Darline over Marjolein (waarom Draline Marjolein heeft gekozen toen ze als kampoudste een man en vrouw vanuit het hollandse kamp moest kiezen) "Marjolein heb ik gekozen omdat ze zo'n positieve uitstraling heeft, bij de proeven knikte ze altijd heel vriendelijk"
over MArjoleins imago: "Op tv zie je nu wel hoe Marjolein aan dat supercharmante imago werkt. Ik kan niet ontkennen dat ze een façade optrekt, maar ik heb haar ook leren kennen als een supergevoelige kwetsbare vrouw, en dat komt er op tv niet echt uit"
Over het complot van de afvallers om de echte expeditieleden eruit te stemmen: (zei ze tegen ronald)"als peter niet meer verder wil, ben ik bereid op hem te stemmen, en als het waar is dat Mo aan het eind van zijn krachten is, wil ik daar ook in meegaan, maar op Frank of MArjolein zal ik nooit stemmen"
Peter over Marjolein in de expeditie: "Geen wonder dat ze al vijf jaar geen viend heeft". Nu over Marjolein "Dat van Marjolein zou ik niet meer zeggen, maar toen kende ik haar nog niet"
-> uit HUMO
voila: MArjolein komt niet alleen charmant over , maar dat is ze ook.
Als Darline zegt nooit op Marjolein te stemmen, wil dat toch wel iets zeggen.
Ik hoop dat zij wint !