Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 19
Maar..., niets zo onvoorspelbaar als deze ER...
Ik denk dat het verbond tussen de ex-verstekelingen nog wel even standhoudt, en dat Mat en Frank als eersten worden weggestemd. Daarna zouden ze dan Marjolein moeten wegstemmen, en dat zou wel eens tot bezwaren kunnen leiden van Frank en Shandinella. Waarschijnlijk wordt het dan ieder voor zich, en dan zit vooral Klaar in de gevarenzone, aangezien die problemen heeft met zowel Ronald als Mick. Maar..., niets zo onvoorspelbaar als deze ER...
Ik denk eerst weggestemd Matthias....En dat zou ik geen verlies vinden, de verrader van Mo en Peter
Dat begrijp ik niet je zegt dat Mat en Frank als eersten worden weggestemd... En het wegstemmen van Marjolein problemen zou geven met Frank en Shandinella... Dat kan toch niet als Frank al weggestemd zou zijn....Ik denk eerst weggestemd Matthias....En dat zou ik geen verlies vinden, de verrader van Mo en Peter
Ik ben bang dat Klaar het strijdtoneel gaat verlaten... Voor mijn gevoel haalt ze net niet de immuniteitsamulet waardoor ze 3 stemmen ontvangt van de 3 Belgische kandidaten en doordat er een ergenisje is gevallen zal in iedergeval ook 1 Nederlandse kandidaat op Klaar stemmen.
Zal mij een zorg wezen.... Frank is voorlopig nog safe dus dat is het voornaamste nu...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
629 gasten en 0 vaste bezoekers