Poll

~~Wie zijn er sterker?~~

De Nederlanders zijn sterker
3 (20%)
De Belgen zijn sterker
10 (66.7%)
de Nederlanders geven te snel op
2 (13.3%)
ze zijn beide even sterk!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: Wie zijn sterker: de Nederlanders of de Belgen?  (gelezen 3337 keer)

Offline xmoix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wie zijn sterker: de Nederlanders of de Belgen?
« Gepost op: 15-10-2004, 18:38:20 »
heeyz

Wat denken jullie wie is er sterker en wie gaat er winnen?  ::tandpastasmiley::

Topictitel verduidelijkt - Han13
« Laatst bewerkt op: 19-10-2004, 15:22:29 door Han13 »

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
Re: Nederlanders
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2004, 19:43:33 »
De Belgen zijn sterker of de Belgen zijn sterkere spelers is wel hetzelfde.... Ze zijn sterker omdat ze sterkere spelers hebben.... Ze zijn goed in de proeven en hebben een goede groepsmentaliteit. Bij de NL'ers zijn er al direkt conflicten geweest tussen Patrick en Henk. Vanaf het begin was er stress, vergaderen,conflicten en dat heeft hun echt de das omgedaan...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #2 Gepost op: 15-10-2004, 20:12:57 »
De Nederlanders geven te snel op, dus zijn de belgen sterker!  ::trots::
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline MaVaRo

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #3 Gepost op: 15-10-2004, 20:56:37 »
mee eens

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2004, 01:54:35 »
De Belgen zijn sterker of de Belgen zijn sterkere spelers is wel hetzelfde.... Ze zijn sterker omdat ze sterkere spelers hebben....

is niet ALTIJD waar. (in dit geval wel redelijk hoor) Wij hebben ijzersterke waterpoloërs, stuk voor stuk goede spelers, maar ze verliezen elke wedstrijd omdat ze geen team vormen...  :( Beetje jammer...
Angel of the first degree

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2004, 15:37:45 »
Hoi

Omdat jullie hebben aan gegeven dat ik een foutje heb gemaakt heb ik het nu veranderd!

Sorry!

::tandpastasmiley:: xmoix

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2004, 16:33:34 »
je zou denken de belgen maar in de mangrove kamp zitten so what alleen maar Hollanders en die kunnen nog winnen dus ik zeg 50/50

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 18-10-2004, 00:23:10 »
De Belgen zijn sterker of de Belgen zijn sterkere spelers is wel hetzelfde.... Ze zijn sterker omdat ze sterkere spelers hebben.... Ze zijn goed in de proeven en hebben een goede groepsmentaliteit. Bij de NL'ers zijn er al direkt conflicten geweest tussen Patrick en Henk. Vanaf het begin was er stress, vergaderen,conflicten en dat heeft hun echt de das omgedaan...
Ik ben zelf een nederlander,en in de afgelopen robinsons hebben 2 keer nederlanders gewonnen,en 2 keer belgen,maar dit jaar lijkt het er toch wel sterk op dat de belgen sterker zijn(alhoewel ik shandinella uit NL best sterke kandidaat vond),dat vergaderen in de eerste paar afleveringen vond ik een enorme afknapper van de nederlanders,dat leidde nergens toe(proef na proef werd verloren etc.),wat dat betreft verging het de belgen veel beter,in plaats van '' vergaderen''gingen die er helemaal voor,en ze kregen wat ze verdienden,overwinning na overwinning!!!!

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 18-10-2004, 18:40:26 »
Ik denk niet dat je hier kunt spreken over wie er het sterkste is.. Belgie had een goed team, mede omdat zij zolang samen in één kooi zaten! De Nederlanders konden meteen naar het eiland en begonnen al vrij snel conflicten. Dat de belgen elke keer de proeven won heeft denk ik te maken met teamspirit. De goede band die zij hebben gecreeërd.

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 18-10-2004, 18:45:16 »
Vergat een stukje...

Maar vergeet Klaar en Shandinella niet!!! En er zaten gewooon veel te veel mensen in die snel heimwee kregen. Vind het gewoon stom dat je vanwege heimwee het programma verlaat. Bedoel je weet dat je lang van huis bent en dat je je kinderen, vrouw, vriendin gaat missen, maar daar kies je voor! Daardoor kwamen "de Nederlanders in de minderheid". Ik denk dat je moet kijken, wie is de sterkste, want het gaat niet meer om de Nederlanders tegen de Belgen...