Auteur Topic: Afvallers aanwezig tijdens Executie  (gelezen 9758 keer)

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallers aanwezig tijdens Executie
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2004, 10:27:13 »
Ja maar als ze in dat resort zitten mogen ze naar huis bellen enzo e ndat heb je nie op dat eiland. Zo heb je toch nog conctact met fanilie en wordt het minder??

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2004, 22:13:43 »
Ik vind het géén meerwaarde dat de afvallers aanwezig zijn bij de eilandraad. Kijk ze daar eens zitten met hun gefrustreerde koppen. Zij hebben bovendien totaal géén idee wat zich heeft afgespeeld in het kamp en kunnen zich dus géén voorstelling maken waarom er op een bepaalde manier wordt gestemd. Het lijkt eerder op leedvermaak en dat zou ik niet juist vinden ten opzichte van de kampbewoners. Vergeet niet dat er heel wat oud zeer tussen de afvallers zit!!

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2004, 22:18:09 »
Ik heb Mohamed vanavond gemist bij de stemming....of zag ik dat nu verkeerd...maar afijn kan je wel gelijk geven, ze hebben weinig in te brengen op zich, maar kunnen vanaf die plek natuurlijk ook mooi de overgebleven expeditieleden bestuderen en aanhoren wat voor complotten er nu weer zijn gesmeed...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Ocampa

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2004, 00:23:44 »
Er is iets anders dat ik niet begrijp. De finale gaat tussen twee mensen. De afvallers van na de samensmelting beslissen wie van de twee Robinson 2004 wordt. Waarom wordt er dan in 'The day after' steeds gezegd dat de uiteindelijke beslissing in de studio zal vallen? Vorig jaar was dat toch alleen omdat Jutta en Judge even veel stemmen kregen?

???

We hebben het hier over SBS 6 he. Natuurlijk vind de ontknoping plaats in de studio, met daaraan gekoppeld een belspelletje. De kijkers mogen dan mede bepalen wie er wint, en voor elk verstuurd sms'je is het weer kassa voor SBS 6.

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2004, 01:10:16 »
Twee jaar geleden viel de beslissing voor het eerst in de studio. Toen werden in de studio pas de stemmen van de afvallers bekendgemaakt. Hier had het publiek dus geen invloed op. Vorig jaar moest het publiek (in Nederland) beslissen omdat de afvallers voor een gelijke stand hadden gezorgd.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 8-11-2004, 08:17:48 »
 ??? ??? ???
Waar was Mo ????
Er is volgens mij niets over gezegd over waarom hij er niet bij was, maar ik ben er wél nieuwsgierig naar
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2004, 11:03:49 »
??? ??? ???
Waar was Mo ????
Er is volgens mij niets over gezegd over waarom hij er niet bij was, maar ik ben er wél nieuwsgierig naar

Ik had dezelfde vraag....WAAR WAS HIJ!?
De rest keek trouwens wel behoorlijk chagerijnig, hahaha...

Zal een gezellige boel worden, asl Mick dat resort komt opleuken :P
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2004, 11:52:57 »

:P Jammer dat dáár geen opnames van worden uitgezonden.  ;D
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2004, 22:33:34 »
Ik denk als Mick eventjes op zijn positieve kan komen hij misschien nog wel aangenaam gezelschap kan zijn voor sommigen... Ernestine zal blij zijn..En de anderen... dat is toch weer eventjes geleden... Ik denk dat Peter meer boos zal zijn als Matthias zal komen naar het resort, want die heeft toch hard op Peters tenen getrapt...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 10-11-2004, 23:20:58 »
Da's toch wel humor, nou duikt Mick voor de 3e keer weer op in het kamp van Peter en Mo! En Mitch niet te vergeten... ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.