Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Marjolein  (gelezen 75959 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Marjolein
« Reactie #160 Gepost op: 15-11-2004, 13:52:54 »
daar ben ik het weer MEE EENS Bakkertje
fijn!!!  
en dan mag Marjolein de Overwinning halen
Nee bedankt....Als marjolein de robinson wordt ga ik spontaan op dieet ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline spring9

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 15-11-2004, 14:51:40 »
Ik vind dat Marjolein het ontzettend goed doet. Ze speelt een onwijs goed spelletje en heeft goed in de gaten hoe ze verschillende personen moet bespelen. Ik denk dat ze in de werkelijk misschine best anders zal zijn dan in dit spel. Want let wel het is en blijft een spel! Dan moet je je kaarten goed spelen en op meerdere gebieden je kwaliteiten laten zien. Ze is waarschijnlijk niet uit op nieuwe vrienden of vriendinnen, maar ze is uit op de buit. Het spel wordt steeds harder gespeeld, want diegene die overblijven zijn sluwer dan de rest. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-11-2004, 15:04:53 door spring9 »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #162 Gepost op: 15-11-2004, 14:59:38 »
Ik vind dat Marjolein het ontzettend goed doet. Ze speelt een onwijs goed spelletje en heeft goed in de gaten hoe ze verschillende personen moet bespelen. Ik denk dat ze in de werkelijk misschine best anders zal zijn dan in dit spel. Want let wel het is en blijft een spel! Dan moet je je kaarten goed spelen en op meerdere gebieden je kwaliteiten laten zien. Ze is waarschijnlijk niet uit oop nieuwe vrienden of vriendinnen, maar ze is uit op de buit. Het spel wordt steeds harder gespeeld, want diegene die overblijven zijn sluwer dan de rest. ::tandpastasmiley::

totaal mee eens  ::tandpastasmiley::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 15-11-2004, 17:48:35 »
Ergens las ik dat een Robinsonner ook proeven moet winnen, maar nergens blijkt dat Marjolein toch ook opgeeft bij een aantal proeven.
De fysieke proeven redt ze niet (duiken met patrick?!)
Voor wat nadenkwerk is ze meer geschikt.
En natuurlijk voor haar "met iedereen aanpap methode"
alsof zij het voor het zeggen heeft op het eiland.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 15-11-2004, 22:28:10 »
Ergens las ik dat een Robinsonner ook proeven moet winnen,

En natuurlijk voor haar "met iedereen aanpap methode"

Ik ben het eens.... ....als dat de inhoud van een Robinson moet zijn ....dan is het een lachertje als zo ingenomen iemand de titel zou winnen...Bah Bah   ::rofl::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #165 Gepost op: 15-11-2004, 23:23:47 »
Ik erger me dood aan die meid  :-[...Kronkelt zich in alle bochten om met iedereen goede vriendjes te zijn... Neen, Marjolein, Shandinella en ook Klaar hebben een beter karakter dan jij... Ik hoop echt dat de finale Frank Shandinella zal worden....
En .... dat Frank dan wint... ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #166 Gepost op: 15-11-2004, 23:24:52 »
daar ben ik het weer MEE EENS Bakkertje  ::rofl:: dat is ook het leuke aan het Forum maar Ronald moet er als eerste uit en anders nl Matthias de rest moet in de Finale zitten en dan mag Marjolein de Overwinning halen zo niet? De Topper Frank...

Frank is de Topper

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 16-11-2004, 11:22:45 »
Het beste zou IDD  FRANK en SHANDINELLA.. de laatste 2.. ::ok
Zij verdienen het om te winnen...een van deze 2    ::rofl::  Zijn ook de enige 2 met BEIDE BEENTJES OP DE GROND.

Offline spring9

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 16-11-2004, 16:35:21 »
Wat een bullshit allemaal. Als je het spelletje durft te spelen, moet je je dan inhouden? Of moet jke dat dan onopvallend doen, wat heeft dat voor zin?
Het gaat hier niet om hoe men is, want ik denk dat iedereen zich anders voordoet dan dat ie is. Wat dacht je van Shandi met haar ik heb nog nooit iets voor me zelf gewonnen, bullshit, je had de keuze en je hebt voor iets anders gekozen. Marjolein krijgt alleen vreet prijzen, misschien wil ze ook wel eens een brief van een vriend krijgen.

