Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 247894 keer)

Offline peter E.R. 2004

• Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #520 Gepost op: 21-12-2004, 23:05:08 »
peter wat heb jij dan wel die velen uren richting het eiland gedaan ??

Kort en bondig : Nagedacht over welk geluk ik had om dit avontuur te mogen gaan meemaken.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #521 Gepost op: 21-12-2004, 23:10:16 »
Zou jij graag in de plaats gaan van moh of kelly?? ik bedoel zou jij in kamp nederland zijn gaan zitten om iedereen daar wat beter te leren kennen en zo misschien later verder gekomen zijn??

Wisten jullie echt niks af van dat beide kampen op het zelfde eliand zaten voor dat jullie die brief kregen??.. En toen het voedsel gestolen was hadden jullie toen een vermoeden van bijvoorbeeld dat er andere mensen op het eiland zaten dan alleen de nederlanders?

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #522 Gepost op: 21-12-2004, 23:11:21 »
Dat was voor mij nu ook eigenlijk mijn uitdaging om mee te doen. Kan ik zonder mijn werk? En ja hoor perfect gelukt maar ook dankzij mijn vrouwtje. Zij heeft de zaken goed in handen gehouden terwijl ik in Maleise zat. ::bravo::
Moest ik mogen kiezen op het eiland tussen een reep chocolade of rijst dan pak ik de chocolade gewoon omdat die meer suiker bevat dan rijst en suikers geven je toch wel weer extra kracht. Op zo'n moment moet je het tactisch denken. ::tandpastasmiley::

das zeker tactisch choco nemen:d ik dacht meer van rijst, dat eet je elke dag wel als datop voorrraad is, dan lust je wel choco, maar inderdaad er zit meer in ::ok::

bedankt voor je snelle antwoord ::ok::

en dankzij robinson, heb je toch 2 werknemers in dienst genomen om meer van het leven te genieten en midner te werken toch:D
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #523 Gepost op: 21-12-2004, 23:12:59 »
Hey WestVlaamse Pralieneke  ::tandpastasmiley:: nou als we vragen blijven stellen ik vind het goed en gezellig  ::rofl:: Peter zou jij het lang vol kunnen houden in de Mangrove ( ik denk zelf van wel want je bent een doorzetter) hoe zou jij het aanpakken als je Klaar Mick of Erna was geweest zou jij het eten roven of zou je een klein beetje laten liggen ik denk dat jij alles meeneemt haha  ::joehoe:: Nick

Offline jeroen234

• Forumlid
  • Planetrace: Explore the world forum
« Reactie #524 Gepost op: 21-12-2004, 23:16:26 »
peter als jij zelf een land en eiland mocht uitkiezen waar expeditie robinson  gehouden zou worden
wat zou het dan worden ??
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #525 Gepost op: 21-12-2004, 23:16:47 »
hoe is het om ryan eerst op tv te zien als kandidaat (je was vast fan van ER of keek er wel na toch :-\\) en dan tijdens een fandag allebei kandidaat ze zijn geweest en dus in the picture staan (in de belangstelling)?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #526 Gepost op: 21-12-2004, 23:38:25 »
Met zo'n foto geraak je zeker door de selectie van E.R.2005 ::jaja::

Zeker als Roos mag selecteren  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #527 Gepost op: 21-12-2004, 23:39:33 »
 ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #528 Gepost op: 21-12-2004, 23:40:59 »
Dan maak ik geen kans meer  :\'(
Waarom zet je ook eens goede foto/avatar op de site, dan kunnen we je ook eens jureren ?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #529 Gepost op: 21-12-2004, 23:42:17 »
Ik zal eens een goed foto zoeken!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #530 Gepost op: 21-12-2004, 23:43:45 »
Vind ik achteraf eigenlijk wel goed omdat je dan zo nog geen kennis hebt van elkaar en gebeurd het eerste kontakt op het eiland. Zo kun je ook nog geen afspraken maken en heeft iedereen evenveel kans. ::jaja::

Ik geloof dat het vorig jaar Jutta was die zei : we mochten niet praten in het vliegtuig maar Geert zat maar op een boogscheut van bij mij. We hebben wel blikken geworpen naar mekaar en ik voelde dat we op dezelfde golflengte zaten, en uiteindelijk bleek dit waar te zijn...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #531 Gepost op: 21-12-2004, 23:45:50 »
Het lijkt mij nogal moeilijk!! ik ben een echte prater!!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #532 Gepost op: 21-12-2004, 23:47:41 »
ik ben een echte prater!!

