Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 76082 keer)

Offline robinsonner

• Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2004, 12:42:10 »
Marjolein wil gewoon heel graag ook bij het clubje van vijf horen.
Zagen jullie hoe ze van links naar rechts ging (daar waar de club op een rij stond....tegen de grote kei?)
Nee, gehaaid, sluw, maar wie weet, werkt het, en dan toch slim!

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2004, 11:06:23 »
Marjolein wil gewoon heel graag ook bij het clubje van vijf horen.
Zagen jullie hoe ze van links naar rechts ging (daar waar de club op een rij stond....tegen de grote kei?)
Nee, gehaaid, sluw, maar wie weet, werkt het, en dan toch slim!
Tja.....zij hebben haar al in de gaten ..dacht ik zo  ::jaja::   En terecht..als je het slim wilt spelen...doe het dan niet op die manier..zoals Marjolein  ::ohno:: je prikt er zo doorheen.. ::rofl::

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 12-10-2004, 14:27:24 »
vond het heel vreemd dat ze op darline stemde.ze kon er nix bijwinnen.Tenzij dat ze hoopte door niet op kelly te stemme, in genade zou vallen bij de groep van 5.Maar dan zou ze eigenlijk op mitch moeten gestemd hebben.Nu heeft ze gewoon een vijandje meer.Of mischien was het wraak op darline omdat ze de vorige keer op haar stemden.Indien dit een tactische zet was dan was het een heel domme.
vreemd toch

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 13-10-2004, 22:32:30 »
vond het heel vreemd dat ze op darline stemde.
Was het wel Marjolein die op Darline stemde? Als ik op deze site kijk bij Aflevering 6 - stemoverzicht, dan is het Ronald die op Darline gestemd heeft. En Marjolein en de bende van 5 op Mitch, en de rest (Frank, Darline, Mitch) op Kelly. (?)
Snap trouwens niet waarom Ronald niet op Frouke gestemd heeft, hij zegt steeds dat zij de zwakste is en weg moet, maar heeft nog nauwelijks op haar gestemd.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #44 Gepost op: 13-10-2004, 23:01:37 »
jah dat begrijp ik ook niet dat Ronald Frouke weg wil hebben haha Marjolein heeft inderdaad op Mitch gestemd Frank heeft op Kelly gestemd goede keuze haha

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 13-10-2004, 23:40:27 »
volgens de bel site: frank op mitch, marjolein op darline, ronald op kelly.

volgens net5:frank op kelly,marj op kelly,ronald op darline,

ik ben eerder geneigd de belgen te volgen aangezien er volgens de site van net5 2 peters rondlopen en geen eén ronald(letterlijk)

als de hollands site gelijk heeft een ronald op darline gestemd heeft, dan is hij dommer dan ik dacht.Neen, daarom geloof ik eerder de belg site.Dat pas ook in de tactiek van marjolein, waarom de toorn van kelly riskeren als je toch weet dat mitch eruit vliegt.

geen steun hebben bij de groep van 5 en dan nog iemand stemmen waar hij mogelijke steun kon krijgen.Neen, daarom

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2004, 09:53:16 »
Ik vind het hartstikke cool dat Marjolein er nog in zit vind het wel een topPrestatie hoor... hoop dat ze samen met Shandinella en Frank heel ver komt nog de komende weken!!..!!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 21-10-2004, 23:54:12 »
IS het persoonlijk item van Marjolein al bekend? Ik zag haar afgelopen zondag nl. met een hangmat in de weer. Dat wat me nog niet eerder opgevallen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #48 Gepost op: 24-10-2004, 23:15:37 »
Marjolein wat een geweldige meid deze aflevering zeg ze heeft gelukkig de proef gewonnen en komt nog heel ver in de Expeditie maar, dat heb ik altijd al gezegd!!

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-10-2004, 23:36:48 »
kan zijn, maar vandaag heeft ze weer een domme tactische zet gedaan door als enige op mo te stemmen.Zelfs ro had door dat de mensen niet op mo gingen stemmen en had op peter gestemd.Marjo had op ro moeten stemmen, nu kan ze mo op haar dak hebben.Ze is wel slim genoeg denk ik om matt bij haar kant te brengen.Maar goed , ik denk dat ze binnenkort toch naar huis gaat.Als enige vrouw tussen een hechte (?) groep, maakt ze weinig kans.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #50 Gepost op: 24-10-2004, 23:38:52 »
Ik vind der eigenlijk steeds minder "echt" overkomen en steeds meer slijmen om maar goed over te komen...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #51 Gepost op: 24-10-2004, 23:41:24 »
Dragosh laten we eerlijk wezen een Hechte Groep??? ik vind het niet hecht meer hoor haha Mohamed krijgt ruzie met Matthias en Frank mag Marjolein wel dus zal hij Marjo niet zo snel wegstemmen maar denk je niet dat ze volgende week tegen kamp moeten spelen dus Si mirat tegen Teluk?  ::jaja::

