Poll

Zou Ronald toegelaten worden op Si Mirat?

Ja
9 (69.2%)
nee
2 (15.4%)
Twijfelachtig
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Wie Worden Er Niet toegelaten door Shandi,Klaar,Mick  (gelezen 11051 keer)

Offline eline70

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Worden Er Niet toegelaten door Shandi,Klaar,Mick
« Reactie #20 Gepost op: 24-10-2004, 22:41:00 »
Mo maakt misschien wel overal een groot probleem van maar wat Ronald betreft had hij toch wel gelijk!  ::zwaai::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #21 Gepost op: 24-10-2004, 23:12:57 »
maar Mohamed wordt volgende week afgerekend

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 25-10-2004, 16:15:49 »
Klaar zal wel weer ontzettend moeilijk gaan doen, zoals altijd, maar ik denk dat Shandinella Ronald wel wil hebben. Wat Mick en Darline denken, weet ik niet. Maar Ronald zal wsl. wel geaccepteerd worden.
Nog even niks.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 25-10-2004, 16:17:01 »
Zeker weten dat Ro mag blijven, en dat Mo het loodje legt!

Offline ROOz

• Forumlid
  • Mensen Zonder Fantasie Vluchten In De Realiteit
« Reactie #24 Gepost op: 25-10-2004, 18:28:32 »
Het lijkt mij dat ronald niet toegelaten word,als darline over hem alles verteld..
 ik ben het eens met daino58 dat Mo niet aanvaard word..Hij is te sterk en dat weet iedereen..
WhoeJ~!Begrijp jij wat ik bedoel?..

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #25 Gepost op: 25-10-2004, 22:12:21 »
Klaar zal RoNald niet aanvaarden.. Shandinella wel, want die heeft het altijd met Ronald kunnen vinden..
Mick zal misschien ook voor Ronald stemmen maar die 2 karakters gaan botsen !!!!!!!!!!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 25-10-2004, 22:29:55 »
Op dit moment staan de sterren voor Ronald niet zo gunstig. Tot nu toe is nog geen een van de weggestemden toegelaten tot de verstekelingen:
Mick en Klaar mochten sowieso toetreden tot de mangrove, Shandinella en Darline zijn nooit weggestemd geworden. Blijft alleen over: Mitch, en die mocht na 24 uur weer vertrekken...
Maar even concreet: Ik denk dat het van Darline afhangt hoe het "omkopingsschandaal" van Ronald ter sprake wordt gebracht. Darline was in de day after niet echt positief over Ronald, en Klaar is de achterdocht zelve (en voor haar is Ronald natuurlijk geen onbekende...). Shandinella zal in ieder geval heel erg voor zijn en Mick denk ik ook (hoewel de karakters van Mick en Ronald nog zeker zullen gaan botsen, maar misschien nog niet in de eerste 24 uur, Mick hield het met Mitch in de kooi immers wel 2 x 24 uur uit  ;) )
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 25-10-2004, 22:52:58 »
Allereerst: het viel me echt enorm tegen hoe moeilijk Klaar deed over de acceptatie van Darline in het kamp! Wat was er nou vorige week afgesproken? Zo sterk mogelijk worden...Zo zie je maar weer dat je nergens op kunt rekenen ::ohno::

Het wordt vast een strijd tussen Shandi en Mick tegen Klaar en Darline...wat betreft de aanvaarding van Ro. Toch denk ik dat hij mag blijven, omdat Mick gaat roepen over een snelle confrontatie met de eilandbewoners van Teluk!

Overigens zien we Ro niet in de boot zitten bij het voorstukje...
En idd: Darline was niet echt positief over Ro in de day after...

Nu begin ik weer te twijfelen... ???
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #28 Gepost op: 25-10-2004, 23:06:14 »
Strakjes mogen alleen 2 mensen terug naar Teluk dan zou het vast de belgische kandidaten tegen elkaar moeten strijden Darline Vs Mick en van de Nederlandse kandidaten Klaar Vs Shandinella < als Ronald niet wordt geaceppteerd wordt dan he? maar goed ben benieuwd naar Volgende week kan echt alles zijn!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 25-10-2004, 23:59:13 »
Ik denk dat ze zo wie zo Mo niet zullen aanvaarden :

1. Shandinella kent Mo en heeft al eens een aanvaring gehad met hem.
2. Mick weet ook wel dat Mo sterk is en goed in de groep ligt, dus die vliegt....

Ronald daarentegen gaan ze wel aanvaarden toch zeker Mick en Shandinella , alleen denk ik dat Klaar hier weer gaat steigeren... Mick aanvaardt Ronald maar na 2 dagen botsen beiden daar ben ik zeker van ....
Wat denken jullie ? :o

Mee eens ...MO zullen zij niet accepteren  ::ohno::

Om de groep aan te sterken zouden ze Ronald wel moeten aanvaarden... en of dat bots met Mick ..dat denk ik niet omdat Ronald ,Leergeld betaald heeft als hij goed nadenkt.  ::jaja::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #30 Gepost op: 26-10-2004, 00:48:55 »
Op dit moment staan de sterren voor Ronald niet zo gunstig.
Maar even concreet: Ik denk dat het van Darline afhangt hoe het "omkopingsschandaal" van Ronald ter sprake wordt gebracht. Darline was in de day after niet echt positief over Ronald, en

Volgens mij was het omkopingsschandaal na het vertrek van Darline, dus wist ze er niets van op dat moment..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 27-10-2004, 13:24:51 »
Anzjie, dat heb je goed gezien/opgemerkt. Volgens mij was Darline ook al weg.
Ronald wordt in mijn ogen wel toegelaten, en ik denk eerlijk gezegd dat hij het goed kan vinden met Mick.
Klaar zal problemen hebben omdat Ronald haar heeft weggestemd.
Darline maakte een opmerking in vorige aflevering dat ze vond dat het nog te vroeg voor Ronald was om te gaan.
Haar -negatievere- opmerkingen in TDA maakte ze n.a.v. die aflevering (8).. Vond het overigens frappant dat zelfs haar man Ronald dacht te kennen, door de opmerkingen over het niet openen van de post!
Zij moeten toch beter weten, het is anders dan het lijkt, "this is TV man!" ::jaja::

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2004, 07:19:14 »
Zeker weten dat Ro mag blijven, en dat Mo het loodje legt!

EENS  ...als Mo het LOODJE legt   ::rofl::