Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75958 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #100 Gepost op: 8-11-2004, 15:59:22 »
Wouter W eindelijk iemand die mijn begrijpt pffffffffdat heeft toch lang geduurt Marjolein is zeker geweldig!!!

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 9-11-2004, 01:12:29 »
Laten we maar ophouden over Marjolein. Gelukkig is iedereen het erover eens dat Marjolein inderdaad achterbaks is en bovendien totaal géén bijdrage levert aan het team. Zij is tot niets in staat. Weg ermee. Pfffffff, volgens mij blazen zelfs de katten tegen haar.

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 9-11-2004, 10:45:54 »
Laten we maar ophouden over Marjolein. Gelukkig is iedereen het erover eens dat Marjolein inderdaad achterbaks is en bovendien totaal géén bijdrage levert aan het team. Zij is tot niets in staat. Weg ermee. Pfffffff, volgens mij blazen zelfs de katten tegen haar.

Volledig mee eens    ::rofl::

Offline vvstrijen

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 9-11-2004, 12:58:59 »
Ik kan het heel goed begrijpen dat sommigge mensen Marjolijn achterbaks vinden. Ze speelt gewoon een spelletje, maar mensen, get real, het is ook een spelletje. En ze speelt het spelletje ontzettend goed. Je verdient het om te winnen, als je fysiek nog zo goed bent en 2 proeven wint. Het is duidelijk dat ze het meeste wist bij de laatste proef, dat is gewoon knap. Verder wil ik terug gaan naar de eilandwissel, waarbij ze op eht belgische eiland kwam. Ze heeft daar toch maar mooit haar plekje veroverd met het spel dat zij speel. Kortom, Marjolijn je speelt het spel fantastisch en verdient het om te winnen. Go for it.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 9-11-2004, 13:39:17 »
OK OK ze >:D speelt het spel goed maar dat toontje af en toe met dat zure gezicht erbij ::ohno:: En altijd die voorbedachte antwoorden, zeg toch gewoon wat je denkt!!!

Offline vvstrijen

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 9-11-2004, 16:04:03 »
Ik ben met je eens dat het leuk zou zijn als iedereen open kaart speelt en zou zeggen wat ie vindt. Het probleem is alleen dat je daar de expeditie niet mee wint.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #106 Gepost op: 9-11-2004, 16:09:36 »
vvstrijen helemaal mee eens Marjolein verdiend het ook om te winnen

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 9-11-2004, 22:18:48 »
Marjolein moppie moppie moppie je bent helemaal TOppie

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 9-11-2004, 22:21:15 »
MARJOLEIN IS ZEKER GOED

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 11-11-2004, 16:48:58 »
Marjolijn manipuleert, flirt, speelt een vuil spelletje. denk niet dat zij veel stemmen krijgt van oud expeditie leden mocht ze de finale halen, maar dat hangt natuurlijk ook af met wie ze dan in de finale staat.

Wie heeft Marjolein dan wel gemanipuleerd en op welke manier? (ik moet iets gemist hebben blijkbaar).
En flirten? dat heb ik ook niet echt gezien
Vuil spelletje? Ik zit nu echt wel met de handen in het haar, want weeral lijk ik iets gemist te hebben van expeditie robinson (dat zijn nu al 3 dingen)

Marjolein speelt een spelletje ja, maar een vuil spelletje? I don't think so. Iedereen speelt spelletjes: Mick & Ronald die complotten smeden om op Marjolein te stemmen, maar ook Frank, Mathias en ja, ook Marjolein die een complot smeden om hun positie veiliger te stellen. Ik snap niet wat er 'vuiler' is aan het 'spelletje' van Marjolein dan aan dat van Ronald of eender welke andere kandidaat.
Wat ROnald heeft gedaan een aantal afleveringen geleden, dàt noem ik pas een vuil spelletje (geldbedragen beloven ed).

