Auteur Topic: Tips voor de programma makers  (gelezen 9038 keer)

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: tips voor volgende seizoen ER
« Reactie #20 Gepost op: 21-10-2004, 16:50:42 »
Watik mis de laatste tijd zijn de kennisproeven
Zoals ER1, toen karin die proef won.
En ER2, waar Pieter en Richard kennisvragen kregen. Dat heb ik vorig jaar gemist en het jaar daarvoor ook.
Juist voor concentratie en nadenken heb je voeding nodig, is wel interessant hoe het met je gesteld is op dat vlak als je geen eten krijgt.

Volledig akkoord Essie75... En ik hoop dat voor Frank, want ik denk dat hij goed is in denkproeven....
Voor de Allstars zouden ze  compleet nieuwe robinsonproeven moeten bedenken want zoals reeds gezegd zijn de deelnemers volledig op de hoogte...
Ik denk dat Gio al aan het oefenen is op de evenwichtsbalk en dat Raymond wel vuur zal kunnen maken... Pieter, als die mee mocht doen, wat ik hoop, zal zeker beter letten op de kennis van zijn concurrenten... Ze zullen op hun hoede zijn...
Voor nieuwe proeven zal ik over enkele dagen terug op deze topic schrijven, moet even nadenken ...... >:(
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2004, 17:14:39 »
Dit topic bestaat toch al ergens??

Ik vind de paintball opdrachten eerlijk gezegd helemaal niet bij Expeditie Robinson passen. Dat past niet bij de setting en het decor (vind ik).
En ik hoop dat ze voor All Stars hetzelfde gaan doen als bij Survivor All Stars: de allerleukste opdrachten van de voorbije reeksen laten doen. Het is niet voor niks All Stars, dus ook de Stars onder de opdrachten terug laten komen!

oh; ik wist niet dat er al een topic erover bestond.Kan de moderator het niet controleren en al dan niet verplaatsen.Mijn excuses hiervoor.

Ik vind de paintball opdrachten eerlijk gezegd helemaal niet bij Expeditie Robinson passen. Dat past niet bij de setting en het decor (vind ik).

ah, je hebt miss wel gelijk, maar ik denk dat het geweldige tv zal opleveren als bv mo en ro elkaar trachten te elimeren en uiteindelijk darline verrasend wint.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 21-10-2004, 17:44:44 »
als er korfbal (of wat was het ook alweer) wordt gespeeld, kan paintball ook wel...lijkt me ook best wel leuk om te zien bij die rotsen en in de bossen enzo

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tips voor de programma makers
« Reactie #23 Gepost op: 22-10-2004, 15:14:20 »
Nu komt het allemaal over alsof ze echt gestrand zijn en moeten overleven. Ook die opdrachten zijn er zo in verwerkt. Korfbal in zee vind ik perfect kunnen, want ze gaan er heen en beginnen het in de kleren die ze aanhebben (of teamkleur-kleren) te spelen.

Voor paintball moeten ze beschermingskledij en maskers aandoen. Vind ik persoonlijk een enorme inbreuk doen aan het concept dat ze gestrand op een eiland zitten.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #24 Gepost op: 22-10-2004, 16:04:43 »
Ook ik vind paintbal geen optie. Ik mis inderdaad de kennis proeven. De slaapproef was een schitterend nieuwe proef.
Gek zijn is gezond

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-10-2004, 16:40:58 »
Nu komt het allemaal over alsof ze echt gestrand zijn en moeten overleven. Ook die opdrachten zijn er zo in verwerkt. Korfbal in zee vind ik perfect kunnen, want ze gaan er heen en beginnen het in de kleren die ze aanhebben (of teamkleur-kleren) te spelen.

Voor paintball moeten ze beschermingskledij en maskers aandoen. Vind ik persoonlijk een enorme inbreuk doen aan het concept dat ze gestrand op een eiland zitten.

als je gestrand bent en moet overleven ga je korfballen???  ::) Maar goed dat geldt voor meer proeven, als je ergens gestrand bent ga je ook niet uren op een evenwichtsbalk ofzo staan

Offline essie75

• Forumlid
Re: Tips voor de programma makers ALL-STARS
« Reactie #26 Gepost op: 22-10-2004, 18:58:33 »
ALL-STARS betekent m.i. toch dat alléén de beste naar het eiland terug gaan. Ik vindt dat alle winnaars van ER buiten de stemronde moeten worden gehouden en als ze zin hebben gewoon mee mogen doen met ALL-STARS. Laat daarnaast het publiek verder een keuze maken tussen de afvallers van de vorige ER

Das dus blijkbaar alleen Richard, tenminste zover ik het gehoord heb.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #27 Gepost op: 22-10-2004, 20:03:09 »
De kennisproeven zijn altijd later in de expeditie of niet?  ???

Vind ik ook wel leuker omdat mentale gestelheid pas na een paar weken getest kan worden.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 23-10-2004, 19:32:20 »
De kennisproeven zijn altijd later in de expeditie of niet?  ???

Vind ik ook wel leuker omdat mentale gestelheid pas na een paar weken getest kan worden.
Volgens mij was er 2 jaar geleden een proef waarbij de deelnemers vragen moesten beantwoorden over de teamleden van het andere kamp (hobby's, gezinssituatie e.d.), dat was dus voor de samensmelting.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-10-2004, 00:10:47 »
als je gestrand bent en moet overleven ga je korfballen???  ::) Maar goed dat geldt voor meer proeven, als je ergens gestrand bent ga je ook niet uren op een evenwichtsbalk ofzo staan

Nee.  ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Maar het korfbal past nog perfect in de setting. In zee, houten "korf", ze moeten niet ineens beschermingspakken aandoen en met high-tech wapens gaan rondlopen, etcetera.

Paintball in Expeditie Robinson = verkrachting.

In andere programma's is het leuk (zie 'De Mol') maar bij ER past het simpelweg niet.

::)