Auteur Topic: De Top 7 met argumenten  (gelezen 9768 keer)

Offline scotty018

• Forumlid
De Top 7 met argumenten
« Gepost op: 1-11-2004, 09:55:43 »
Geef hier je top 7 van de overgebleven expeditieleden, en vertel waarop je voor deze volgorde hebt gekozen.

1. Mick   Ondanks dat hij nogal opvliegend is, vind ik dit de grootste persoonlijkheid van de expeditie. Hij heeft het ook niet makkelijk gehad met de oude groep,klaar en in de mangrove. Ondanks dit is hij niet afgehaakt wat de anderen naar mijn mening allemaal wel erg snel doen.

2. Frank,    Erg sympathieke man, niet te beroerd om te werken en altijd 1 voor toffe opmerkingen.   

3. Marjolein,   Sociaal erg vaardig, slim en gehaaid. Maar heb respect voor het feit dat je haar nooit hoort zeuren, niet te beroerd is om te werken en haar mannetje staat in proeven.

4. Klaar,   Respect voor wat ze gepresteerd heeft, en niet is bezweken onder de druk van mangrove, mick en ernestine. Maar blijft voor mij gewoon een zeur. Geen fan van haar.

5. Shandinella, Ondanks dat ze erg sterk is vind ik haar de saaiste persoonlijkheid op t eiland.

6.Matthias,    Wel erg achterbaks om winnen boven je vrienden verkiezen. Wel gedurft vind ik op zich wel netjes, Maar voor mij blijft hij toch een eigen hagje redder en niet iemand die risico’s durft te nemen.

7. Ronald,    Blijf hem zien als een grote kwal. Krijg gewoon kriebels van de manier waarop hij praat.

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Top 7 met argumenten
« Reactie #1 Gepost op: 1-11-2004, 10:15:26 »
Mijn top 7:

1: Met superstip FRANK, de meest symphatieke en eerlijke kandidaat, gewoon geweldig om hem bezig te zien en ook zeer sociaal, de enige en echte Robinson!

2: Shandinella, oké wel wat saai maar wel recht door zee en sterk.

3: Marjolein, niet bijzonder maar wel eerlijk en geen achterbaks gedoe, daar heb ik zo'n hekel aan!

4: Ja nu moet ik gaan kiezen tussen het overgebleven zooitje, sorry maar hier zit echt niks eerlijks tussen! Dat wordt dan Mick, te aanwezig maar van de laatste 4, het meest recht door zee, en ja, hij zorgt voor amusement.

5: Mathias, vond ik eerst een best aardige gozer maar hij waait werkelijk met alle winden mee, en heeft maar 1 doel de Expeditie te winnen, maakt niet uit hoe, maten naaien, meepraten met iedereen, het houdt niet op. Schijnheilig, bleh!!

6: Ronald, wat een eikel, vertrouw hem voor geen cent en houdt er ontzettend van om zichzelf te horen praten, zeker niet een leuk persoon!!

7: Ja en dan blijft er maar 1 over: Klaar, dat mens heeft mij vanaf het begin geirriteerd, soms ligt iemand je gewoon niet nou dat heb ik dus overduidelijk met Klaar (alleen haar naam al!!!), vreselijk, eigenwijs, denkt alles beter te weten, vertrouwt niemand en is veel met zichzelf bezig, ik ben gewoon klaar met Klaar!!

Hier dus mijn stemming!!! Maar alles kan nog in de komende weken veranderen, je ziet elke keer weer een andere kant van deze mensen, goede en slechte, dus wie weet wordt ik nog wel een Klaar fan!!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline heidi

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-11-2004, 10:41:16 »
daar komt ie:

nr. 1. Frank, supervent. Kan alles goed relativeren. Is (emotioneel) betrokken bij zijn teamgenoten.

nr. 2. Marjolein, rustige meid. Sociaal vaardig. Geen topper maar een goede tweede.

nr. 3. Shandinella, een rustige, hardwerkende meid die ook in de groep door iedereen wordt geaccepteerd.

nr. 4. Klaar, heeft bewezen een echte survivor te zijn. Sociaal komt ze soms iets tekort maar wel behoorlijk eerlijk.

nr. 5. Matthias, speelt een spel. Terecht overigens want ER is een spel. Maar ik vind het minder leuk om naar hem te kijken.

nr. 6. Mick, geeft wel spectakel maar dat is geen eis om Robinson te worden. Viel in aflevering 9 door de mand door met zulke wrokgevoelens terug te komen in de groep. Da's niet slim.

nr. 7. Ronald, ik krijg al jeuk als ik hem hoor praten. Wat een L%L, naief kan je dit niet meer noemen.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 1-11-2004, 10:49:47 »
Geef hier je top 7 van de overgebleven expeditieleden, en vertel waarop je voor deze volgorde hebt gekozen.

