Auteur Topic: Wat wordt de ultieme proef in aflevering 9??  (gelezen 12930 keer)

Offline Lidy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat wordt de ultieme proef in aflevering 9??
« Gepost op: 24-10-2004, 22:14:34 »
In de vooraankondiging voor de volgende week is er sprake van een nieuwe ultieme proef, wie wil een voorspelling doen???

Ik zal zelf het spits afbijten:
Ik denk dat de beide kampen moeten vechten om het eiland en dat dat betekend dat er volgende week een heel kamp gaat verdwijnen.
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wordt de ultieme proef in aflevering 9??
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2004, 22:17:01 »
Ik denk een soort van individuele proef, waarin kennis en kracht een rol speelt, en dat de vijf beste van de proef naar het eiland van de niet-weggestemden zullen gaan. De vijf verliezers liggen dan keihard uit het spel.
Nog even niks.

Offline Kersa

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2004, 22:19:04 »
Een heel team weg  ::oink::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #3 Gepost op: 24-10-2004, 23:44:11 »
ik denk dat 1 van si mirat tegen 1 van teluk gaan strijden en dat om en om beloofd een spannend spektakel volgende week  ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #4 Gepost op: 25-10-2004, 00:06:26 »
zo niet? dan moeten de leden van Si Mirat tegen elkaar strijden dus byvoorbeeld Mick tegen Klaar of Shandinella tegen Darline ik wil het niet missen volgende week  ::tandpastasmiley:: en als het spel zo doorgaat denk ik dat Matthias als eerste afvalt op Teluk

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 25-10-2004, 00:19:00 »
wie gaat het halen de kamp van opperhoofd frank of van klaar?
Volgens mij gaat er niet 1 proef zijn maar meerdere.Wie 3 overwinningen haalt, wint.Telkens moet er een kampioen uitgekozen worden.Omdat 5 proeven veel is, zal het ook een dubbele uitzending zijn.

even de kandidaten voorstellen

frank's kamp;
frank;de beer, geeft rust aan de groep
sterke mo; fysiek nog steeds een van de betere
peter:is zeer goed in denkproeven
matt:heeft vooral zijn lengte mee
marjolein; nu kelly weg is, de sterkste meid tenzij concurentie shandi

klaar's kamp:

klaar; zeer eigenwijs maar geeft ook nooit op, goed in denkproeven (uitdaagster van peter)

shandi:op land sterk maar in de zwemproeven de mindere (uitdaagster van marjolein)

darline; is op het eerste zicht de zwakste maar kan is in sommige proeben niet volstrekt kansloos.(uitdaagster van matt)

mick;fysiek sterk, vraagt constant hoe het zit met de conditie van mo, want hij weet dat hij de strijd moet aangaan met mo.Hij is de enige in een fysieke proef die mo aan kan.(uitdager van mo)

roland; heeft kracht (uitdager van frank)

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #6 Gepost op: 25-10-2004, 00:19:54 »
Nou ik denk dat Lidy ernaast zit. Als we gaan tellen hoeveel weken we nog te gaan hebben dan schat ik dat het er waarschijnlijk nog in ieder geval 7 gaan worden.Dat betekend dat we tenminste nog 8 kandidaten te gaan hebben. We hebben er nog 10 over. Er zal er wel ergens eentje nog opgeven en misschien nog eens twee afvallers zijn. Dus dat er een heel kamp gaat verdwijnen lijkt mij toch niet. :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 25-10-2004, 00:33:27 »
Wat dat maar waar, dat we nog minstens 7 afleveringen te gaan hebben. De finale is echter al op 28 november, dat is over 5 weken.
Maar,... een heel kamp weg de volgende aflevering, dat gaat ook wel erg snel. Dan blijven er nog 5 kandidaten over, voor 4 afleveringen. Als er dan elke week iemand afvalt (weggestemd of opgeeft) dan houd je op de finaledag precies 2 personen over. Hm, dat zou precies kunnen, hoewel er op de finaledag dan weinig meer te gebeuren staat. Volgens mij was het vorig jaar zo dat de laatste proef op de evenwichtsbalk op dezelfde avond werd uitgezonden als de finale in de studio (incl. herkansingsproef tussen Judge en Ilona, en de eilandraad die in 5-5 eindigde) (?).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 25-10-2004, 08:45:26 »
Er zijn nog vier gewone afleveringen te gaan, dus ik ben erg benieuwd hoe dit zal lopen.

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #9 Gepost op: 25-10-2004, 10:18:21 »
mick;fysiek sterk, vraagt constant hoe het zit met de conditie van mo, want hij weet dat hij de strijd moet aangaan met mo.Hij is de enige in een fysieke proef die mo aan kan.(uitdager van mo)

roland; heeft kracht (uitdager van frank)
Ten eerste het is Ronald, ten tweede, ik denk dat Ronald zijn haat tegen Mo te groot is, dus hij zal het op willen nemen tegen Mo.

