Hier kunnen mensen ideeen en meningen uiten over het programma. Wat er eventueel
anders zou kunnen en wat juist moet blijven. Ik heb al een paar punten
1) De mangrovegroep is een heel goed idee....maar je moet mensen niet zodanig in
een situatie brengen dat ze niet meer verder kunnen overleven. Het is leuk als ze een
kans krijgen om de finale te halen..maar het moet wel haalbaar zijn.
Wat ik bedoel is dat ze te weinig voedsel hebben. Ze hebben verder ook al niks en
moeten zich verstoppen. Geef ze dan tenminste genoeg voedsel dat ze niet heel de dag
versuft in hun hut liggen, maar dat ze de kracht hebben om erop uit te gaan om
vissen te vangen.
Het was ook niet zo'n slim idee, om de Belgenboot de Mangrove in te sturen, op die manier maak je het onmogelijk voor de verstekelingen om zelf te jagen. Klaar had haar
Rog mee kunnen nemen, als die Belgen niet kwamen aanvaren.
Verder hebben ze geen proeven, dus ook geen kans op een prijs. Op deze manier word het wel erg ondragelijk.
2) De deelnemers. Dit jaar vallen de deelnemers een beetje tegen. Klaar, Jeroen, Mathias, de Indianenman en de KLM stewardess zijn Okay, maar de andere deelnemers zijn niet echt interessant. Ik mis de tijden van Derek, Lydia en Deborah, Meintje,
Jacobien, Bjorn, Gio en andere kleurrijke kandidaten die sjeu aan het programma geven.
Behalve Klaar en wat anderen..is het dit jaar een beetje een slappe bedoeling.
3) Gelijke kansen voor beide kampen. Dus niet een kamp voor 3 dagen in een kooi dumpen
en een ander kamp niet. Etc.