1. Mick   Ondanks dat hij nogal opvliegend is, vind ik dit de grootste persoonlijkheid van de expeditie. Hij heeft het ook niet makkelijk gehad met de oude groep,klaar en in de mangrove. Ondanks dit is hij niet afgehaakt wat de anderen naar mijn mening allemaal wel erg snel doen.

2. Frank,    Erg sympathieke man, niet te beroerd om te werken en altijd 1 voor toffe opmerkingen.   

3. Marjolein,   Sociaal erg vaardig, slim en gehaaid. Maar heb respect voor het feit dat je haar nooit hoort zeuren, niet te beroerd is om te werken en haar mannetje staat in proeven.

4. Klaar,   Respect voor wat ze gepresteerd heeft, en niet is bezweken onder de druk van mangrove, mick en ernestine. Maar blijft voor mij gewoon een zeur. Geen fan van haar.

5. Shandinella, Ondanks dat ze erg sterk is vind ik haar de saaiste persoonlijkheid op t eiland.

6.Matthias,    Wel erg achterbaks om winnen boven je vrienden verkiezen. Wel gedurft vind ik op zich wel netjes, Maar voor mij blijft hij toch een eigen hagje redder en niet iemand die risico’s durft te nemen.

7. Ronald,    Blijf hem zien als een grote kwal. Krijg gewoon kriebels van de manier waarop hij praat.

Ik ben het eens...over... MICK      ::jaja:: IDD positief
                                    omgeschakeld,fysiek sterk,
                                    Recht voor zijn Raap
                      ... Frank       ::jaja:: Te gekke gast
                      ... Marjolein   wel erg gehaaid  ::jaja::
                      ... Klaar    Zo iemand moet erbij zitten
                      ...Shandi   fysiek heel sterk en niet
                                   saai,blijft op achtergrond,
                                  komt daardoor weinig in beeld
                      ...Matth   Volkomen mee eens  ::jaja::
                      ...Ronald  Sta ik ook niet achter
                                      ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 10:51:19 door voodoopop »

Offline Sato

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 1-11-2004, 11:54:03 »
Mijn top 7:

1. Klaar: wat een topwijf! Een superpersoonlijkheid. Echt ik hoop dat zij wint!

2. Mick. Iemand die van zo ver terugkomt. En die ondanks zijn valse start, al zijn grootste vijanden heeft verslagen. Mitchell werd ongenadig afgestraft. En Mo die de terugkeer van Mick niet meer aan kon. Wat een doorzetter.

3. Shandinella. Lijkt me een hele sympathieke meid.

4. Marjolein. Ik denk dat zij een meesterstrateeg is. De beste konkelaarster van het hele zootje. Het zou mij niets verbazen als ze nog heel ver komt.

5. Mathias. Ik vind hem een beetje saai. Maar strategisch ook goed. Want door het kiezen van Frank en Marjolein deelde hij een keiharde klap uit aan Mo, toch een sterke concurrent. Ik denk dat als hij Mo wel had gekozen en Mo even had kunnen aansterken, hij zeker verder was gegaan met de expditie en zeker weer de strijd was aangegaan met zijn rivalen.

6. Frank. Ik zal wel de enige zijn op dit forum maar ik vind Frank saai.

7. Ronald. Ik hoef hier denk ik niets meer over te zeggen.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #5 Gepost op: 1-11-2004, 16:58:14 »
 Ik zal 2 topjes maken: 1 wat ik denk 2 wat ik hoop

1. Shandinella: heeft geen vijanden en zit bij de 4 afvallers.
2. Ronald: heeft ook geen vijanden meer, maar Peter, Kelly, Mo en Frouke kiezen hem niet in de finale.
3. Marjolijn: Sluw en slim, weet vast wel weer het vertrouwen van Ronald en Shandi te winnen, ook door hetgeen Klaar zei tijdens de Day After (eig. 2 uur after)
4. Mick: Goede jongen, maar te emotioneel.
5. Klaar: 1x weggestemd door Ronald en Shandinella en zij zijn ook niet dom.
6. Frank: Helemaal niks mis mee, maar de wraak van Mick!
7. Matthias: Het volgende slachtoffer van de 4 afvallers en de wraak van Mick.

