Ik vond het een hele verrassende aflevering, zeker na Mo en Peter
die er uit zijn gegaan, zeker van Peter vind ik het heel jammer, ik vond hem het sympathiekst van allemaal, hij is altijd zichzelf gebleven, wat niet altijd van de andere kandidaten gezegd kan worden!!!! Maar ik blijf het vreemd vinden dat degene (Moerasketiers) die er in het begin uitgestemd zijn geworden, nu opeens zover komen. In mijn ogen niet helemaal eerlijk, ze zijn er tenslotte niet voor niks uitgestemd!!!
En dan Klaar, ik word niet goed van haar, wat een gezeik!!!! Mick ligt mij ook niet, veel te veel met zichzelf ingenomen,bleh
, Ronald vertrouw ik voor geen meter en hetzelfde geld voor Mathias, wat een schijnheil is dat, eerst waren Mo en Peter zijn beste vriendjes en nu opeens laten vallen als een baksteen.
Dus blijft er in mijn ogen maar 1 winnaar over en dat is FRANK, wat een doorzetter en iemand die helemaal zichzelf blijft, kom op Frank, je kan het!!!!!
Nu alleen nog het stemmen aanpassen want hoe dat gisteren geregeld was, vind ik niks. Gewoon een 2 papiertjes met 2 namen en ja wie geluk heeft, mag blijven!!! Klaar is er al uitgestemd en nu zit ze er nog, belachelijk!! Maar ja, zo denk ik erover, en jullie?
?