag? Neen, ze gaat nog eens extra slijmen bij Marjolein.
.
Maar nogmaals: niemand in de expeditie zegt expliciet in iemands gezicht dat hij/zij hem/haar niet graag mag (dus ik snap niet echt jullie commentaar op MArjolein)

Ik heb de herhaling nog eens gekeken en in het begin is Marjolein toch wel geļntresseeerd in Klaar..Met name om de ruzie met Mick, dan wil ze wel in gesprek met Klaar ::oink::

Tegen het einde van de uitzending, als blijkt dat Ronald immuniteit heeft, is Marjolein ineens niet meer in Klaar geļntresseerd...Heeft ze geen boodschap aan Klaar en  kat zelfs op een arrogante manier het kadootje/gebaar van Klaar ( de garde) af.

Nee, Marjolein is een draaikont die zichzelf ingelikt heeft bij de belgen.....Ik hoor haar nog zeggen: Oh dit is veel voedzamer...Geef mij de aangebrande maar die vin ik lekkurrrrrrrrrrrrrrr.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 21-11-2004, 08:41:50 »
Ja, Anzjie helemaal mee eens.

En dat het slijmen van marjolein anders was dan het slijmen van klaar.
Tja slijmen is slijmen, en dat vind ik dan nog wel begrijpelijk, maar doen dan zelf niet alsof je er nog nooit zelf aan gedaan hebt, zoals Marjolein dat doet.