Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75975 keer)

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #140 Gepost op: 14-11-2004, 22:44:27 »
Ik vond het grappig toen Marjolein geïnterviewed werd en ging beantwoorden of Klaar wel een echte Robinsonner zou zijn. Ja, als het ging om het fysieke,mentale overleven op een eiland,maar Nee als het ging om de de sociale vaardigheden van een Robinsonner.....?!?!?

Hallo Marjolein, de officieuze term Robinsonner is geïnspireerd op Robinson Crusoë die ALLEEN op een eiland strandde en daar alleen wist te overleven. Hij had slechts contact met een inboorling die hij Vrijdag noemde,omdat Robinson hem op Vrijdag ontmoette,dus hoezo als Robinsonner dien je sterk te zijn in je sociale vaardigheden.Of slaat de term op Expeditie-Robinsonner,dus overleven in een groep onder zware fysieke,mentale omstandigheden (en zit ik dus zwaar uit mijn nek te l.....?

Offline Robinn

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 14-11-2004, 23:08:53 »
Ik sluit me aan bij nicky en hallelujah er is niets mis mee met marjolein ze speelt het op haar manier en ze komt uit eindelijk heel ver

Ocampa

• Gast
« Reactie #142 Gepost op: 14-11-2004, 23:09:42 »
Eerst was ik helemaal pro-Marjolein maar de laatste afleveringen hebben mij doen inzien wat voor een serpent ze is.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 23:34:36 door Stormpie »

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #143 Gepost op: 14-11-2004, 23:14:26 »
Eerst was ik helemaal pro-Marjolein maar de laatste afleveringen hebben mij doen inzien wat voor een serpent ze is.
Oeh,zulke woorden heb ik zelfs nooit voor haar gebruikt. ;D
Net in de The Day After weer gezien hoe Marjolein reageerde op een geschenk van Klaar ."Heb ik daarom gevraagd?" zei Marjolein....

Hoezo een gegeven paard in de bek kijken?
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 23:45:47 door Stormpie »

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #144 Gepost op: 14-11-2004, 23:19:28 »

Oeh,zulke woorden heb ik zelfs nooit voor haar gebruikt. ;D
Net in de The Day After weer gezien hoe Marjolein reageerde op een geschenk van Klaar ."Heb ik daarom gevraagd?" zei Marjolein....

Hoezo een gegeven paard in de bek kijken?

De hoofdletter A van Arrogant dan  ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 14-11-2004, 23:25:34 »
Idd!!!
Mevrouw de Arrogantie!
Bleh!
Klaar zei al dat ze geen minuut van haar hangmat afweek, en dat duidt er dus op dat zij niet echt actief was in het zoeken van eten voor het kamp. Beetje "mooi" lopen wezen, en dat gesuperslijm bij m.n Matt ligt er dik bovenop. Maarja, die belgen zijn ook niet helder meer en hebben dat waarschijnlijk nieteens door. Zielig.
En dan weer zo een quasi interessante opmerking over de elektriciteit... en dat op een onbewoond eiland. Sneu!

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 15-11-2004, 02:19:16 »
Moest vanavond ook weer erg lachen om Klaar in de Day After, waarin ze stelde, dat Marjolein waarschijnlijk binnen 10 meter vanaf het kamp zou verdwalen, hahahaha.

Tekenend dus ook, voor de manier waarop Arrogante Marjoleintje, blijkbaar doorbracht.
Met haar spiegeltje? en zich al stralend volvretend op momenten die ze nog geeneens zelf verdiend heeft. Ook bij het eerste vreetfestijn en haar exhibitionistische doucheshow, werd ze gevraagd. Vanavond ook, had ze haar copuleuze maaltijd te danken aan de sluwe Ronald. Die ze tegelijkertijd ook heel wat keren al kakelend voor dom zat uit te maken.

Ze gaat nu voor de titel Arrobinsonner van 2004??

Hoe diep kan een programma ook zinken trouwens ::schaam::

Ik was absoluut geen Ronald fan.. maar ik moet wel toegeven dat hij in deze aflevering een geweldige revanche gemaakt heeft.

Eerst met geile Marjoleintje die proef winnen en zich compleet helemaal volvreten en op krachten komen!

En daarna nog effe de immuniteit winnen ook.

Ik gok erop, dat Marjoleintje de komende afleveringen haar troeven gaat zetten op Ronald, wahahahaha

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 15-11-2004, 08:14:23 »
Marjolein gisteren was ik nog mild, na een nachtje slapen ben ik tot de conclusie gekomen dat jij bij terugkomst in nederland zeker drie dingen van de expeditie zult gaan missen:
1) je hangmat...ik heb je eigenlijk alleen maar zien zitten of liggen in dat kreng... ::niet-ok::
2) de rode vruchten die je bijna bij elk shot van jou zit af te lebberen...brrr  ::niet-ok::
3) het personeel wat je elke keer maar weer bediend en wat je elke keer ook zo lekker zit af te zeiken ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik denk, dat jij ongelooflijk onderschat bent door de overige expeditieleden en dat jij je charme ongelooflijk goed hebt gebruikt, maar na gisteravond heb ik denk ik de werkelijke marjolein wel een beetje leren kennen...geen fijne marjolein ::ohno::

ik weet, het is allemaal een spel en een ieder speelt het op zijn/haar manier, maar ik vind jou steeds arroganter overkomen, jammer want ik denk dat je jezelf daarmee in een verliezerspositie speelt!
Ook al mag je iemand niet, heb dan tenminste het fatsoen om dat iemand recht in zijn gezicht te zeggen, maar dat durf je blijkbaar niet!! Zie Ronald en zie ook Klaar...
Jammer dat de productie bij jou heeft gekozen voor beeldvullend materiaal en dat we (te)veel nietszeggende, maar met een hoog roddelgehalte interviews hebben gezien....ik had die tijd liever opgevuld gezien met interviews van een Frank of Klaar. :-\\
« Laatst bewerkt op: 15-11-2004, 08:29:02 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 15-11-2004, 08:25:15 »
BRAVO bakkertje !!::ok::

mooi verwoordt ::ok::

