Auteur Topic: Wat wordt de ultieme proef in aflevering 9??  (gelezen 12927 keer)

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Wat wordt de ultieme proef in aflevering 9??
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2004, 21:32:34 »
 >:(
ik ben natuurlijk ook reuze benieuwd maar mijn hersencellen zijn een beetje vertroebeld (teveel ER gekeken ???) en ik kan echt niet denken wat de proef/proeven zouden zijn... Ik hoop maar één ding dat Frank en eventueel ook Peter overleven !!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2004, 22:10:40 »
 ::ok::ik hoop ook dat peter ver komt, omdat hij een sterke geest heeft, en een goeie conditie.
maar ik ben bang voor frank dat hij niet heel ver zal komen, hij heeft wel een lief karakter maar lichaamelijk ben ik bang dat hij het niet red.
DE GROETEN UIT HET ZUIDEN

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2004, 12:12:25 »
ik denk niet dat ze ofwel Teluk ofwel Si Mirat gaan opdoeken maar ik denk het volgende : (ben intussen uitgeslapen en heb er eens goed over nagedacht !)
Ze gaan de Telukkers laten kiezen tegen wie van Si Mirat ze het willen opnemen. bv. Mo zal waarschijnlijk Ronald kiezen, Marjolein misschien Klaar, Frank Mick enz....
Dan gaan ze tegen mekaar strijden en de 5 winnaars zullen dan weer naar één eiland verhuizen en de samensmelting  beleven zoals vroeger, met eilandraden, misschien veilingen tot er uiteindelijk maar 2 overblijven....

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2004, 12:38:07 »
::ok::he hoi ik ben het wel met eens.
je zou wel eens gelijk kunnen hebben,maar dat betekend wel dat er mischien kanidaten gaan afvallen die ik liever er nog even in zie.
want met z'n proef is het 50% kans dat je het red.
er zijn natuurlijk mensen in, de lichaamelijk minder sterk zijn dan andere, maar die wel heel socaal zijn,(bv frank)  en dat vind ik in z'n groep heel belangrijk en daarom ben ik bang als jij gelijk hebt dat er dan mensen uit gaan die ik liever niet zie gaan.
en wat vind jij eigelijk van mohamed?
groetjes.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2004, 14:49:49 »
Mo is al lang niet meer geklasseerd als een der favorieten. Sinds zijn uitval tegen Shandinella op Zuid vind ik dat hij zich aanstelt als een klein kind en totaal niet tegen zijn verlies kan...
Zoals jij zegt is de kans reeël dat Frank eruit valt, maar dat kan ook voor al die anderen.... Frank is gezien zijn survival instinct en zijn zachtaardige leiding ook voor mij de uitgesproken favoriet maar jammer genoeg moeten er ook spelletjes gespeeld worden en het zijn al die troeven samen die je uiteindelijk tot de titel Robinson brengt. Judge had vorig jaar ook niet zover mogen komen maar omdat hij één proef (tegen Ilona) zo schitterend gedaan had stond hij, jammer genoeg, ook in de finale...
Maar Frank heeft wel dat de mensen hem altijd zullen blijven herinneren, en dat hij een grote indruk op velen heeft achtergelaten. Daarbij nog dat hij met opgeheven hoofd het strijdperk zal kunnen verlaten (mocht hij nog uitvallen uiteraard), maar velen duimen dat hij doorkomt !!! ::bravo::

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2004, 17:54:19 »
Stel.. dat ze het op die manier gaan doen, de mensen van Teluk mogen iemand van Si Mirat uitkiezen om tegen te strijden en de winnaar gaat dan door, dan is dat toch niet eerlijk. Hoe doen ze dat, wie het eerste "Wie wees" roept mag als eerste kiezen? Want dan kiest niemand voor Mick of Shandinella want die zijn fysiek gewoon sterker. En Mo zou gek zijn als hij dan Ronald kiest puur om uit het feit dat hij hem niet mag. Ga dan voor de minder sterke kandidaten.
M.A.W. Ik denk dat het wel het ene eiland tegen het andere wordt want dat is een stuk eerlijker en kan je ook tactisch kiezen wie tegen wie strijdt.
vind het wel een geweldig idee en kan er interessant worden!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #26 Gepost op: 27-10-2004, 18:28:46 »
Trouwens kan het niet zijn dat de verliezende groep niet allemaal naar huis moeten? Dat bv de winnende groep 2 kandidaten mag "redden".Of dat de verliezende groep ondeling nog een proef moet doen , en de winaar(s) naar de winnende groep gaat?

Volgens mij gebeurt er wel zoiets. Vijf mensen voor nog vier afleveringen is wel erg weinig, dus ik denk dat één of twee mensen een 'herkansing' krijgen.
Nog even niks.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #27 Gepost op: 27-10-2004, 18:35:00 »
Ja, natuurlijk  ::bravo:: Het kan ook zijn dat die ultieme proef alleen maar is voor de mensen van Si Mirat... Een of twee van de 5 mogen naar Teluk, de anderen naar huis !!!