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 24-10-2004, 23:58:55 »
daarom dat ik een ? achter zette.Ik weet niet hoe groot de ruzie tussen matt en mo zal escaleren.luister, als marjolein niet de immuniteit wint dan zal het afgelopen zijn met haar.Frank heeft meer voeling met vooral peter, en in mindere mate met matt en mo.Frank zal idd een beslissende stem zijn.Er zullen immers 2 groepen zin: matt en marjolein, peter en mo
Aangezien de finale in aantocht is zal hij een keuze maken tussen de 2 groepen.Hij zal kiezen voor peter, want matt en marjolein waren te stil tijdens de ruzie met ro en hebben frank geen steun geven.Mo en peter wel.Marjolein heeft maar 20 percent kans om de imuniteit weer te winnen.De laatste 3; frank , peter en dan of matt of mo

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #53 Gepost op: 25-10-2004, 00:03:14 »
Ik sta erop dat Marjolein blijft heb wel veel mensen hier horen zeggen Marjolein wordt de volgende afvaller maar ze wordt geen volgende afvaller ze speelt het tenminste erg slim en ik hoop dat ze het gaat winnen zo niet? dan mag Frank het winnen die is ook erg lief en tof

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 25-10-2004, 15:31:48 »
ik heb eigenlijk het gevoel dat het voor marjolein wel positief is dat ze nog als enige vrouw is overgebleven, weet niet waarom maar misschien willen ze haar daarom er nog even inhouden (ja domme reden, kan het ook niet uitleggen haha), ook al omdat ze tot nu toe weinig weerstand oproept bij de anderen. Goeie zet ook om Peter zijn post te gunnen, Matt had ze al wel aardig aan haar kant, Peter zal dit ook wel onthouden..en met een Mo die steeds slechter in de groep ligt en de mannen die elkaar misschien als gevaarlijke concurrenten gaan zien...zie ik haar nog wel ver komen.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 25-10-2004, 15:37:02 »
Tja die marjolein van huppeltutje naar laatste vrouw in de expeditie...nah ja buiten de afvallige ;) dames om dan...
Ik had dat echt niet van haar verwacht in het begin, maar neem mijn petje af voor haar.....ik heb de eerste afleveringen steeds gedacht van goh wat doet zo'n grietje in een expeditie als deze, zag haar eerder op expeditie in de PC hooftstraat gaan, maar ze doet het toch maar mooi! ::ok::...Go girl go!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 26-10-2004, 12:49:38 »
Go Marjolein! Laat je niet kisten door de 4 mannelijke belgen die nog bij je op het eiland zitten! Geloof in je eigen kunnen!

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2004, 21:38:46 »
Marjolein wat een geweldige meid deze aflevering zeg ze heeft gelukkig de proef gewonnen en komt nog heel ver in de Expeditie maar, dat heb ik altijd al gezegd!!

ik vind haar eigenlijk ook wel top
petje af

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 27-10-2004, 23:21:27 »
Ze zeurt niet veel over haarzelf (af en toe wel over anderen ::rofl:: ;)) en voelt eng goed aan hoe sommige verhoudingen in de groep liggen...

Toch is ze niet echt één van mijn favorieten. Ik vond haar charme-offensief ten tijde van kamp noord bijzonder slim gespeeld, maar het overdreven 'Hmmmmmmm' bij dat slakachtige eten werkte op mijn lachspieren...Ook het volledig ontkennen van het deels delen van de mening van Mitch over het clubje van 5 (toendertijd ;)) vond ik een beetje flauw. Eerst het aanzetje geven en dan de ander het rottige werk laten doen...

Maar goed, haar tactiek werkt wel ::jaja::
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 28-10-2004, 09:53:46 »
Ze zeurt niet veel over haarzelf (af en toe wel over anderen ::rofl:: ;)) en voelt eng goed aan hoe sommige verhoudingen in de groep liggen...

Maar goed, haar tactiek werkt wel ::jaja::

Juistem en dat brengt haar volgens mij vervaarlijk dicht bij of in de finale....echt goed in de proeven is ze niet, maar als het er op aankomt zal ze er voor gaan vechten om wel te winnen en anders lonkt ze vanonder die fraaie winpers even naar de mannen en die zullen daar wellicht (iets) van onder de indruk raken...tenminste zou me er iets bij voor kunnen stellen als ik een man was ::pinokkio::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!