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 15-11-2004, 09:20:15 »
Mee eens Bakkertje, maar eerlijk gezegd heb ik ook meer dan genoeg Klaar gezien.
De producenten hebben voor dit beeldvulling gekozen. Ze hadden ook kunnen benadrukken dat Marjolein liever lui dan moe was, niet van het kamp afkwam, regelmatig bij een proef heeft opgegeven etc. Helaas, vind haar dus absoluut ook geen robinson.
Kan ze wel vuur maken? Waarschijnlijk niet..

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 15-11-2004, 09:35:50 »
Ik ben het met je eens Bakkertje, de marjolein die ze laten zien is niet zo sympathiek.
Ze zegt wel dat Ronald niet slim is door zijn verhalen, maar wie zegt dat zij de waarheid verteld over wat Ronald met haar besproken heeft, en wat doet ze zelf.
Ik troost me met de gedachte dat iedereen marjolein graag in de finale zal zien, simpel omdat dan de andere kandidaat een makkie heeft en dus wel robinson zal worden.
Met al dat geroddel zal er niet veel man op haar stemmen.
In day after met klaar mo en peter was al wel duidelijk dat klaar haar mening over Marjolein heel duidelijk kon verwoorden, en aan de reactie van Peter en Mo kon je zien dat ze het wel met haar eens waren.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #151 Gepost op: 15-11-2004, 10:13:31 »
...
Ook al mag je iemand niet, heb dan tenminste het fatsoen om dat iemand recht in zijn gezicht te zeggen,
...

Net zoals iedereen op dit forum  ;D
« Laatst bewerkt op: 15-11-2004, 10:15:36 door Castor_en_Pollux »

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 15-11-2004, 11:18:36 »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #153 Gepost op: 15-11-2004, 13:08:53 »
is het met Bakkertje oneens ik zie het zo van het is een Game en iedereen speelt het hard Matthias speelt de game ook hard die wil de concurrenten wegspelen oa Marjolein Ronald komt er weer goed mee weg maar hoop zo van harte dat hij de volgende afvaller wordt en dan gevolgd door Matthias Shandinella komt er trouwens ook goed mee weg ze kon goed opschieten met Klaar maar toch stemt ze haar weg? en ze was stinkend jarloers toen ze die proef niet won daar kan ik dan ook niet tegen sorry hoor de enige die dan ECHT Real is Frank.. Maar toch hoop ik dat Marjolein wint!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 15-11-2004, 13:13:35 »
je mag het altijd met me oneens zijn...tuurlijk geen probleem dat is het leuke aan een forum.....
ik zie Marjolein heel anders dan dat jij doet..heeft misschien met levenservaring te maken, misschien ook niet...geen idee.

Dat Shandinella teleurgesteld was in haar prijs kan ik me heel goed voorstellen...je moet lijdzaam toekijken hoe twee mensen relaxed zitten te genieten van een heerlijke maaltijd terwijl één daarvan al een hotelovernachtig heeft gehad met bergen lekker eten en jij zelf moest een keuze maken uit een ijsje voor jezelf, een extra stem of extra eten voor de hele groep...dat lijkt me toch iets heel anders toe...ik had het pesoonlijk ook eerlijker geworden als hier iets extra's aan vast had gezeten..maar ja ik behoor niet tot de productiegroep.....

Zo zie je maar weer, iedereen heeft een eigen kijk op de dingen en dat maakt een forum juist leuk...toch???? ;)

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 15-11-2004, 13:20:12 »
Go Marjolein Go ik hoop dat ze het gaat winnen ben blij dat Klaar eruit ligt want dat was echt  vreselijk snap totaal niet dat mensen Marjolein top vinden op Nicky en Hallelujah na dan ik ben er voor en zou er altijd voor zijn Matthias eruit!

Offline Robinn

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 15-11-2004, 13:21:42 »
en op mijn na  ::rofl:: Marjo kom op he laat je niet kisten!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #157 Gepost op: 15-11-2004, 13:22:55 »
Citaat
Go Marjolein Go

helemaal mee eens: ga maar marjolein. ::joehoe::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #158 Gepost op: 15-11-2004, 13:24:50 »
daar ben ik het weer MEE EENS Bakkertje  ::rofl:: dat is ook het leuke aan het Forum maar Ronald moet er als eerste uit en anders nl Matthias de rest moet in de Finale zitten en dan mag Marjolein de Overwinning halen zo niet? De Topper Frank...

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 15-11-2004, 13:32:24 »
LAAT MARJOLEIN MET RUST ZE IS GEWELDIG  ::bravo::