Frank daarentegen is heerlijk neutraal. Ook een spelletje lijkt me? Zo win je toch niet? Of is hij sluwer dan we allemaal denken?

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #169 Gepost op: 16-11-2004, 18:06:10 »
Wat een bullshit allemaal. Als je het spelletje durft te spelen, moet je je dan inhouden? Of moet jke dat dan onopvallend doen, wat heeft dat voor zin?
Het gaat hier niet om hoe men is, want ik denk dat iedereen zich anders voordoet dan dat ie is. Wat dacht je van Shandi met haar ik heb nog nooit iets voor me zelf gewonnen, bullshit, je had de keuze en je hebt voor iets anders gekozen. Marjolein krijgt alleen vreet prijzen, misschien wil ze ook wel eens een brief van een vriend krijgen.

Frank daarentegen is heerlijk neutraal. Ook een spelletje lijkt me? Zo win je toch niet? Of is hij sluwer dan we allemaal denken?

Shandinella heeft haar hart laten spreken en voor de groep gekozen...Rijst lekker voor iedereen.... Marjolein een brief van haar vriend ? ::rofl:: die heeft geen relatie.... Peter heeft er zelf ooit eens een zinspeling op gemaakt...
En Frank...sluw, tactisch misschien wel.... maar met zo iemand is het toch aangemaner te leven of niet soms ???

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 16-11-2004, 19:09:50 »
LAAT MARJOLEIN MET RUST ZE IS GEWELDIG  ::bravo::
gatver.. hoe kan je haar nu geweldig vinden..
wat een meeloper.. geef mij maar frank + shandinella

Offline tha ank

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 16-11-2004, 19:11:40 »
Ik erger me dood aan die meid  :-[...Kronkelt zich in alle bochten om met iedereen goede vriendjes te zijn... Neen, Marjolein, Shandinella en ook Klaar hebben een beter karakter dan jij... Ik hoop echt dat de finale Frank Shandinella zal worden....
En .... dat Frank dan wint... ::bravo::
HELEMAAL 100% MET JE EENS!!!!!!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 17-11-2004, 02:18:56 »

HELEMAAL 100% MET JE EENS!!!!!!

Er zijn er vele mee eens  ...niet 100 maar 200 procent.
                                         ::rofl::

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 17-11-2004, 02:30:37 »

Tja ...en juist omdat zij de keuze had ...koos zij toch voor de RIJST VOOR de GROEP...dus dacht zij niet aan zichzelf,dat zegt toch genoeg over de persoon.

Frank is ook zichzelf ...precies zoals Shandi...en de enige 2 wat geen spelletje spelen.

Had jij nu een beetje mensenkennis???dan moet jij dat toch ook kunnen zien tijdens het Spel     ::rofl::

Het gaat hier wel degelijk erom ...hoe men zijn persoonlijkheid is....om De Robinson te worden.   ;)

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 17-11-2004, 05:56:16 »
Marjolein krijgt alleen vreet prijzen, misschien wil ze ook wel eens een brief van een vriend krijgen.

Heb jij zand in je ogen gehad in die ene aflevering? Toen kreeg iedereen de kans op post van thuis als je de proef gewonnen had, maar je kon het ook afstaan.
Marjolein stond haar post af, die vond dat niet zo erg.
En ze ruilde haar immu graag in voor een bakje patat.
Dus ja, die is erg met eten bezig, dan vind ik het jammer dat zij elke keer daarmee mazzel heeft, en dus ook nog de meeste kracht zal hebben.

Offline spring9

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 17-11-2004, 13:41:15 »

Marjolein een brief van haar vriend ? ::rofl:: die heeft geen relatie.... Peter heeft er zelf ooit eens een zinspeling op gemaakt...

Let eens op! Ik zei een vriend, niet haar vriend! man of vrouw. Ken je dat fenomeen vrienden? ::ohno::

Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 17-11-2004, 16:47:29 door Test »

Offline spring9

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 17-11-2004, 13:45:00 »

Tja ...en juist omdat zij de keuze had ...koos zij toch voor de RIJST VOOR de GROEP...dus dacht zij niet aan zichzelf,dat zegt toch genoeg over de persoon.

Dat is toch allemaal tactiek!!!!
Wie heeft het hier over mensenkennis?  ::oink:: Whatever.

Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 17-11-2004, 16:49:51 door Test »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #177 Gepost op: 17-11-2004, 17:13:22 »
Marjolein  ::ok::

Offline Khalid11

• Forumlid