Trouwens, sommigen hier noemen Marjolein hypocriet. Dat woord is eerder van toepassing op Ronald, met zijn ******** (hypocriet = huichelarij = schijnheilig doen. Marjolein schijnheilig? ik denk het niet. Ze liet duidelijk haar houding tegenover Ronald en Mick zien. Dat is niet wat bijvoorbeeld Mick doet tegenover Marjolein of Mathias (en ja, ik geef toe, Mathias is ook hypocriet tegenover Mick). Of Ronald....En zelfs Shandinella leek mij ietwat hypocriet nu: ze durft niet aan Marjolein te tonen dat ze eigenlijk Marjolein weg wil)

En dan over het uiterlijk van Marjolein: waarom daarover zagen? ALs we dat doen, kunnen we evengoed over de lelijke kop van Ronald zagen of over de vetrolletjes van darline of ... Maar daar gaat het helemaal niet om. Expeditie Robinson is geen schoonheidswedstrijd.
(en trouwens er valt niets te zagen over Marjoleins uiterlijk want het is een mooie vrouw. Een paar berichten terug had iemand het over het 'paardengebit' van Marjolein. Waar ben je dat tegengekomen? Volgens mij verwar je met het gebit van Klaar ofzo (of, wederom, heb ik weer iets gemist))

De commentaar die volgde op de quiz-proef die door Marjolein gewonnen werd, snap ik ook niet goed. Niet eerlijk tegenover de afvallers? Zoals al eerder gezegd: Ronald kende iedereen, en heeft met iedereen lang genoeg op het eiland gezeten om ver te geraken in die proef, evenals Shandinella. Hun kansen waren volgens mij evengroot als die van 'the originals'. Enkel Mick en Klaar waren misschien benadeeld, maar ze zijn niet voor niets bijna unaniem weggestemd. Het zijn afvallers, dus om er te geraken zullen ze iets harder hun best mogen doen naar mijn mening. Er is trouwens elk jaar zo'n proef bij, dus waarom plots deze proef afschaffen. De deelnemers wisten dat er een proef als deze ging komen.
En zoals Mick het zegt in HUMO: "expeditie robinson is 10% survival en 90% sociale vaardigheden". Marjolein heeft door deze proef te winnen, bewezen dat ze een waardige Robinson zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 22:26:47 door Stormpie »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #110 Gepost op: 11-11-2004, 16:51:17 »
Hallelujah hehe eindelijk iemand die mijn ook begrijpt waarom zou Marjolein inderdaad hypocriet zijn absoluut niet ik zie haar graag winnen en zie dat ook wel gebeuren haha

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 11-11-2004, 17:04:51 »
Ben het er niet meer eens, en als je Ronald zo af wilt zeiken, zit je bij het verkeerde onderwerp.
Ronald is een van de weinigen , samen met Shandinella die zich tot nu toe nog niet heeft verlaagd tot het niveau van de rest om je erg negatief en respectloos te uiten over de deelnemers, en dat kan ik van o.a Marjolein niet zeggen. Lijkt mij een vorm van machteloosheid (MO), obsessie (Klaar) of jaloezie (marjolein, die bang is voor concurrentie..)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #112 Gepost op: 11-11-2004, 17:09:03 »
Belletje jouw begrijp ik dus weer niet Ronald kraakt zijn deelnemers niet af ~de lieftallige Shandinella haha Shandinella wint toch niet let maar op! Ronald kraakt zijn deelnemers alleen maar af vooral met Mick die heeft hij ook om de tuin gelokt hij zou op Marjo stemmen heeft ie niet gedaan waarom doet ie het dan niet typisch een geval van lafheid sorry maar het moet eruit maar tis gewoon zo dusssss

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 11-11-2004, 17:24:36 »
ja ik vind Marjolein coolio en ik snap uberhaupt niet dat jij Ronald leuk vind Belletje  ::ohno:: dat is echt een*********
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 22:28:09 door Stormpie »

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 11-11-2004, 19:27:43 »
Niet eerlijk tegenover de afvallers? Zoals al eerder gezegd: Ronald kende iedereen, en heeft met iedereen lang genoeg op het eiland gezeten om ver te geraken in die proef, evenals Shandinella.

Shandinella heeft een paar uur met de Belgen op een boot gefeest en daarna moest ze een proef doen. Dus zei heeft nauwelijks de Belgen kunnen leren kennen. :(

Verder ben ik het grotendeels met je eens. Marjolein speelt het spelletje op een slimme manier en ze zit er nog steeds in, dus doet ze het gewoon goed.
Nog even niks.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 12-11-2004, 13:05:53 »
Dan zou je dat van de rest ook kunnen zeggen.
Ik ben wel met Belletje eens: Ik heb Ronald nog nooit nare woorden horen zeggen. Dit itt Klaar en a.s zondag door Marjolein. Frank ook al over anderen, in Day After over Matt etc.
Dat bedoelt hij denk ik.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #116 Gepost op: 12-11-2004, 14:57:46 »
Dan zou je dat van de rest ook kunnen zeggen.
Ik ben wel met Belletje eens: Ik heb Ronald nog nooit nare woorden horen zeggen. Dit itt Klaar en a.s zondag door Marjolein. Frank ook al over anderen, in Day After over Matt etc.
Dat bedoelt hij denk ik.

De day after is niet op het eiland zelf... Frank zal dat ondervonden hebben dat Matt een sluwe vos is...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline hlne

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 12-11-2004, 17:52:00 »
Ben het er niet meer eens, en als je Ronald zo af wilt zeiken, zit je bij het verkeerde onderwerp.
Ronald is een van de weinigen , samen met Shandinella die zich tot nu toe nog niet heeft verlaagd tot het niveau van de rest om je erg negatief en respectloos te uiten over de deelnemers, en dat kan ik van o.a Marjolein niet zeggen. Lijkt mij een vorm van machteloosheid (MO), obsessie (Klaar) of jaloezie (marjolein, die bang is voor concurrentie..)

bang voor concurrentie? Marjolein?
Nu sla je echt de nagel op de kop. Ronald vreest elke andere kandidaat, probeert zijn positie veilig te stellen door met geld te gooien, probeert iedereen te paaien (remember Mo),...
Ronald is een angsthaas. Uit zijn gebrek aan kennis over de andere deelnemers, is het gewoon overduidelijk dat hij alleen maar bezig is met zijn concurrenten in te schatten en niet met 'de mens achter de concurrent'. Hij weet er niets vanaf: het enige dat hij weet is dat het zijn concurrenten zijn. En omdat hij er schrik voor heeft, probeert hij bij iedereen goed te staan door schijnheilig te doen. Nouja, spijtig voor hem, maar zowat iedereen heeft hem door.

Je hebt het over 'het verlagen van niveau van Marjolein (respectloos & negatief)'. Leg me dat dan maar eens uit. Geef eens een voorbeeld
« Laatst bewerkt op: 12-11-2004, 17:54:12 door Hallelujah »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #118 Gepost op: 12-11-2004, 22:42:43 »
Hallelujahb ik wordt steeds meer Fan van Marjolein haha ze is gewoon super goed en super sportief ze heeft al 2x Immuniteit gewonnen en is nog hartstikke fit naarmate wordt ze steeds beter ik hoop echt dat ze wint kan niet wachten tot 28 Nov Marjolein hou nog vol he  ::ok::

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #119 Gepost op: 13-11-2004, 23:33:53 »
en trouwens er valt niets te zagen over Marjoleins uiterlijk want het is een mooie vrouw.
Ehm, volgens mij zijn er meerdere forumleden die Marjolein geen aantrekkelijke vrouw vinden,kwestie van persoonlijke smaak.Het feit dat daarover wordt gepost is vanwege het feit dat haar fans haar een mooie vrouw vinden.Anderen vinden dat niet en willen dat ook verkondigen (tegengeluid)vooral,omdat ze van mening zijn dat Marjolein haar eventuele charmes en vermeende "schoonheid" uitbuit (toestemming verlenen voor douchescène-> stemmers finale?)
Citaat
Een paar berichten terug had iemand het over het 'paardengebit' van Marjolein.
C'est moi.
Citaat
Waar ben je dat tegengekomen? Volgens mij verwar je met het gebit van Klaar ofzo (of, wederom, heb ik weer iets gemist))

Ik baseer het hierop:

Nogmaals,vat het niet te zwaar op. Ik zie het opnemen voor je favorieten en afkraken van je niet-favorieten als een spel. Daar horen nu eenmaal wat sarcastische opmerkingen/afbeeldingen bij imho.Aan jou en anderen om Marjolein op te hemelen,aan mij en anderen om Marjolein's mindere kanten te belichten.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2004, 23:35:52 door SKMbeat »