déjà vu.
Na deze aflevering , heb ik een déjà vu gevoel.Dit heb ik al eens gezien.Dit komt omdat ook type charchters terug komen.
Vb:
Mo; dat is een gemakkelijke, fysiek enorm sterk maar licht ontvlambare.Rara wie anders dan gio vult het profiel in.Ook gio had een bonje met ryan, hij won die maar was daarna mentaal gebroken (hij won geen proeven meer).Mo moet oppassen en zuiniger te zijn met zijn krachten.
Ronald:ja als mo gio is dan zal hij wel ryan zijn.Hij weet dat hij zwakker in de groep staat dan mo en daarom wacht hij geduldig tot mo een fout maakt. Hij aanvaardt ni zomaar dat iemand een sterke positie inneemt die hij ook kan innemen.Gio had bv de belangrijke positie van kok en ryan viel hem constant erop.Maar ja, ryan verloor en zo zal het ook ronald vergaan.Maar niet voor hij een onherstelbare mentale schade heeft toegebracht aan mo.Zelfs de truk van de hand heeft hij gebruikt.Ryan reikte bij zijn afscheid de hand toe aan gio, die weigerde hij wat weer de meiden niet konden appreciëren. Ro reikte zijn hand aan mo in de hoop dat hij die zal weigeren, mo twijfelde maar nam die verrassend aan.Die truck is niet gelukt. Ryan was wat meer flamboyant dan wat killere ro.Ryan had daardoor meer aanhang bij de meiden.
Darline; de moedertype; ze doet me denken aan franka (e4), populair bij iedereen en zelden op een slechte woord te betrappen.
Kelly;doet me denken aan eva van ER1; wint geregeld proeven en laat zich niet doen door niemand.Heeft een dipje gehad maar is toch nog een kanshebber.
Klaar; bjorn; op het eerste zicht een vreemde combinatie maar hebben wel veel gemeen.Ze zijn beiden wat wereldvreemd en dominant wat irritaties meebrengt.Bjorn kon echter nog meedogenloos zijn en dat mist klaar duidelijk.
Frouke:judge: allebei zeer zwak, niets doen en rekenend op anderen voor hun kracht. De groep verloor vaak proeven door hen.