Ik verheug me eigenlijk nog het meeste op de reacties van de Belgen (en Marjolein). Het lijkt mij wel maf om te strijden tegen iemand waarvan je denkt dat die al bijna een maand thuis zit.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #10 Gepost op: 25-10-2004, 13:45:02 »
ik zag een keer op de site dat er iemand onder water zat volgens mijn komt er ook een onderwater proef volg. week wordt het echt spannend dan weten we bijna wie de finalisten zijn en ben het met Dragosh eens over de vergelijkingen ik hoop dat Frank en Marjolein nog heel ver komen met Shandinella en Darline samen

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 25-10-2004, 13:54:50 »
Ik ben heel erg benieuwd! Ik denk trouwens dat het 1 op 1 gaat worden in meerdere proeven, maar een heel kamp weg is wel erg drastisch ::oink::. Ik kan nu al nauwelijks wachten tot volgende week ;D.

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #12 Gepost op: 25-10-2004, 13:57:36 »
Het zal volgens mij geen onderwater/zwem proef worden, want je zag dat ze in een het midden van een bos stonden.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #13 Gepost op: 25-10-2004, 14:54:44 »
pijl en boog schieten haha

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 25-10-2004, 17:08:43 »
sorry hoor, ik vergis me net zoals mo constant over ronald zijn naam.(tis toch ronald hoor?)

Verder denk ik niet dat ronald mo gaat kiezen, hij heeft in het verleden ook maar 1 keer op hem gestemd.Hij gaat zeker en vast tactisch kiezen , hij weet ook dat hij kansloos in een proef waar snelheid en lenigheid van pas moeten komen.Mick is een veel betere keuze.Mo zelf wil natuurlijk ronald om te dueleren.Maar ook hij moet naar de groeps 'tactiek luisteren

Trouwens kan het niet zijn dat de verliezende groep niet allemaal naar huis moeten? Dat bv de winnende groep 2 kandidaten mag "redden".Of dat de verliezende groep ondeling nog een proef moet doen , en de winaar(s) naar de winnende groep gaat?

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #15 Gepost op: 25-10-2004, 21:04:03 »
In de vooraankondiging voor de volgende week is er sprake van een nieuwe ultieme proef, wie wil een voorspelling doen???

::zwaai::ik denk dat de overgebleven kanidaten bij elkaar gaan,en dat er dan 2 mensen per aflevering eruit moeten.
ik weet het natuurlijk niet zeker maar wat ik wel weet dat het spannend gaat worden. ::zwaai::
DE GROETEN UIT HET ZUIDEN

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 25-10-2004, 21:30:16 »
ik denk dat 1 van si mirat tegen 1 van teluk gaan strijden en dat om en om beloofd een spannend spektakel volgende week  ::tandpastasmiley::
Het zou inderdaad gaaf zijn als steeds de 2 grootste kemphanen tegen elkaar moeten  strijden. Het lijkt me wel eerlijker wanneer de overblijvers een iets grotere kans hebben om door te gaan dan de verstekelingen, bijv. doordat de overblijvers mogen kiezen tegen wie ze gaan strijden. Of dat de weggestemden (Klaar, Mick, event. Ronald) moeten strijden tegen degenen die hen hebben weggestemd. Bijvoorbeeld een hindernisestafette waarbij Mick alle onderdelen zelf moet uitvoeren, en zijn wegstemmers elk maar 1 onderdeel!
Maar we zullen zien volgende week. De proeven dit jaar (afgelopen jaren) varieerden van uitermate saai en fantasieloos tot zeer creatief (de kooi en de slaapproef), dus ik ben benieuwd.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2004, 16:47:46 »
Frank heeft de moeilijke taak om de groep samen te brengen en ust te geven.Er zal iemand verraad plegen (matt) maar frank moet toch proberen de mensen samen te brengen.Zijn belangrijkste taak is mo terug te motiveren.Hij is heel belangrijk voor de ploeg als het om fysiek gaat.De laatste proeven kwam hij wat lusteloos en uitgeblust over.Het is aan frank om hem wat moed in te spreken.Mo heeft ook zijn vaste winningspartner (kelly) kwijt,zal hij een tandem kunnen vormen met marjolein (als er tenminste duoproeven zijn)nadat hij weet dat ze als enige op hem gestemd heeft?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2004, 16:58:08 »
Denk dat Mo alleen een team kan vormen met iedereen die hem maar in zijn kontje kruipt...en aangezien Marjolein dat vast niet van plan is zal hij niet met haar kunnen samenwerken..(Marjolein zou hem nog eerder inruilen voor een bakske friet met mayo) :-X

Denk eerlijk gezegd ook dat er per kamp tegen elkaar gestreden gaat worden..
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2004, 21:21:43 »

ik denk dat er volgende week post is op teluk met de boodschap dat ze iemand moeten uit-kiezen die een opdracht moet gaan doen.
maar ze weten niet dat dat iemand van si mirat is waar ze het tegen op moeten nemen. en denken daarom dat ze iets lekkers of iets bruiksbaars kunnen winnen.
maar die persoon die moet gaan, ik denk dan peter, dat die de schrik van zijn leven krijgt als hij ziet dat hij tegen iemand moet vechten waarvan hij dacht dat die uit de expeditie lag.
  ::rofl::
DE GROETEN UIT HET ZUIDEN