Shandi had toch een bril? En Henk ook. Dus denk ik niet dat de kandidaten erop werden geselecteerd. Maar dat van die lenzen vroeg ik me ook af ja, goeie.
Inderdaad, brillen mogen en je mag ook je lensen meenemen met vloeistof.... Dus het is niet zo dat je niet mee mag als je een bril draagt !!!!
Veel liefs
Ernestine
Ernestine als eerste wil ik je zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je 14 kilo ben afgevallen! Je zag er zaterdag mooi uit!
Heb je nog tips hoe je die 14 kilo eraf heb gekregen?
Peter mag nu gaan paal dansen wil je laten weten wanneer dat is?
Een vriendin van mij had je muziekboek gekocht en ze is er erg blij mee!
Dank je wel.... dank je wel...
Tips om af te vallen... tja lieve meid... is oppassen wat je eet en zeker veel trainen... het klinkt zo makkelijk maar het is écht een feit dat je meer moet bewegen dan dat je eet... en de knop tussen je oren omzetten... Iedereen kan het maar je moet het wel willen..!!!
Ben heel blij dat mijn muziekboek in goede aarde is gevallen!! Ik heb er veel aan gehad en de Moerasketiers hebben vele leuke tijden er mee gehad.. en ik hoop dat die energie in het boek is gebleven !!!
Knuffies,
Ernestine
zo is dat Erna gewoon lekker jezelf blijven en met positieve zin erheen gaan dan komt alles goed Erna nog een vraagje voor jouw haha welke proef vond jij het leukste helaas heb je alleen die stomme kooi gedaan als proef ik vond de evenwichtsbalk het leukste denk ik echt zo n robinsonproef haha en zou jij goed vuur kunnen maken Erna? ik hoop van wel dan zou je nog eens ver kunnen helpen je hebt in ieder geval al een voorproefje gehad van de Expeditie veel succes en ik zou aan je denken dat houd je wel op de been h?haha doei doei Nicky
He lieve Nicky !!!
Hoe kom jij aan ERNA
volgens mij ben jij een bekende..
??!!!
Maar goed... ik heb vuur gemaakt in de mangrove, ben daar wel bekend mee... (gelukkig, dankzij Klaar..!)
Ik vond de slaapproef wel heel erg leuk maar ook de vuurproef met die boomstam door de kan met water... De eindproef was spectaculair en erg spannend.. zo alles in een !! Fantastisch en het einde weer in die kooi !! WHAUW !!!
Blijf vooral aan mij denken... dat helpt altijd !!
Knuffel
Ernestine