Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75942 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #60 Gepost op: 28-10-2004, 14:29:58 »
Ik hoop dat ze in de Finale komt heeft ze wel verdiend echt een toffe griet ik hoop dat ze tegen Frank in de finale staat dan maakt het me niet uit wie wint maar heb een donker bruin vermoeden dat Peter de Winaar wordt van deze Expeditie

Offline vvstrijen

• Forumlid
Waarom zo negatief over marjolijn?
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2004, 10:05:26 »
Beste allemaal,

Ik lees allemaal negatieve reacties over Marjolijn. Ik snap dit eigenlijk niet zo goed. Ik heb veel bewondering voor haar zakelijke aanpak en haar tactische spel. Sommige mensen noemen dit achterbaks, ik vind het knap hoe ze overal tussenin blijft staan. Ze geeft haar eigen misschien niet helemaal bloot, behalve dan onder de douche:), maar niemand heeft een hekel aan haar. Toen ze in het Belgische kamp kwam, heeft ze het toch maar mooi voor elkaar gekregen om niet worden weggestemd.

Overigens baal ik ook van de reacties over douche scene. Ze zou lelijke platte billen hebben. Och, laten we het er maar op houden dat over smaak niet valt te twisten. Overigrens hebben de meeste mensen hier blijkbaar geen smaak;), want het zijn mooie billen:D.

Van mij mag Marjolijn dan ook winnen, Frank en Ronald zouden in mijn ogen ook terechte winnaars zijn.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 10:59:05 door vvstrijen »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
Re: Waarom zo negatief over marjolijn?
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2004, 15:08:59 »
ik ben nooit negatief over Marjolein geweest omdat ik fan van haar ben hahaha vanaf het begin al en Frank mag van mijn ook winnen ja maar zo negatief zijn de mensen niet over Marjolein meer over Ronald en Mitchell en Frouke maar goed ik hoop dat Marjolein wint? zo niet mag het Frank worden!!!

Offline vvstrijen

• Forumlid
Re: Waarom zo negatief over marjolein?
« Reactie #63 Gepost op: 1-11-2004, 15:10:37 »
Ik vind het in ieder geval wel vreemd dat de meeste Marjolein niet als titelkandidaat zien. Haar slimme manier van handelen maakt haar tot een toppertje.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #64 Gepost op: 1-11-2004, 15:14:18 »
jah helemaal mee eens lijkt net niet of ze het haar gunnen he nee precies ik ga toch ook niet zeggen Matthias is een schijnheil hij speelt het spelletje ook tactisch en ik zeg je er eerlijk bij hoop dat Klaar volg week vertrekt zo leuk karakter heeft zij niet

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 2-11-2004, 19:37:52 »
Overigens baal ik ook van de reacties over douche scene. Ze zou lelijke platte billen hebben. Och, laten we het er maar op houden dat over smaak niet valt te twisten. Overigrens hebben de meeste mensen hier blijkbaar geen smaak;), want het zijn mooie billen:D.

Van mij mag Marjolijn dan ook winnen, Frank en Ronald zouden in mijn ogen ook terechte winnaars zijn.

ik vind die reacties op de douche scene eigenlijk vrij belachelijk. Precies of Marjolein zou op dat moment eraan gedacht hebben dat er camera's bijstaan. Het zou een tactische zet zijn om daar naakt in die douche te staan...yeah right . Neen, ze stonk, was vuil, had zich in weken niet gewassen. En daar stond een douche.
En trouwens, Marjolein is een mooie vrouw, dus waarom zit iedereen over haar 'platte billen' te zagen.

ojah, van mij mag ze winnen. en frank ook

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #66 Gepost op: 4-11-2004, 23:32:59 »
Halleluhjah helemaal mee eens dat zijn nou precies mijn 2 schatjes Marjolein en Frank  ::bravo:: ik heb nog nooit zulke leuke expeditie leden gezien als hun 2 en dat meen ik oprecht hoop dat ze niet door die stomme klaarmangrovefanclub wordt weggestemd haha zou ik niej eerlijk vinden de eerste die eruit moet is Klaar!!..!!  ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #67 Gepost op: 4-11-2004, 23:34:29 »
dat kwam omdat Klaar negatief was over naja je weet wel haha en Frank mag Klaar ook niet duss ze is gewoon appart ze heeft over andere mensen te zeuren maar zij zelf kan dat oowk hoor

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #68 Gepost op: 5-11-2004, 17:10:16 »
Marjolein speelt het spel slim, ze stuurt zaken aan, geeft commentaar handeld maar alles uit een soort instinct. Ze voelt heel erg goed aan wat te zegeen, wat te doen. Haar lichaamstaal is hierin heel belangrijk. Marjolieing gaf voorzetten, Mitch kopte ze in en werd geslachtofferd, Marjolein zag het aan, zag de storm komen en stapte naar het andere groepje toe en ging naast Matthias staan.

Ze is heel effectief, komt charmant over en weet zo heel subtiel weinig negativisme bij de andere kandidaten op te roepen.