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #28 Gepost op: 27-10-2004, 22:48:21 »
???zeg ik heb nog liggen denken haha.
het kan ook zo gaan:iedereen moet bij elkaar komen en moeten samen een test doen bv een(denk test) en dat er van de 10 de beste/snelste 6 over blijven.
en dat er de andere 4 naar huis gaan.
en dat die 6 een nieuw kamp vormen en dat er nog 4x een eilandraad komt, en dus nog 4 mensen weg gestemd worden.
en zo de laatste week er nog 2 kanidaten over blijven voor de finale. ;)

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 28-10-2004, 16:30:38 »
ik vroeg het me af of dat de 2 kampen samen worden gebracht op 1 eiland.En dat ze enkel als ze moeten strijden , verdeeld moeten worden in groepen.Dat kan een hele nieuwe wending geven.Gaan kandidaten  enkel bij hun groep blijven en de andere groep wantrouwen.Het eten stelen van de andere kamp zodat ze wat verzwakt aankomen bij de proeven.Zullen frank, peter tegen shandi, klaar en co vertellen waarom ro iitgetsemd is?

Of gaan ze mengen en het spel eerlijk spelen.

Of krijgen ze een heel nieuw eiland.Ik persoonlijk denk van niet omdat dat te veel energie kost plus daarbij zullen ze niet al te lang blijven op de eiland.max 12 dagen nog

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #30 Gepost op: 28-10-2004, 18:51:47 »
Ik zag in een voorstukje iets over de proef. het leek wel dat roos naar de top van een berg wees en ik kreeg het idee dat de proef was: wie het eerst op de berg is heeft gewonnen. En dan eiland tegen eiland. maar ik zag het in een flits en ik heb dus geen idee of dit ook werkelijk is wat gaat gebeuren.
Beetje Lord of the Flies gevoel :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2004, 10:56:34 »
De Kooi II?

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2004, 11:03:25 »
hoi baron wat bedoel je met de kooi?? heb ik weer iets gedaan wat ik niet mag doen.
laat het me even weten groetjes   ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2004, 11:04:58 »
Ik bedoel:

Misschien wordt er als ultieme proef in aflevering 9 'de kooi' als ultieme proef gebruikt. De eerste (?) afvallers vallen af.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2004, 11:26:35 »
Dan valt Mo zeker af !!! Die is nu al uitgeput !

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #35 Gepost op: 29-10-2004, 11:28:45 »
he dat is ook een goed idee, daar heb ik nog niet aan gedacht.
het houd mij toch wel bezig deze aflevering.
ik vind dit jaar toch wel een van mijn favoriete jaar, op vorig jaar na, dat vond ik toch wel heel mooi op dat duivels eiland jij niet.
en ook die bjorn vond ik heel leuk om te zien niet dat ik vond dat hij moest winnen, maar hij hield er wel de spanning in zo als nu klaar en mick dat een beetje doen.
maar vooral nolikke dat was pas eens een figuur,maar z'n mensen met je er in hebben anders is het maar half zo spannend.maar dat met die kooi is ook heel spannend maar het is wel zo dat als ze weer zoveel uren erin moeten dat de kanidaten erg verzwakken,dat is wel minder maar we zien wel.
ik vind het wel leuk om er over te praten nou groetjes van stefanie
 ::ok::

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #36 Gepost op: 29-10-2004, 11:39:00 »
 ::niet-ok::nou mohamed mag van mij dus echt niet winnen,van mij zou hij een stem krijgen op de eiland raad,waarom ik vind dat mohamed een beetje veel met de mensen speelt die toch zijn vrienden zijn daar.
hij is aan het proberen hoe ver de vrienden voor hem over hebben.
ik vind dat te ver gezocht als hij down is moet iedereen hem troosten en als hij weer een beetje goeie zin heeft dan mag er weer gelachen worden.
iedereen moet maar zijn pijpen dansen maar het is daar geven en nemen en ik denk dat hem dat de kop gaat kosten. ::oink::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 29-10-2004, 22:51:03 »
hoi baron wat bedoel je met de kooi?? heb ik weer iets gedaan wat ik niet mag doen.
Ja, je bent de eerste aflevering vergeten (te kijken)!  :P  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #38 Gepost op: 31-10-2004, 13:51:31 »
Ik denk dat er 1 groep afvalt... Dus of de mensen van Si Mirat mogen naar huis of dat van Teluk. Zou wel de stunt van al die jaren Expeditie Robinson zijn. Als dit het geval is ben ik natuurlijk voor de mensen van Si Mirat omdat die al die dagen in de mangrove hebben gezeten...(de meeste dan). Diep RESPECT voor die gasten!!!
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #39 Gepost op: 31-10-2004, 14:01:35 »
 ::zwaai::ja maar ik denk niet dat dat niet zal gebeuren want dan vallen er te veel mensen af,en dan komt het niet uit met 5 mensen over vier weken snap je.
want in de finale moeter er altijd meer dan 1 zijn.