Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75961 keer)

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #80 Gepost op: 7-11-2004, 22:13:56 »
Ik denk dat ik inmiddels uitgepraat ben over haar.Na vandaag kan ze niet dieper zinken voor mij.
Denigrerend doen over de uithoudingsproef,waarschijnlijk in de hoop dat ze toch kan meeprofiteren van de prijs net als de proeven daarvoor,maar het ergste vond ik nog wel 2 bordjes van Shandinella omlaag doen bij de kennisproef en bepalen hoe de rijstverdeling dient plaats te vinden.
Hoe laag kan je zinken, ze heeft totaal niks te zeggen over de rijstverdeling. Shandinella houdt zich op de achtergrond bij die discussie,terwijl zij de rijst voor de groep gewonnen heeft,maar nee Marjolein meent het hoogste woord te moeten hebben en straft Shandinella ook door haar kans op immuniteit te verkleinen tijdens de kennisproef.Hoe laag kan je zinken! Bah.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2004, 22:35:43 door SKMbeat »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #81 Gepost op: 7-11-2004, 22:18:54 »
mooi plaatje SKMbeat maar ik snap Marjolein wel en ik snap Klaar ook en Matthias ook ze spelen het spel hard en dat begrijp ik ook wel zo is de game!! kan ze geen ongelijk geven

Offline MissRobinsonner

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 7-11-2004, 23:10:19 »
Ik heb hier wel wat over te zeggen ik snap Marjolein wel en snap niet waarom sommige mensen kritisch zijn over haar en als iemand iets wint dan mag je toch wel je mening ervan zeggen kom op nou?

Offline SKMbeat

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 7-11-2004, 23:17:51 »
Ik heb hier wel wat over te zeggen ik snap Marjolein wel en snap niet waarom sommige mensen kritisch zijn over haar
Omdat sommigen haar hypocriete gedrag niet waarderen en zich niet laten inpalmen door haar "charmes"en uiterlijk (platte billen en een paardegebit zijn nou niet bepaald mijn schoonheidsidealen bij een vrouw,maar dat is nu eenmaal mijn smaak).
Citaat
en als iemand iets wint dan mag je toch wel je mening ervan zeggen kom op nou?
Wie zegt dat je dat niet mag doen? Je bent hier toch op een forum? Je geeft je mening of je het er mee eens bent of niet en aan een ander om erop te reageren.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2004, 23:20:02 door SKMbeat »

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #84 Gepost op: 7-11-2004, 23:26:24 »
Ik heb hier wel wat over te zeggen ik snap Marjolein wel en snap niet waarom sommige mensen kritisch zijn over haar en als iemand iets wint dan mag je toch wel je mening ervan zeggen kom op nou?

Wat zeg je nu eigenlijk?

Ik vind Marjolein een over het eiland getild kapsoneskind...
Ze presteerd weinig, dan alleen zichzelf promoten. Tja dat ze nu twee keer een denkproef wint...Maakt voor mij nog geen Robinson. Ze doet weinig anders dan zichzelf promoten..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #85 Gepost op: 7-11-2004, 23:38:45 »
Ik vind dat ze veel presteert omdat ze niets voor niets 2 x immuniteit gewonnen heeft en kapsones nou dat heeft Matt meer dan Marjolein maar The Game is bikkel ik zou dat ook gedaan hebben alhoewel ik niet zo ben maar goed dat is mijn mening he

Offline SKMbeat

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 7-11-2004, 23:40:31 »

Ik vind Marjolein een over het eiland getild kapsoneskind...
;D

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #87 Gepost op: 8-11-2004, 00:18:24 »
Ik vind dat ze veel presteert omdat ze niets voor niets 2 x immuniteit gewonnen heeft en kapsones nou dat heeft Matt meer dan Marjolein maar The Game is bikkel ik zou dat ook gedaan hebben alhoewel ik niet zo ben maar goed dat is mijn mening he

Vertel wat heeft ze gepresteerd dan??

2X immuniteit winnen??  Met een denkspelletje??  Ga dan lingo doen ofzooo
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 8-11-2004, 10:16:19 »

Vertel wat heeft ze gepresteerd dan??

