Marjolein gisteren was ik nog mild, na een nachtje slapen ben ik tot de conclusie gekomen dat jij bij terugkomst in nederland zeker drie dingen van de expeditie zult gaan missen:
1) je hangmat...ik heb je eigenlijk alleen maar zien zitten of liggen in dat kreng...
2) de rode vruchten die je bijna bij elk shot van jou zit af te lebberen...brrr
3) het personeel wat je elke keer maar weer bediend en wat je elke keer ook zo lekker zit af te zeiken
Ik denk, dat jij ongelooflijk onderschat bent door de overige expeditieleden en dat jij je charme ongelooflijk goed hebt gebruikt, maar na gisteravond heb ik denk ik de werkelijke marjolein wel een beetje leren kennen...geen fijne marjolein
ik weet, het is allemaal een spel en een ieder speelt het op zijn/haar manier, maar ik vind jou steeds arroganter overkomen, jammer want ik denk dat je jezelf daarmee in een verliezerspositie speelt!
Ook al mag je iemand niet, heb dan tenminste het fatsoen om dat iemand recht in zijn gezicht te zeggen, maar dat durf je blijkbaar niet!! Zie Ronald en zie ook Klaar...
Jammer dat de productie bij jou heeft gekozen voor beeldvullend materiaal en dat we (te)veel nietszeggende, maar met een hoog roddelgehalte interviews hebben gezien....ik had die tijd liever opgevuld gezien met interviews van een Frank of Klaar.