Hallo lieve mensen !!!
Bedankt voor al jullie steun !!! En ja ik ben door naar de All Stars en wil iedereen bedanken voor hun support en stemmen.. Al weet ik dat je niet vanuit België kunt stemmen, weet ik dat er veel promotie is gemaakt voor mij... met name Daino, heel erg bedankt !!
Ja, ben weer online gekropen na wat gevlogen te hebben... en zie wat vragen hier....
Ten eerste bedankt voor het compliment dat ik een mooie kont heb...
hij is al aardig "kleiner" geworden, na al dat afvallen... maar ik ben er nog niet en ga mijn best doen om alles op tijd eraf te krijgen..
Ik wil sowiezo wat sterker worden voor de All Stars.. dus is er nog wat werk aan de winkel..
De echte overlevers waren u en Klaar. Toen u eruit ging vond ik dus heel duidelijk dat Klaar moest gaan winnen. Maar om op vier vierkante meter weken te blijven zitten met achteraf bekeken maar zo weinig ruzie ( Wat ik ervan weet dan ) Dat is een prestatie waar je de rest van je leven trots op kunt zijn. Daar is geen oorkonde of wat voor nodig.
Vraag: Heeft u nooit gedacht "Als ik op het nieuwe eiland even de tijd kan nemen tot mijzelf te komen, kom ik er wel weer genoeg bovenop om verder te gaan" ?
Tja dacht hoopte ik ook, Tata.... maar dat gebeurde helaas niet.. ik wou zelfs weer terug naar de Mangrove... hoe raar dat ook klinkt.. Maar alles bij elkaar heeft mij doen opgeven... (waar ik gelijk al spijt van heb gehad, hoor..)
Hoi Ernestine,Allereerst gefeliciteerd met je All Stars verkiezing, Top dat jij er weer bij zult zijn !!!!!
Mijn vraag: Jullie hadden als mangrove bewoners een kokertje om jullie nek. Daarin zat een briefje met instructies......wat waren die instucties?
Beste Lidy, ik weet niet wat er in die koker zat, die mochten wij niet openmaken...
Maar die koker hangt nu aan mijn spiegel te pronken en is een dierbaar bezit geworden.. en er zit nu niets meer in, hoor...
Lieve Ernestine,
Heb je nog contact met personen van de Expeditie Robinson en hoe vond je het in de mangrove het is natuurlijk iets om heel trots op te zijn want weinig mensen haha die hebben dat meegemaakt alleen jij Klaar en Mick ik kan me natuurlijk voorstellen dat het ook heel emotioneel en vervelend was om tussen andere figuren in te zitten die heel anders dan jezelf zijn maar ik vond je een geweldige vrouw die echt een doorzetster is geweest ik vond het ook heel erg mooi toen je zong haha een afscheidsliedje je was een geweldige kandidate Nicky x uit Amsterdam
Ja zingen is een van mijn grote hobbies... Ik heb ook in een band gezongen en ook veel op het eiland maar daar hebben ze niets van laten zien... Er zijn nu mensen die twijfelen of ik wel kan zingen.... hahahaha... en waarom ik eigenlijk een songboek heb meegenomen.. Dat kan ik begrijpen... zeker als ik nu ook de afleveringen heb gezien... maar ik kan je verzekeren dat ik de longen uit mjn lijf heb gezongen..
En komt die striptease dan ook in the day after of in een terugblik?
hahahahaa..... ik dacht het niet !!!!! NO WAY JOSEEEEE...!!!
Ik denk dat jullie al genoeg van mijn lijf hebben gezien... tóch..
Ernestine kan het jullie wel beter uitleggen maar ik heb vernomen dat ze een weddenschap heeft aangegaan met Peter... Zij moest evenveel kilo's afvallen dan dat Peter kwijt was tijdens de expeditie (ik veronderstel een 20)... Als het Ernestine lukt dan zou Peter een striptease show geven in het eroticarestaurant van Mick... Faalt Ernestine dan moet zij de striptease act doen.... Maar misschien kan Ernestine nog iets bijvoegen
Helemaal waar Daino... maar niet 20 kilo hoor.. Peter is 14 kilo afgevallen en ik moet die 14 kilo afvallen..
Het gaat nu wel een hele lange reactie worden.. dus ik ga ermee stoppen... iedereen bedankt voor alles en jullie vragen...
Ik hoop jullie te zien op de ER Fandag !!!
Groetjes
Ernestine