hellûûûûûûchen!!!
ben hier sindskort ook lid... kwam per toeval langs fietsen toen ik op zoek was naar fotootjes en info... zodoende...ik moet wel nog ff op mijn gemak alles lezen... maar dan heb je ook wel wat te doen zeg...
wat gaaf dat jullie ook reageren op vragen en zo.. en dat er fandagen zijn... moet es ff kijken of ik dan kan... onswijs super lijkt het me...
ik kijk eigenlijk pas vanaf dit jaar naar expositie robinson... ik vond het eerst niet zo..
maar toen zag ik per toeval de eerste aflevering van dit jaar en toen was ik verknocht haha....
dan blijf je kijken he..
al moet ik eerlijk bekennen dat ik als nederlander gelijk voor de belgen was...
jullie groepje was zoveel hechter en leuker en sympathieker en.... (eeuhhh woordgebrek...haha
) en je hoorde gelijk bij een van mijn favoriten haha...
heel vreemd maar ik zat bordevol vragen als je kijkt en tijden s het lezen.. maar nu is mijn hoofd gewoon leeg...
ik ga es even goed na denken haha.. want dat kan toch niet haha...
wat ik me in ieder geval af vroeg... je wordt toch maar samen met een willekeurig aantal mensen bij elkaar gezet op een eiland, en je moet het maar met elkaar doen of je nou wilt of niet en of je elkaar nou mag of niet.... dat schep toch een band... miste je die band en de mensen niet toen je weer thuis was??? ongeacht of je nou wel of niet mocht, of dat je nog wel of niet contact heb met elkaar... op het eiland mis je uiteraard je familie en je vrienden van thuis, maar als je thuis bent mis je dan het eiland en de mensen met wie je daar samen geleefd heb niet???
en wat ik me nog af vroeg... (wow ineens weer vragen zat haha)... waar heb je nou op het eiland het meeste van genoten??? ik lees alleen maar dingen over hoe zwaar het was en dat het afzien was en zo, maar je moet toch ook van dingen daar genoten hebben.. of heb ik het dan mis?
alleen Klaar benoemde het toen zij eruit ging vorige week...
en tot slot wil ik nog even zeggen dat ik je echt een super gast vond, en nog steeds vind... het was jammer toen je eruit ging (maar wel begrijpelijk.. vooral nu je het ook nog uitlegt)... maar ik vind je toch een super doorzetter!