Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 12081 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Aflevering 9
« Gepost op: 31-10-2004, 19:36:53 »
Nog een uurtje..
Ik heb der zin in  ::jaja::

Ben zeer benieuwd wie er nu weer gaat opgeven  ;)
Klaar en Ronald zal ook nog een pittige discussie geven, die watermeloen doe hij meebrengt is ook niet echt voedzaam.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Sunshine-

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2004, 21:46:34 »
Wauw ;D echt super!!! MO eruit omdat ie verzwakt is... Haha, wat een grapjas! Echt geweldig! En dan Mick die de immuniteit wint!!!! Zo leuk!!!!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2004, 21:50:30 »
Ontzettend leuke aflevering.  ::tandpastasmiley:: Twee mensen die er zelf uitstappen (Mo+Peter, nr.9 en 10 alweer?) en de swing-vote die eruit gestemd wordt (Darline). Het was een heel volle aflevering, jammer dat ze er geen anderhalf-uur-aflevering van hebben gemaakt. En die loting vond ik eigenlijk ook minder.  :-X Geef dan de winnaar van de immuniteitsproef de beslissende stem of zo. Loting vind ik zo'n onzin.
Nog even niks.

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #3 Gepost op: 31-10-2004, 22:00:44 »
Was Marjolein aan het solliciteren voor een fotoreportage in de Playboy (douchescène) ???
Ik hou van vrouwelijk schoon,maar vond dit toch niet echt aantrekkelijk om te zien,brrr....
Wat dacht ze eigenlijk te bereiken door toestemming te geven om haar naakt te mogen filmen?
Ik denk niet dat er veel mensen gecharmeerd waren van haar platte achterwerk,maar ja dat is ook maar een kwestie van smaak?
In ieder geval is ze voor mij nog lager gezonken dan daarvoor.

Verder was het wel weer een interessante aflevering en vond het weerzien van familieleden tijdens een tocht door de wildernis een surrealistische gebeurtenis voor de kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2004, 23:11:44 door SKMbeat »

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2004, 22:27:49 »
Ik denk dat misschien over een tijdje wel duidelijk wordt wat Marjolein met haar erotische scene probeert te bereiken.... ::jaja::

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2004, 22:45:51 »
Ja, ik snap hem, denk ik... Als ik jo goed heb begrepen robinsonner...

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2004, 22:48:17 »
Ontzettend leuke aflevering.  ::tandpastasmiley:: Twee mensen die er zelf uitstappen (Mo+Peter, nr.9 en 10 alweer?) en de swing-vote die eruit gestemd wordt (Darline). Het was een heel volle aflevering, jammer dat ze er geen anderhalf-uur-aflevering van hebben gemaakt. En die loting vond ik eigenlijk ook minder.  :-X Geef dan de winnaar van de immuniteitsproef de beslissende stem of zo. Loting vind ik zo'n onzin.
Helemaal mee eens, ik had het niet beter kunnen verwoorden  ::ok::
Als Klaar de loting had verloren dan had de winnaar van de immuniteitsproef nauwelijks iets aan zijn overwinning gehad, dan was Mick er waarschijnlijk de keer d'rop eruitgevlogen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2004, 23:03:42 »
Als de makers echt origineel waren geweest, dan hadden ze beiden weggestuurd! Bij gelijke stand gaan ze er gewoon allebei uit.  ;D
(Wel erg veel afvallers in 1 uitzending natuurlijk  ;) )
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline kippeer

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 1-11-2004, 00:03:52 »
Dat Darline er met zo'n loting uitvliegt! Zou de afvallers dan een beslissende stem laten geven. Ze waren er toch!Maaaaaar ik ben heel blij dat Klaar er nog in zit. Vond haar bij de day after ook super. Ik had verwacht dat Ronald stemmen zou krijgen. Door stemafspraken is dat niet gebeurd.Het wordt nu superspannend. Mat zijn gezicht na zijn terugkomst...hij dacht alles geregeld te hebben!

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-11-2004, 00:19:51 »
Ik denk dat misschien over een tijdje wel duidelijk wordt wat Marjolein met haar erotische scene probeert te bereiken.... ::jaja::

grinnik.. dat verwacht ik dus ook ja. Zeker gezien het commentaar van Klaar in de day after.. waarin ze haar mening over Marjolein gaf.. hoe die haar ''macht'' via haar uiterlijk en charmes voor elkaar wist te krijgen.

en ehhh, ahum, maar persoonlijk vond ik de scene van Marjolein absoluut niet erotisch, nu vind ik Marjolein al helemaal niet erotisch, laat staan onder de douche..