1. Frank: vangt visjes, ligt goed in de groep, maakt geen problemen, verdient het.
2. Marjolijn: heeft zich bewezen in meerdere situaties van mensen weet ze zich staande te houden en eilandraad na eilandraad te overleven.
4. Matthias: Speelde het spel fantastisch, maar werd 'verraden door het spel zelf'. Hierdoor net geen winnaarsmateriaal.
2. Mick: is weer helemaal teruggekomen, topkerel, maar tactisch geen meesterbrein.
5. Shandinella: te lowprofile om te kunnen scoren, moet zich meer presenteren en komt hierdoor te kort.
6. Klaar: Eigen stijl die niet door iedereen gewaardeert wordt, had zich meer als één van de groep op moeten stellen. De fout die ze in de eerste dagen maakte, herhaalt zich. Jezelf zijn en anders zijn is een sterke karaktereigenschap, maar niet voor ER.
7. Ronald: Te naief (indien hij gewoon zijn kandidaten wou helpen met diverse projecten) of te doorzichtig (als hij echt kandidaten wou omkopen)

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #6 Gepost op: 2-11-2004, 08:24:20 »
In navolging van de Baron:
Lijstje 1 wat ik vrees:
1. Shandinella, voor het publiek heeft zij de minste ruzies gehad.
2. Mick, het publiek (denken jullie nou echt dat die ouddeelnemers ook maar iets te zeggen hebben?) zal met hem afrekenen om zijn macho gedrag.
3. Ronald, die valt naar beneden van de evenwichtsbalk en verliest de laatste proef van de toch sterkere Mick
4. Klaar, ze zal of te verzwakt zijn, of het zal te veel erger tussen Mick, Ronald en haar
5. Marjolein, eindelijk zal ook Ronald zwichten voor de grote mond van Klaar in plaats van voor de lieftallige verschijning van Marjolein ::oink:: ::bravo:: ::love::
6. Frank, het zal te veel botsen tussen de afvallers en hem over het eten.
7. Matthias, de afvallers kennen hem te weinig en zullen hem ook meteen gaan wegstemmen.

Wat ik hoop:
1. Frank, gewoon weg de beste van allemaal.
2. Shandinella, wint de evenwichtsbalk, en zal met een nipt verschil aan stemmen (van het publiek) verliezen van Frank
3. Matthias, valt van de evenwichtsbalk en verliest de proef van Frank
4. Marjolein, ze is dan waarschijnlijk te zwak om nog door te gaan.
5. Ronald, Uiteindelijk zal Marjolein zwichten en maken ze gebruik van hun overhand.
6. Klaar, de kansen zijn tegen haar gekeerd, en ze wordt finaal weggestemd door Frank, Marjolein, Matthias en vooral Ronald
7.Mick, Klaar zal zich te veel aan hem ergeren, en bij de eliminatieproef zal de winnaar Frank, of Marjolein kiezen voor een zwarte stem.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 2-11-2004, 10:17:37 »
Ik denk dat we, met in ons achterhoofd dat het einde van de serie voor de plak- en knippers van ER al bekend is voordat er gemonteerd gaat worden, zelf ook wel weten wie er in de finale zitten...

Klaar redt het zeker niet
Mick?
Frank: vanaf begin favoriet van zowel de kijker als de producent, want ik geloof niet dat Frank nooit bonje of een conflict heeft gehad in die 47 dagen!
Matt, Ronald, Marjolein, Shandinella: 50-50 

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #8 Gepost op: 2-11-2004, 10:31:29 »
Wat ik hoop :

Frank : al van aflevering 1 mijn favoriet.. Heeft wel nog geen spelletjes gewonnen maar is een bovenste beste kerel, die voor ontspanning zorgt en de rust in het kamp kan krijgen... Hopelijk lukt het hem nu ook.
Shandinella : lieve meid, werd ook niet "weggestemd" maar de steentjes werden haar fataal...
Klaar : Heeft heel hard gewerkt en haar vrouwtje gestaan in de mangrove, alleen negatief dat ze zo dominant was tov Ernestine .
Marjolein & Matt : beide kleurloze figuren. Vermits dat ze toch altijd in het kamp gebleven zijn staan ze niet laatst.. Ik heb het Matt enorm kwalijk genomen dat hij Peter en zeker Mo verraden heeft.
Trouwens ik vond Matt al niet zuiver op de graat toen ze vroegen of hij iedereen eruit ging stemmen.. Hij antwoordde er niet op...
Mick : arrogante kerel. Ook tov Patrick tijdens het opdienen (dat kan ik nog altijd niet verteren !). Zo gehaat bij de Belgen, misschien niet alleen bij zijn kampgenoten  ::tandpastasmiley::
Ronald : niet zo arrogant als Mick.. Lijkt sympathiek maar hij is de grootste kameleon en dat omkopen dat kan absoluut niet door de beugel...

