Geachte mensen,
Ik heb een bepaald slecht gevoel over een mail die ik heb gekregen en waaronder ook enkele van jullie dezelfde hebben ontvangen. Ik heb die mail opgeslegen en ben er over aan het nadenken om die door te zenden naar alle kandidaten. Ik ben er ernstig over aan het nadenken om dit forum niet meer te bezoeken en tevens aan de kandidaten hetzelfde te vragen. Jullie weten dat ik altijd alle dingen zeg zoals ik het denk.(zie de expeditie) Wat ik niet wil is dat ze de mensen die hier vragen stellen willen laten bepalen wat wel mag en niet kan. Ik denk wel dat we allemaal oud genoeg zijn om dit te beseffen. Ik verwacht dan ook een mail terug van stormpie om dit recht te zetten en tevens ook aan de mensen die zo een mail hebben gekregen. Moderator aub wees blij dat we hier onze tijd insteken en zo de mensen een antwoord kunnen geven op wat ze ook vragen. Is die te persoonlijk dan beantwoord ik ze ook niet.
HEB RESPECT VOOR DE MENSEN OP DIT FORUM.
Peter expeditie 2004
....Helemaal mee eens Peter!
Ik heb 1 keer zo'n email gehad en ik begreep wel waarom...als er teveel off-topic werd gepraat en het op chatten leek dan snap ik best dat sommige mensen zich daaraan ergeren!
Maar om het nu alleen op ER vragen te houden dat vindt ik ook wat ver gaan...op een gegeven moment zijn de vragen toch op lijkt me en ik vind het juist leuk dat er over en weer een beetje wordt gedold!
Er worden berichten weggehaald en dat siert dit forum totaal niet...behalve als ze men de fatsoennormen overschrijdt!
Op een gegeven moment krijg je een band met mensen die ook elke avond komen en dat maakt het juist leuk.
Peter maakt veel tijd vrij om hier antwoorden te geven ( en wij met hem om gezellig mee te doen!).
Het komt een beetje ondankbaar over....mijn mening!
We kunnen best een beetje opletten dat het geen chat wordt hier maar off-topic mag af en toe toch wel?
Ik hoop dat hier op gereageerd wordt ( positief) want het zou jammer zijn als het zo dood bloedt hier door dit soort dingen!
Peter nogmaals bedankt voor je tijd
Groetjes
Sandra