Ik vond vanavond Ernestine erotisch.. in de day after.. weer hersteld, weer strijdlustig, en erg eerlijk over zichzelf en eigen falen..  ze zag er prachtig uit.. mooi opgemaakt, en erg gegroeid door zelfinzicht.
Dat soort momenten zijn erotischer, dan een scene van stijve Marjolein met haar witte platte billen onder de douche.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-11-2004, 00:23:15 »
Dat Darline er met zo'n loting uitvliegt! Zou de afvallers dan een beslissende stem laten geven. Ze waren er toch!Maaaaaar ik ben heel blij dat Klaar er nog in zit. Vond haar bij de day after ook super. Ik had verwacht dat Ronald stemmen zou krijgen. Door stemafspraken is dat niet gebeurd.Het wordt nu superspannend. Mat zijn gezicht na zijn terugkomst...hij dacht alles geregeld te hebben!

Ik vond het ook super dat Darline eruit vloog.

Eigenlijk, maar misschien zie ik dit verkeerd, kreeg ik de indruk dat ze er bewust uitgekieperd werd, lolol. Mijn kinderen lager in ieder in een deuk om de manier waarop Ernst-Jan haar eruit gooide.. effe goochelen met 2 propjes papier, en hoppakee, weg Darline!!!!

Misschien truc van de crew? Klaar levert tenslotte altijd nog wel meer kijkcijfers op dan die dubbele saaie Darline..

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-11-2004, 00:27:52 »

Heb ook geweldig genoten deze aflevering ja! hij leek ook extra lang te duren op de een of andere manier, minder reclames??

Ik was teleurgesteld dat Mo eruit stapte. Over Peter ook.
Maar ja.. de streek die hun geleverd werd door Matthias was ook wel heel erg zwaar te verteren en in feite onvergeeflijk.

Wat mij wel verbaasde was om Klaar als goede vriendin naar Mo en Peter te zien in de day after.. !

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-11-2004, 07:20:03 »
Vond het een pracht aflevering....misschien wel de verrassing van de expeditie...Mo en Peter die er uit vliegen, de samensmelting van de "moerasketiers" en het echte kamp door twee tijdsproeven...en daarnaast nog het weerzien met je geliefden voor een minuut lang....Nu ik Ronald zag met zijn vrouw kan ik me wel begrijpen dat hij vorige week geen post wilde lezen...hij brak bijna joh...gigantisch emotioneel vond ik dat, dacht heel even die stapt er nu vrijwillig uit, maar hij hervond zich daarna weer...en dan stoere mick, die zijn vrouw beloofd dat er een kindeke komt ::ok::, en op het strand helemaal kapot gaat van heimwee/emoties geweldig om te zien....nee het was een prachtige aflevering gisteren...ik heb genoten!!!!!!!!!! :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 1-11-2004, 09:41:32 »
Ik vin het echt zonde dat Mo en Peter zijn opgestapt, al kan ik me voorstellen dat het voorval met Math en daarna nog eens het weerzien met alle kampgenoten die je naar huis gewaand had een beetje teveel van het goede werd. Bovendien was Mo ook fysiek heel erg verzwakt. Zag hem op de eilandraad, gedoucht en al...hij zag er echt heel slecht uit!
Ik snap wel dat hij zegt dat hij een verliezer is van zichzelf...

Ik denk echt dat het onderschat wordt hoeveel energie discussies en ruzies kunnen kosten...Het lijkt me dan nog erger dat je er opeens achter komt dat je WEEEEER alles opnieuw moet meemaken...

Het gezicht van Math sprak trouwens boekdelen, stiekem had hij zich al in de finale gewaand...Hij speelt het spel heel slim, waait van het ene clubje naar het andere clubje...Eerst Ronnieboy (waar hij nu opeens niks meer mee heeft!) en nu naar Marjolein! Ik vind hem er niet echt symphatieker door worden...Ook het gemakzucht van Math elke keer met de proeven word ik zo langzamerhand zat. Deze aflevering at hij alles op, bij de hangmattenproef besloot hij te gaan slapen en bij de vlottenproef lag hij er dusdanig snel af wat hem ook niet boeide. Maar dan wel zeuren dat je eruit wordt gepikt als zwakke tegenstander tegen Mo op de balk...Dat is dan opeens 'tever'gaan...Beetje snei, want hij heeft zelf voor die rol gekozen!
Door het gebrek aan inzet mag hij van mij geen robinson worden...doet die jongen uberhaupt wel iets? We zien het in ieder geval weinig...

