Hoi Ernestine! Ik heb gisternacht de eerste aflevering weer teruggekeken en daarin ook jou 'verlies'. Je zei toen dat je heel graag palmwijn en palmsuiker wilde maken. Heb je dat naderhand nog gedaan, bv. toen je op het strand mocht leven?
En nog een vraagje: Mo is de afgelopen paar uitzendingen niet aanwezig geweest bij de eilandraden. Weet jij misschien waarom hij er niet was, terwijl jij en de anderen er wel allemaal zaten?
Hi allemaal !!
Daar ben ik weer, het was ff bere-druk met alles en ook met de eindshow, dus had ik weinig tijd om op het forum te kijken...
Maar ik ga nu mijn best doen om alles up 2 date te maken met de vragen ..
Nee ik heb geen palmwijn meer gemaakt, want dat moet een tijdje gisten en ik had er geen energie meer voor en we hadden nog suiker van onze roof-tocht, dus dat was ook niet meer nodig.. Vandaar.. En Shandy kwam toen af met een fles wijn en daar hebben we heerlijk van genoten.. hahaha.. na zo'n lange tijd zonder drank en eten, kan je wel heel snel tipsy worden van 1 glas/bambootje met wijn... maar dát hebben jullie vast wel gezien...
Mo is om persoonlijke reden naar eerder naar huis gegaan, vandaar dat hij er plots niet meer bij was...
Groetjes
Ernestine