Ik ook, ik zou geen 20 uur kunnen zwijgen...  ::ohno::

Offline EPHFan

• Forumlid
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
« Reactie #533 Gepost op: 22-12-2004, 10:31:24 »
Voilà, dat zijn nu eens mensen waar je kunt op rekenen. ::ok::

:\'(....nou bedankt Peter  ;)
Ja ik had maar 3 uurtjes geslapen omdat een vriendin van mijn nichtje vermist was en we snachts hebben moeten zoeken...gelukkig is ze weer terecht!!  ::jaja::

Begrijp ik dat de foto van mijn homepage wegkan of wordt hij nog gebruikt??
Anders laat ik hem nog staan voor een tijdje!

Gisterenavond lukte het me niet om te komen maar vanavond probeer ik het weer  ::tandpastasmiley::

Peter klopt het dat er ook beveiliging snachts bij jullie rondliep elke nacht voor het geval dat er wat gebeurde??

Groetjes
Sandra

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #534 Gepost op: 22-12-2004, 15:03:13 »
Hallo Peter.

Hoe gaat het? Ik heb nog een aantal vragen voor!

Ik ben erg benieuwd wat je er van vind nadat je terug bent gekomen van de expeditie! Ik denk dat je leventje erg is veranderd na je deelneming!

1) Wat is er allemaal veranderd sinds je deelname aan ER?

2) Wat vind je er zelf allemaal van?
(Bijvoorbeeld dat je wordt aangesproken op straat, dat mensen een handtekening of met je op de foto willen, je doet mee aan 10 voor taal)

3) Merk je ook dat je meer klanten er bij heb gekregen met je winkel?
(ik denk dat het een goede reclame voor je winkel is )

4)Wat vind je van Mitchell?
Ik vind haar in echt heel aardig maar op tv niet. vind jij dat ook?

5) Dan gelijk de volgende vraag. Klopt het dat personen worden gevormd?
Is het zo dat de kijkers thuis bij sommige deelnemers
een heel verkeerd beeld krijgen?

Voorbeeld Mitchell zij komt op tv over als een bitch maar dat is ze helemaal niet! Zij zei ook dat veel leuke momenten van haar niet uitgezonden waren. Of Mick hij lijkt mij in het echt hartstikke aardig en met het kijken van de terugblik was hij veel anders dan met de ER.

6)Heb je nog contact met matthias?
( Ik heb het gevoel dat hij de ER een beetje achter zich wil laten klopt dat?

7) Mohamed is zijn baan kwijt heeft hij al weer een nieuwe gevonden?

8) Is het bier al op?

Het zijn veel vragen maar ik hoop dat je zin en tijd heb om deze voor mij te beantwoorden!

groetjes en alvast bedankt!

::bravo::

Peter ik ben een ronde verder! Ik heb nu 3 januari een gesprek met een pyscholoog en een rollenspel!! Jammer dat ik s avonds niet zo laat online kan zijn! Erg leuk de foto als kerstkaartje!

::zwaai::Ik wens jou,nathalie en Zoe hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!! ::zwaai::

Ik hoop dat je nog tijd hebt om mijn vragen te beantwoorden! Het zijn er wel veel dus als je de vragen in stukjes beantwoord is het ook goed!!

::bravo::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #535 Gepost op: 22-12-2004, 23:26:37 »
Peter kom je even op de chat, we zijn maar met 2 nu, ik en Guikie ???

Offline EPHFan

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 22-12-2004, 23:27:31 »
GEFELICITEERD ILOVEROBINSON  ::ok::
veel succes 3 Januari en zet hem op he  ::joehoe::

Groetjes
Sandra

Offline peter E.R. 2004

• Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
« Reactie #537 Gepost op: 23-12-2004, 14:03:44 »
Geachte mensen,
Ik heb een bepaald slecht gevoel over een mail die ik heb gekregen en waaronder ook enkele van jullie dezelfde hebben ontvangen. Ik heb die mail opgeslegen en ben er over aan het nadenken om die door te zenden naar alle kandidaten. Ik ben er ernstig over aan het nadenken om dit forum niet meer te bezoeken en tevens aan de kandidaten hetzelfde te vragen. Jullie weten dat ik altijd alle dingen zeg zoals ik het denk.(zie de expeditie) Wat ik niet wil is dat ze de mensen die hier vragen stellen willen laten bepalen wat wel mag en niet kan. Ik denk wel dat we allemaal oud genoeg zijn om dit te beseffen. Ik verwacht dan ook een mail terug van stormpie om dit recht te zetten en tevens ook aan de mensen die zo een mail hebben gekregen. Moderator aub wees blij dat we hier onze tijd insteken en zo de mensen een antwoord kunnen geven op wat ze ook vragen. Is die te persoonlijk dan beantwoord ik ze ook niet.
HEB RESPECT VOOR DE MENSEN OP DIT FORUM.
Peter expeditie 2004 >:( ::niet-ok:: :(

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #538 Gepost op: 23-12-2004, 14:51:15 »
Hoi Peter,

Ik ben ook een van de gene die zo`n mail heeft ontvangen!
Niet alleen wij zijn er dus blijkbaar van geschrokken maar ook jij! EN dat vind ik in ieder geval heel vervelend!
Ik wil een ding tegen je zeggen! Blijf a.u.b op dit forum komen zodat we samen met jou gezellig kunnen blijven babbelen e.d. Ik heb Stormpie een PM gestuurd met daarop een verzoek. Ik hoop dat hierop zo snel mogelijk wordt gereageerd! Peter je bent een sympathieke man en we stellen jou energie en die van de andere kandidaten zeer op prijs!!

Ik hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden voor dit probleem!!

Met Groeten,

Kevin "Guikie"
« Laatst bewerkt op: 23-12-2004, 14:53:40 door Guikie »

Offline EPHFan

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 23-12-2004, 14:56:40 »
Geachte mensen,
Ik heb een bepaald slecht gevoel over een mail die ik heb gekregen en waaronder ook enkele van jullie dezelfde hebben ontvangen. Ik heb die mail opgeslegen en ben er over aan het nadenken om die door te zenden naar alle kandidaten. Ik ben er ernstig over aan het nadenken om dit forum niet meer te bezoeken en tevens aan de kandidaten hetzelfde te vragen. Jullie weten dat ik altijd alle dingen zeg zoals ik het denk.(zie de expeditie) Wat ik niet wil is dat ze de mensen die hier vragen stellen willen laten bepalen wat wel mag en niet kan. Ik denk wel dat we allemaal oud genoeg zijn om dit te beseffen. Ik verwacht dan ook een mail terug van stormpie om dit recht te zetten en tevens ook aan de mensen die zo een mail hebben gekregen. Moderator aub wees blij dat we hier onze tijd insteken en zo de mensen een antwoord kunnen geven op wat ze ook vragen. Is die te persoonlijk dan beantwoord ik ze ook niet.
HEB RESPECT VOOR DE MENSEN OP DIT FORUM.
Peter expeditie 2004 >:( ::niet-ok:: :(

::ok::....Helemaal mee eens Peter!
Ik heb 1 keer zo'n email gehad en ik begreep wel waarom...als er teveel off-topic werd gepraat en het op chatten leek dan snap ik best dat sommige mensen zich daaraan ergeren!
Maar om het nu alleen op ER vragen te houden dat vindt ik ook wat ver gaan...op een gegeven moment zijn de vragen toch op lijkt me en ik vind het juist leuk dat er over en weer een beetje wordt gedold!
Er worden berichten weggehaald en dat siert dit forum totaal niet...behalve als ze men de fatsoennormen overschrijdt!
Op een gegeven moment krijg je een band met mensen die ook elke avond komen en dat maakt het juist leuk.

Peter maakt veel tijd vrij om hier antwoorden te geven ( en wij met hem om gezellig mee te doen!).
Het komt een beetje ondankbaar over....mijn mening!
We kunnen best een beetje opletten dat het geen chat wordt hier maar off-topic mag af en toe toch wel?
Ik hoop dat hier op gereageerd wordt ( positief) want het zou jammer zijn als het zo dood bloedt hier door dit soort dingen!

Peter nogmaals bedankt voor je tijd  ::jaja::

Groetjes
Sandra