Mick is Mick en blijft Mick. Heb nog wekelijks kontakt met hem. Moest ik nu met Mick moeten terugkeren denk ik niet dat ik hem zou wegstemmen. Ik weet nu hoe hij is. Een teddybeer
Hoi Peter,
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld om je wat te kunnen vragen. Ik ga niet zeggen hoe leuk het is dat je antwoord geeft op allerlei vragen, want dat heeft iedereen voor mij al gedaan.
Komtie: 1.Je bent geplaatst voor de all-stars editie van het programma. (Alsnog gefeliciteerd hiermee!) Is het niet verleidelijk om nu de andere deelnemers (die ook al bekend zijn) voor het programma begint al te ontmoeten, leren kennen? (voor zover je ze nog niet kent natuurlijk).
2. Ongeacht of je dit wel of niet doet, heb je wel de mogelijkheid hier toe en kunnen anderen het doen. Zoals je hierboven al aangaf, nu je Mick buiten het eiland om kent, zou je hem mogelijk niet weggestemd hebben. Zo zal dat misschien ook met andere mensen zijn. Wat vind je daarvan? Neemt het niet wat van de charme van het programma weg? Hebben de programmamakers hier adviezen over gegeven? Of het wel of niet verstandig is?
Groeten Liek