Darline heeft deze aflevering ook haar eigen kuil gegraven...maar ze is gewoon getrokken naar de mensen met wie ze het meest had...dat dat bij de si miratters in het verkeerde keelgat is geschoten snap ik wel. Haar stemming was dus eigenlijk ook wel boontje komt om zijn loontje...

Al met al een superspannende aflevering! Ik denk dat ER mentaal steeds harder wordt...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 1-11-2004, 10:00:16 »
Ik vond het een hele verrassende aflevering, zeker na Mo en Peter :\'( die er uit zijn gegaan, zeker van Peter vind ik het heel jammer, ik vond hem het sympathiekst van allemaal, hij is altijd zichzelf gebleven, wat niet altijd van de andere kandidaten gezegd kan worden!!!! Maar ik blijf het vreemd vinden dat degene (Moerasketiers) die er in het begin uitgestemd zijn geworden, nu opeens zover komen. In mijn ogen niet helemaal eerlijk, ze zijn er tenslotte niet voor niks uitgestemd!!!

En dan Klaar, ik word niet goed van haar, wat een gezeik!!!! Mick ligt mij ook niet, veel te veel met zichzelf ingenomen,bleh >:D, Ronald vertrouw ik voor geen meter en hetzelfde geld voor Mathias, wat een schijnheil is dat, eerst waren Mo en Peter zijn beste vriendjes en nu opeens laten vallen als een baksteen.

Dus blijft er in mijn ogen maar 1 winnaar over en dat is FRANK, wat een doorzetter en iemand die helemaal zichzelf blijft, kom op Frank, je kan het!!!!!

Nu alleen nog het stemmen aanpassen want hoe dat gisteren geregeld was, vind ik niks. Gewoon een 2 papiertjes met 2 namen en ja wie geluk heeft, mag blijven!!! Klaar is er al uitgestemd en nu zit ze er nog, belachelijk!! Maar ja, zo denk ik erover, en jullie????? ::niet-ok::

Offline vvstrijen

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 1-11-2004, 11:01:39 »
En marjolijn dan?

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-11-2004, 12:39:39 »
Maar ik blijf het vreemd vinden dat degene (Moerasketiers) die er in het begin uitgestemd zijn geworden, nu opeens zover komen. In mijn ogen niet helemaal eerlijk, ze zijn er tenslotte niet voor niks uitgestemd!!!

moet zeggen dat ik het daar mee eens ben, tuurlijk is het leuk voor die mensen dat ze een 2e kans krijgen enz enz, maar je bent er inderdaad niet voor niets uitgestemd en om nu meteen weer dezelfde kansen te krijgen als anderen die wel de vaardigheden of wat dan ook hadden om het in de oorspronkelijke groep uit te houden vind ik ook wel een beetje oneerlijk.

Vraag me trouwens af hoe ze het hadden gedaan als er niet zoveel mensen zelf uit de expeditie waren gestapt, dan waren ze dus met veeeel meer mensen in de mangrove en later in het kamp geweest. Stel dat de makers dezelfde lijn hadden gevolgd als ze nu hadden gedaan, dan hadden al die verstekelingen de kans gekregen gister weer terug in de expeditie te komen..dan was je dus weer net zover geweest als bij de eerste aflevering... Dus lijkt me dat als er niet zoveel vrijwillige afvallers waren, er tussendoor wel verstekelingen hadden moeten afvallen.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-11-2004, 12:48:04 »
Vraag me af of jullie ook dezelfde mening zouden hebben wanneer Mo en Peter gisteren niet hadden opgegeven en de strijd veel spannender zou zijn geworden door de komst van de afvallers??? ???

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 1-11-2004, 12:56:12 »
Ja hoor, dan had ik ook dezelfde mening gehad, zelfs al had mijn favoriet Peter weer op die manier teruggekomen. Ik vind het gewoon niet geheel eerlijk, nouja, eerlijk is misschien een verkeerd woord, ik vind het een vreemd spelletje worden op deze manier.

En Marjolein....... daar ben ik nog niet over uit, kom ik later misschien nog wel eens op terug!!!!! ::zwaai::

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 1-11-2004, 12:58:00 »
Darline had net zoveel pech als Melanie tegen Richard een aantal jaren terug. En dan had je een hele andere expeditie gehad denk ik.
Dus het is niet bewust door de productie gedaan, dit is al eerder gebeurd.