Wie ik denk :

Shandinella : bij iedereen geliefd. Geen ruzies. Ze heeft geluk gehad misschien toch nog op Si Mirat terecht gekomen te zijn. IS bij iedereen behalve misschien bij Mo zeer geliefd.
Marjolein : zal zeker de steun hebben van Frank en Matt, heeft heel lang bij het groene team en ook bijna iedereen gekend behalve Mick,Ernestine...
Van de rest weet ik het niet...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9 Gepost op: 3-11-2004, 17:05:03 »
Wat ik denk:

7e. Matthias; Ik denk dat Ronald hem er snel uit wil hebben en daarom de anderen overhaalt om Matthias eruit te stemmen.
6e. Klaar; Ik ben bang dat de andere Nederlanders (Shandinella, Marjolein en Ronald) gaan samenspannen en daardoor Klaar er opnieuw gaan uitstemmen, omdat ze haar niet zo mogen.
5e. Mick; om dezelfde reden als Klaar; Shandinella, Marjolein en Ronald die opnieuw gaan samenspannen (wsl. Marjolein die hiervoor gaat zorgen, want zij is nogal sneaky).
4e. Frank; te grote concurrent voor de overwinning.

Shandinella, Marjolein en Ronald zitten dan in de finale en dan ligt het aan de proeven wie de final-2 halen. Haalt Ronald de final-2 denk ik dat hij kansloos is en wanneer de twee meiden samen in de finale komen, denk ik dat Shandinella gaat winnen.

Wat ik hoop:
7e. Matthias
6e. Ronald
5e. Mick
4e. Klaar
3e. Frank
2e. Shandinella
1e. Marjolein --> winnaar
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #10 Gepost op: 3-11-2004, 21:14:40 »
Marjolein winnares ????
Ah neen toch weer niet zo'n type ala Jutta....
Dit keer toch wel eens een dame met meer pit dan liefst Shandinella !!!
Maar liefst de teddybeer Frank

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 4-11-2004, 22:50:57 »
Ik heb zo mijn bedenkingen.....
Het zal erom spannen voor titel Robinson..Frank..Shandinella..en Mick.
                                      ::rofl::  denk ik.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2004, 22:54:05 door voodoopop »

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #12 Gepost op: 4-11-2004, 23:55:35 »
Frank en Shandinella, dat zou leuk zijn.... ::joehoe::

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2004, 16:56:44 »
Wat ik hoop is simpeL:

1. Klaar: (Super oprecht, heeft surviver skills en is de kandidaat waar ik elke week het meest naar uitkijk. Ze zal het echter niet redden :-(

2. Frank: De meest rustige, ewvenwichtige en sympathieke kandidaat. Is zeker goed voor de groepssfeer.

3. Shandinella : Werkt hard mee in de groep(en) is nooit negatief opgevallen.

4. Marjolein : Van de kandidaten die ik het wat minder gun dan de bovenste 3 is zij de slimste in het spelen van het spel, kiest instinctief vaan de juiste handelswijze etc.

5. Matthias : Wordt steeds minder sympathiek, is verantwoordelijk voor het afhaken van 2 van zijn voormalige maatjes.

6. Ronald : Te arrogant, te slecht in het spel.

7. Mick : Gewoon omdat hij Mick is.
Gek zijn is gezond

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-11-2004, 13:55:08 »
Wat ik hoop is simpeL:

1. Klaar: (Super oprecht, heeft surviver skills en is de kandidaat waar ik elke week het meest naar uitkijk. Ze zal het echter niet redden :-(

2. Frank: De meest rustige, ewvenwichtige en sympathieke kandidaat. Is zeker goed voor de groepssfeer.

3. Shandinella : Werkt hard mee in de groep(en) is nooit negatief opgevallen.

4. Marjolein : Van de kandidaten die ik het wat minder gun dan de bovenste 3 is zij de slimste in het spelen van het spel, kiest instinctief vaan de juiste handelswijze etc.

5. Matthias : Wordt steeds minder sympathiek, is verantwoordelijk voor het afhaken van 2 van zijn voormalige maatjes.

Helemaal mee eens:) ::tandpastasmiley::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #15 Gepost op: 6-11-2004, 14:32:57 »

Inderdaad Mick is Mick, maar dan nog liever hij dan Ronald !!!!!!!!!!!!

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 6-11-2004, 16:07:39 »
Daar ben ik het dus helemaal mee eens, Mick liever dan Ronald, de grootste schijnheilige die er is!!!!!

Maar Frank moet winnen!!! ::bravo::

Offline MarjoleinFan

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 6-11-2004, 20:12:35 »
Mijn Top7----->
1 Marjolein ( omdat ze een doorzetter is en de spellen slim speelt)
2 Frank ( omdat hij een echte Robinson is)
3 Shandinella ( omdat zij in der eentje kan overleven op het eiland)
4 Matthias ( omdat hij toch ook slim speelt)
5 Mick ( omdat hij Mick heet  ::tandpastasmiley:: )
6 Klaar ( niet echt een mening over...)
7 Ronald (arrogant,achterbaks,gluiperig)

Offline XChelleX

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-11-2004, 13:36:38 »
1 Marjolein
2 Shandinella
3 Frank
4 Klaar
5 Matthias
6 Ronald

Offline Sharveen

• Forumlid