Poll

Wie worden de 2 finalisten voor ER 2004

2 van de samensmelting
4 (9.8%)
1 van de samensmelting - 1 van de moerasketiers
15 (36.6%)
1 van de samensmelting - 1 herkanser door de Moerasketiers (zoals nu Shandinella)
15 (36.6%)
2 moerasketiers
2 (4.9%)
1 moerasketier- 1 Herkanser
3 (7.3%)
2 herkansers
2 (4.9%)

Totaal aantal stemmen: 41

Auteur Topic: Wie worden de finalisten?  (gelezen 11508 keer)

Offline luvgiovanni

• Forumlid
Re: Wie worden de finalisten?
« Reactie #20 Gepost op: 30-10-2004, 14:29:09 »
Pff... mag je maar 2 namen noemen? Kdenk Mo, Frank, Mick, Matthias of Shandinell..
Nja, khoop eigelijk op Mo of Matt  :-\\

Offline karin32

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 31-10-2004, 22:28:31 »
uhhh ben bnag voor 2 mannen die elkaar nu gevonden hebben.............mick en ronald..........hmmm minder dan!!

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2004, 23:40:03 »
Wat fysieke conditie (eten) betreft zijn alle 7 overgebleven deelnemers wel aan elkaar gewaagd. De 4 verstekelingen hadden voldoende voedsel op Si Mirat, de 3 overblijvers hebben net een luxueus etentje incl. douche achter de rug. Toch schat ik de verstekelingen hoger in wat betreft het winnen van proeven, of het mentaal en fysiek volhouden van alle ontberingen. En natuurlijk staan ze bij de eilandraad ook sterker. Wordt het uiteindelijk weer een evenwichtsbalkproef, dan staat Shandinella denk ik al met 1 been in de finale...
(denk maar aan de proef met de 2 evenwichtsbalken en de zandzakjes, toen bleef Shandinella ook veruit het langste staan van de Nederlanders.)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2004, 14:08:46 »
Ik denk Frank  ::bravo:: tegen Mick >:D en dan denk ik dat Frank populairder is en hopelijk wint!!!!!!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2004, 14:13:05 »
Ik denk niet dat Frank nog in de finale terecht komt als het zo doorgaat. De oorspronkelijke afvallers zijn op het moment in de meerderheid dus ik neem aan dat die achtereenvolgens Matt, Marjolein en Frank weg gaan stemmen. Ik hoop niet dat dit gaat gebeuren maar het is wel het meest voor de handliggende scenario. Door het wegvallen van Darline is het nu vier - drie in het voordeel van de afvallers, zij kunnen nu doen wat ze willen. Deze keer hoop ik dat de crew iets verzint en ingrijpt en dat deze vier mensen niet de kans krijgen om met z'n vieren de finale te bereiken. Ik zou het echt in en in triest vinden als Frank er op deze manier uitgewerkt wordt. Voor mij is hij de Robinson van 2004!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2004, 14:23:36 »
Ik ben het helemaal met je eens!!!!!

Niet alleen dat Frank moet winnen maar ik zou het belachelijk vinden dat er een persoon kan winnen terwijl hij of zij al weggestemt is geweest. Dat kan toch niet de bedoeling van het spel meer zijn??????

Zometeen wint gewoon een oud afvaller, nee dat vind ik niet eerlijk!!!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2004, 17:45:11 »
mee eens Tessa die exafvallers gun ik het niet omdat,ze er allang uit gestemd zijn haha het meeste gun ik het Marjolein en Frank omdat, ik hun het allertofste vind maar de Finale gaat denk ik tussen Shandinella en Marjolein!

Offline addict

• Forumlid
  • widm addict
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2004, 18:19:14 »
Ik denk Shandinella en Mick.. Hoop voor Shandinella  ::tandpastasmiley::
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2004, 22:42:38 »
maar de Finale gaat denk ik tussen Shandinella en Marjolein!

Dan hoop ik dat Shandinella wint.. Ik vind haar eerlijker dan Marjolein.. Sorry Nickyy... Ze is ook veel veel sportiever dan Marjolein.. Vergeet niet dat Marjolein de proef met Patrick verloor... Shandinella had deze proef veel beter gedaan !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #29 Gepost op: 6-11-2004, 17:32:55 »
geeft niet ik ben voor Marjolein haha is toch je mening  ::jaja:: tot forums x Nicky

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 6-11-2004, 18:20:17 »
Frank vind ik ontzettend sympathiek, dus hoop dat hij de finale haalt. Shandinella is gewoon sterk en lief dus zij mag ook de finale ingaan van mij. Verder hoop ik dat Klaar verder komt, al ben ik bang dat ze er volgende week uit word gestemd.

En wie ik absoluut een finaleplek niet gun: Ronald (wat een kwal) en Marjolein (genieperig en vals).

Offline MarjoleinFan

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-11-2004, 20:09:24 »
Marjolein is niet geniepig The Game is gewoon bikkel want Ronald en Klaar en Mick die zijn zeker niet geniepig?? Shandinella Marjolein Frank en Matt vind ik de gewoonste en die gun ik dan het wel het meest

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2004, 11:07:13 »
De afvallers die er nu nog in zitten, hebben allemaal een ander verhaal.
Mick en Klaar zijn geslachtofferd door een ruzie, die kunnen in sociaal opzicht minder, maar survivalskills zijn er zeker, en dat is zeker een factor voor Robinson.
Shandinella is niet weggestemd, dus die mag van mij zeker in de finale.
Als ze hadden moeten stemmen, was Shandinella er echt niet uitgegaan, dan was Mitch er uitgevlogen.

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2004, 19:21:28 »
looo,
wie worden de finalisten?

In de day after heeft telkens de afvaller de "hoofdrol"
nou het valt mij op dat er in de day after de vorige afleveringen naast de afvallers, ook een nog-niet-afvaller zit.
Dus afgelopen aflevering: Mick (afvaller) en Frank (nog-niet-afvaller)
en de week daarvoor: Mohamed, Peter en Klaar (joepie-nog-niet-afvaller)
Hebben we nog 4 personen over, verspreid over nog 2 Day Afters, ze willen toch iedereen achteraf ff een zegje laten doen in de day after
Staan er 4 personen in de finale...

zou dit een voorbode kunnen zijn?
You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline stefanie meessen

• Forumlid
  • adieë wa
« Reactie #34 Gepost op: 9-11-2004, 09:27:12 »
ik hoop dat shandinella en frank in de finale zitten.
shandinella omdat zij zich niet laat gek maken door anderen en omdat ze sterk is.
en frank omdat hij een lieve man is die ook kan overleven.
maar zoals we weten uit het verleden heb je best kans dat shandinella er mischien wel uit gestemd wordt omdat ze veel sterker is dan de rest, maar dat zou ik heel jammer vinden. ::ohno::
DE GROETEN UIT HET ZUIDEN

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 9-11-2004, 14:16:03 »
Ik switch over naar Frank en Shandinella in de finale!
Ik heb het een hele tijd gehouden op Mo en Peter, maar dat gaat helaas niet meer door...mijn tweede scenario was Frank en Shandinella...en dat kan nog prima!

Ik gun het ze beiden ook absoluut van harte! Misschien Frank wel meer, omdat ik vind dat Frank meer qua emoties heeft laten zien...Shandinella (lijkt) nog ver weg van een breekpunt. Wel weer een pro voor hoe sterk ze wel niet is!!!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia