Ha die Peter,
gisteren tijdens de uitzending kwam ik erachter dat jij één van de kandidaten bent geweest die de meeste mentale klappen heeft gehad. Toen Darline eruit moest (1ste keer) toen heb je je voor mij helemaal bewezen. Die oprechte spijt siert je!
Maar nu mijn vragen:
-Ben je tevreden over hoe je in het programma bent neergezet; zien we de echte Peter of is er sprake van een vertekend beeld door montage?
-De eerste paar weken was je weinig in beeld. Waar was je?
-Heb je het 'omkoopschandaal' nog uitgepraat met Ronald en wat is de uitkomst?
-Na mijn idee wou Kelly zich laten wegstemmen, maar vlak voor de eilandraad zij jij dat het goed was dat ze zou zeggen dat ze wou opgeven, hierdoor konden jullie Ronald wegstemmen. Klopt deze redenatie?
-Vond je het spel eerlijk? Er is veel verandert tov van vorig jaar, zonder de teruggekomen expeditieleden had je immers veel meer kansen op de expeditie.
-Dit jaar zijn er ontzettend veel afvallers ook vgl. met vorig jaar, heb jij daar een verklaring voor. Had jij zelf het idee dat alle afvallers er echt door heen zaten en wat verwacht je weer veel afvallers bij de All Stars-editie?
-Ben jij automatisch geselecteerd voor AllStars of moeten we eerst stemmen?
en tenslotte
-Koester jij nog enige wrok tegen welke kandidaat dan ook of weet je van andere kandidaten die dat nog hebben?