2X immuniteit winnen??  Met een denkspelletje??  Ga dan lingo doen ofzooo
Tja ..ik ben het eens met jouw....... ::jaja::
En het is IDD ...een getild kapsoneskind    ::rofl::

Zij is het type Mitch..alleen probeert zij het op een slimme manier te doen ...maar bij mij is Marjolein al vanaf het begin door de mand gevallen...doe het dan tactisch en laat de zogenaamde...vriendelijkheid achterwegen.
Geef mij maar SHANDINELLA...dat is een persoonlijkheid.  ::jaja::

Offline MissRobinsonner

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 8-11-2004, 10:26:40 »
Marjolein oleeeee je kunt het en haalt het op naar de Finale samen met je makkers Matthias of Frank

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 8-11-2004, 10:42:10 »
Marjolein oleeeee je kunt het en haalt het op naar de Finale samen met je makkers Matthias of Frank
Marjolein  ::rofl::ja dat is een persoonlijkheid  ::rofl:: moet ik om lachen.  ::ohno::
Matth. kan samen op een lijn met Marjolein.

Frank is de best van dat clubje  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 8-11-2004, 11:13:31 door voodoopop »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #91 Gepost op: 8-11-2004, 10:44:15 »
Ik heb vanaf het Begin altijd 2 favourieten gehad alleen Marjolein iets meer omdat zij al 2x een proef binnen hebt gesleept en omdat zij toch haar steentje bijdraagt aan de groep als zij wint heeft zij de macht dus vind ik dat begrijpvol dat ze Mick wegstemd zo aardig is hij nou ook niet  en dan Frank ik hoop dat 1 van hun 2 gaat winnen

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 8-11-2004, 11:30:19 »
Het is een spel mensen, en ieder speelt het op zijn of haar manier.
Marjolein speelt het op haar manier, en dus schept ze bij ons kijker dit beeld.
Maar ook ik erger me aan haar achterbaksheid en met een paar -moeilijkere- woorden denkt zij interessant over te komen.
Ronald verwijten dat hij en Mick iedere -3- seconde (waar gaat dit over) smoezen, terwijl zij al weken niets anders doet.
Heb gelezen dat haar slechte eigenschap jalouzie is!
Daar heeft ze niet om gelogen!!! Zij wil Frank en Matt voor zich alleen, en ziet Shandi al een geducht concurrente. En terecht!!!
Achterdochtig kijkend naar de beslissing van Shandi en dan nep blij doen als ze de rijst gekozen heeft (ja, dat schept weer kansen voor haar!!)
Iedereen is daar anders dan thuis, daar ben ik van overtuigd, maar echt sympathie heb ik niet voor Marjolein, die ook kan mokken als ze haar zin niet krijgt! En haar autoritaire afkeurende blik....

Offline XChelleX

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 8-11-2004, 13:34:53 »
Marjolein een geweldige meid lijkt me, niets mis mee hoor?

Offline sherpa

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 8-11-2004, 13:47:40 »
Marjolein? mag ik een teiltje...?  ??? ???

Offline Khalid11

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 8-11-2004, 13:49:33 »
Marjolein  ::rofl:: teiltje nou die heb ik liever voor Ronald en Klaar nodig dat zijn de meelopers van het spel en Matthias ook Marjolein die is gewoon uitermate goed kan zij er wat aan doen? nee nou hou je kop dan!

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #96 Gepost op: 8-11-2004, 13:55:41 »
Jah ben ik bijna met je eens Khalid alleen Klaar snap ik nu wel goed

Offline Sharveen

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 8-11-2004, 14:09:54 »
een meid met veel pit in de Expeditie zag ik dat nou goed? Fantastisch ik zie haar als een sluipmoordenaar die de Finale binnensluipt ze ziet komt en gaat ervandoor met de Titel Robinson 2004

Offline Eddie_V

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 8-11-2004, 14:35:11 »
Ik heb vanaf het Begin altijd 2 favourieten gehad alleen Marjolein iets meer omdat zij al 2x een proef binnen hebt gesleept

heeft gesleept, maar we zijn hier niet voor een Nederlandse les.

Je zegt dat je twee favorieten hebt gehad alleen marjolein meer omdat ze twee proeven heeft gewonnen. hoe weet je dat van te voren?

en de laatste proef was gemaakt voor een origineel expeditie lid en dan is het al helemaal niet verrassend dat een van hun drieen wint en al helemaal niet als de andere 4 tegen elkaar beginnen te spelen..

Marjolijn manipuleert, flirt, speelt een vuil spelletje. denk niet dat zij veel stemmen krijgt van oud expeditie leden mocht ze de finale halen, maar dat hangt natuurlijk ook af met wie ze dan in de finale staat.

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 8-11-2004, 15:51:22 »
Wat zijn hier toch veel mensen negatief over Marjolein! Het kan aan mij liggen maar ik zie haar achterbaksheid en gluiperigheid niet. Marjolein is gewoon een sociaal mens die door iedereen aardig gevonden wil worden en weet hoe je het spel slim moet spelen. Niks mis mee hoor!

Kom op Marjolein! ::ok::
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson