Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75941 keer)

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #20 Gepost op: 3-10-2004, 23:30:57 »
Ik zeg: houden. Ze zal denk ik niet winnen (alhoewel ze doet me steeds aan Karin ER1 denken) maar ik vind haar niet onsympatiek. Wel (nogmaals) een beetje raar dat the day after met haar was en niet met Jeroen!
Angel of the first degree

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 4-10-2004, 00:04:44 »
Ik zeg: houden. Ze zal denk ik niet winnen (alhoewel ze doet me steeds aan Karin ER1 denken) maar ik vind haar niet onsympatiek. Wel (nogmaals) een beetje raar dat the day after met haar was en niet met Jeroen!
Ik vind Marjolein een charmante verschijning. En 1 van de weinige niet-mangrove bewoners met humor. Inderdaad een beetje raar dat de day after niet met Jeroen was, maar ik moet zeggen dat het verhaal van Marjolein op dit moment interessanter is dan dat van Jeroen. En 2 weken terug zagen we Mick ipv Sarah, terwijl Mick ook nog steeds rondloopt op het eiland.
Bevat deze day after trouwens nog een spoiler? De kans is nu niet groot dat Marjolein er volgende week uitvliegt, want dan zou ze volgende week wel aan de beurt zijn. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat er volgende week 2 personen uitvliegen danwel opgeven.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 4-10-2004, 00:14:15 »
Ze zei wel: "Ik heb echt respect voor de Mangrove-bewoners...", waaruit ik opmaakte dat zíj er waarschijnlijk niet heeft gezeten...

Maar ik ken mezelf ook een beetje: ik ben zo neurotisch bezig met het niet-willen-horen van dingen die iets kunnen verpesten of voorspellen dat ik die dingen overal hoor...  :-[

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 4-10-2004, 03:10:36 »
Vanavond nog met een half oog wat fragmenten gezien van de day after met Marjolein.
Begreep er geen ene reet meer van. Had dan eerder Jeroen verwacht ja, die immers vrijwillig vertrokken was.

Bij mij maakt Marjolein absoluut niets los. Ze irriteerde me niet, maar ik voel ook niets van sympathie voor haar of wat dan ook maar. Zo'n soort neutrale figurante in een geheel, die er soms ook niet aan toe doen.

Ook zoals ik haar nu thuis ontspannen tussen 2 andere dames in zag zitten, zag ik alleen maar een lachend gezichtje. Geen emoties.

Ik krijg geen hoogte van haar. Of ze is gewoon een hele berekenende tante, en ik denk soms dat dat het ook voornamelijk is, net zoals Darline dat verwoordde bij haar stem. En Patrick ook aangaf in een interview, hoe berekenend ze was.
Of er zit werkelijk geen emotie in haar. Wat er niet in zit, kun je ook niet laten zien tenslotte. 

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 4-10-2004, 11:31:05 »
Ja ik heb dat idd ook, ik vind het een beetje ondoorgrondelijk ook. Krijg er geen hoogte van. Ik kan me ook niet voorstellen dat je je zo gelukkig voelt als je ineens tussen wildvreemden zit die al een band hebben met een elkaar en je dus weet dat ze echt net op jou zitten te wachten. Haar blijheid is volgens mij echt fake.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2004, 11:49:15 »
Matt..???????????

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 5-10-2004, 22:23:48 »
Ze komt bij mij heel gewiekst over en ze heeft ook best geluk nu Mitchell steeds slechter ligt en ook nog die proef verloor..het is de kunst omdat geluk te herkennen en er gebruik van te maken, en dat doet ze ook.
Maar ja, wat moest ze eigenlijk anders doen: zich buiten de groep stellen door veel met Patrick op te trekken die alleen maar over zijn verjaardag kon zeuren? Ze konden eigenlijk toch al niet goed met elkaar overweg, dus de Belgen was haar enige optie.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2004, 23:53:10 »
Haar blijheid is volgens mij echt fake.

Dat is het zeker.... >:D  ....Maar als Mitsch eruit is .... ::niet-ok::   Dan is Marjolein aan de beurt  ::trots::
want de mannen kiezen voor elkaar.....dan is het afgelopen met FAKE  denk ik  ::tandpastasmiley::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2004, 00:48:33 »
Ik kan me ook niet voorstellen dat je je zo gelukkig voelt als je ineens tussen wildvreemden zit die al een band hebben met een elkaar en je dus weet dat ze echt net op jou zitten te wachten. Haar blijheid is volgens mij echt fake.
Dat valt volgens mij wel mee. Kijk maar eens bij het persoonlijk profiel van Marjolein:
Droomvakantie: wereldreis van enkele jaren zonder Nederlanders tegen te komen
Dan zit ze toch hartstikke goed bij de Belgen!  ::ok::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2004, 21:55:08 »

Dat valt volgens mij wel mee. Kijk maar eens bij het persoonlijk profiel van Marjolein:
Droomvakantie: wereldreis van enkele jaren zonder Nederlanders tegen te komen
Dan zit ze toch hartstikke goed bij de Belgen!  ::ok::
Ja ..dat klopt ...Marjolein denkt zo... de belgen denken anders over Marjolein..als ze moeten gaan kiezen..zullen zij Marjolein weg stemmen...want zij kiezen dan voor de belgen  ::jaja::

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #30 Gepost op: 10-10-2004, 21:30:50 »
Ondanks het feit dat ze leuk kan glimlachen vind ik Marjolein een hypocriete deelneemster.Het inlikken in een groep,je beter voordoen dan je bent puur en alleen om mee te kunnen blijven doen.Ook iets proberen aan te kaarten (immuniteit groep van 5) en daarna zeggen,maar dat bedoelde ik niet.... ??? (dat ze elkaar niet weg zouden stemmen).Slim natuurlijk,maar dan liever Klaar en Mick die tenminste echt hunzelf zijn. Ik vind Mitch geen toffe vrouw ,maar heb respect voor haar directe aanpak.

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 10-10-2004, 21:55:40 »
Ik zou eerder iets aannemen van iemand die iets diplomatiek aan pakt, dan van iemand die hetzelfde probeert te zeggen maar dan knoerthard in je gezicht. Komt bij dat ik Marjolein stukken sympatieker en slimmer vind, en dat je aan Itch´s gezicht precies haar bui kan aflezen... Helaas voor haar is dat iets te vaak een donderbui.

Offline piglet

• Forumlid
  • relax!
« Reactie #32 Gepost op: 10-10-2004, 22:02:29 »
Marjolein durfde het wel aan te kaarten, terwijl anderen niks durfden te zeggen. En ja Mitch die is gewoon dom!!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #33 Gepost op: 10-10-2004, 22:09:01 »
ben ik helemaal mee eens Piglet ze durft het ook en zo erg slecht ligt ze niet in de groep hoor Ronald en Darline liggen er minder bij veel plezier volgende week ik kan niet wachten totdat het zover is!!!! ::bravo::

Offline piglet

• Forumlid
  • relax!
« Reactie #34 Gepost op: 10-10-2004, 22:21:18 »
Fijn dat je het met me eens bent, Laat Ronald maar lekker naar huis gaan!!! ;D

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #35 Gepost op: 10-10-2004, 22:23:02 »
vindt ik nou ook haha en de week erop Darline of Frouke of Kelly

Offline piglet

• Forumlid
  • relax!
« Reactie #36 Gepost op: 10-10-2004, 22:27:26 »
Darline natuurlijk!!  ;D

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #37 Gepost op: 10-10-2004, 22:30:42 »
Ik zou eerder iets aannemen van iemand die iets diplomatiek aan pakt, dan van iemand die hetzelfde probeert te zeggen maar dan knoerthard in je gezicht.
Mee eens, maar ik vind het flauw en schijnheilig dat Marjolein dan achteraf ontkend dat ze bang was dat het clubje van 5 niet op elkaar zouden stemmen en zij zo meer kans maakten op de eindstreep. Dat was toch echt wat Marjolein wilde zeggen en draaide daar echt omheen. Uiteindelijk was het Mitch (ik vind haar geen toffe vrouw) die het vuile klusje voor haar klaarde,zodat zij er makkelijk van afkwam.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #38 Gepost op: 10-10-2004, 22:32:20 »
ik vind het niet achterbaks ik vind het tenminste eerlijk en Mitchell knapte haar werkje je niet op hoor ze lag toch al uit de Expeditie

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 10-10-2004, 22:34:39 »
Hoe je het ook wendt of keert, met haar diplomatieke aanpak heeft ze geen enkele tegenstem gekregen en "bulldozer" Itch kreeg de deksel op haar neus.