Een "sluipmoordenaar" die zomaar eens de finale in kon sluipen.
Gek zijn is gezond

Offline hlne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #69 Gepost op: 5-11-2004, 18:33:37 »
Darline over Marjolein (waarom Draline Marjolein heeft gekozen toen ze als kampoudste een man en vrouw vanuit het hollandse kamp moest kiezen) "Marjolein heb ik gekozen omdat ze zo'n positieve uitstraling heeft, bij de proeven knikte ze altijd heel vriendelijk"

over MArjoleins imago: "Op tv zie je nu wel hoe Marjolein aan dat supercharmante imago werkt. Ik kan niet ontkennen dat ze een façade optrekt, maar ik heb haar ook leren kennen als een supergevoelige kwetsbare vrouw, en dat komt er op tv niet echt uit"

Over het complot van de afvallers om de echte expeditieleden eruit te stemmen: (zei ze tegen ronald)"als peter niet meer verder wil, ben ik bereid op hem te stemmen, en als het waar is dat Mo aan het eind van zijn krachten is, wil ik daar ook in meegaan, maar op Frank of MArjolein zal ik nooit stemmen"

Peter over Marjolein in de expeditie: "Geen wonder dat ze al vijf jaar geen viend heeft". Nu over Marjolein "Dat van Marjolein zou ik niet meer zeggen, maar toen kende ik haar nog niet"

-> uit HUMO

voila: MArjolein komt niet alleen charmant over , maar dat is ze ook.
Als Darline zegt nooit op Marjolein te stemmen, wil dat toch wel iets zeggen.

Ik hoop dat zij wint !
« Laatst bewerkt op: 5-11-2004, 18:35:27 door Hallelujah »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #70 Gepost op: 5-11-2004, 22:07:43 »
Ik hoop ook dat Marjolein wint zou ik hartstikke cool vinden en heb er zeker bewondering voor ik gun het haar ook het meest!!

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 6-11-2004, 18:22:55 »
Ze komt op mij nogal gluiperig over en gedraagt zich volgens mij anders dan ze is. Ik zie haar niet graag en vind haar een slijmbal. Wat mij betreft; Weg ermee.

Helemaal mee eens, vind het een rotstreek dat ze Klaar probeert weg te bonjouren. Of het nou echt waar is zie ik morgen wel, maar ik weet wel zeker dat zij daar achter zit. Weg met die Marjolein, zo gauw mogelijk van het eiland af ::zwaai::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #72 Gepost op: 6-11-2004, 19:56:30 »
Ik vindt dat Marjolein gelijk heeft Klaar is ook een hele vervelende persoon iemand die ik het zeker niet gun om de Titel Robinson 2004 en het was niet Marjolein het Was Ronald die Klaar weg wou hebben en Zondag zien we het bewijs Klaar Eruit!!!!! ::bravo::

Offline MarjoleinFan

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 6-11-2004, 20:03:58 »
Marjolein is een meid met een hart en vol met emoties en ze komt er heel ver mee mentaal is ze nog heel sterk en heeft veel pit ik verwacht nog heel veel van haar

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 7-11-2004, 16:31:04 »
Ze komt op mij nogal gluiperig over en gedraagt zich volgens mij anders dan ze is. Ik zie haar niet graag en vind haar een slijmbal. Wat mij betreft; Weg ermee.
  ::ok::ben het helemaal met je eens..
vind marjolein een konte-kruiper.. praat makkelijk met iedereen mee.. hou ik niet van.. ze zou best de finale kunnen halen maar dan niet door zich zelf te blijven.. zo kan iedereen winnen.. geef mij maar frank..what you see is what you get

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #75 Gepost op: 7-11-2004, 21:25:47 »
Je kunt zeggen wat je wil maar Marjolein is wel heel erg sterk toppie!!!  ::ok::

Offline ajaxarena

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 7-11-2004, 21:38:47 »
Meeloper, heb je nou echt geen mening.

veranderd door: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 7-11-2004, 22:09:23 door Stormpie »

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 7-11-2004, 21:50:36 »
Zoals ik eerder al heb aangegeven snap ik niet wat men nou zo goed vindt aan het vreselijkste mens op het eiland; MARJOLEIN.
Een gluiperd is het, en wel van het laagste soort. Mick mag niet samenspannen, zij mag het natuurlijk wel. Alles wat zij doet is in haar ogen gerechtvaard. Eten moet op rantsoen blijven maar zij verprutst het meel met haar sublieme kookkunst. Bang dat Shandinella de extra stem genomen zou hebben, hetgeen zij ook veroordeeld zou hebben, maar met een arrogante gluiperige glimlach gebruikt ze zelf maar al te graag de extra stem. Zij is ONSPORTIEF en is géén waardige speelster. Weg met dat achterbakse vrouwtje.Ik heb een gruwelijke hekel aan haar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline ajaxarena

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 7-11-2004, 21:51:11 »
Wat is dit nou Nicky

Ik vindt dat Marjolein gelijk heeft Klaar is ook een hele vervelende persoon iemand die ik het zeker niet gun om de Titel Robinson 2004 en het was niet Marjolein het Was Ronald die Klaar weg wou hebben en Zondag zien we het bewijs Klaar Eruit!!!!!

Die kledingverkoopster van de Hema mag blijven omdar de gans Klaar zo slim was

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #79 Gepost op: 7-11-2004, 21:52:38 »
haha oke dan is het goed Marjolein is gewoon cool dat is gewoon zo ik vind dat zij het spel inziet en Matt en Frank zijn ook Geweldig er moet er nog 1 uit en dat is op dit moment Ronald  ::joehoe::